IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : 1349 Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-11-2002 21:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wie kent de noorse blackmetal band 1349 met o.a. Frost(Satyricon) op drums Ikzelf heb hun mini-cd getiteld "1349".De eerste full-length cd zal elk moment worden uitgebracht.Heb alletwee hun optredens gezien maar ik zoek eigenlijk info op internet.Dus wie weet of zij een site hebben en zo ja waar is die te vinden Zijn er nog demo's van hun

TJOKKEFOLL


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 25-11-2002 21:59 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk




Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-11-2002 22:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 november 2002 21:59 schreef Markam het volgende:
http://www.geocities.com/gloon69fmm/1349.html

Ofwel:
1349 ‘Chaos Preferred’
Self Released , 1999
Lord Pale :
1349 is a Norwegian necro blackmetal act sure to make big waves in the underground scene . Chaos Preferred features Frost ( Satyricon ) as a session drummer , who was later asked to join the band as a full time member . The demo presents 4 tracks of old school blackmetal combining a perfect mixture of mid period Darkthrone and early Satyricon , blended with their own slightly more melodic style . Carving rhythms from the juxtaposition of heavy elements , traditional whining blackened riffing , and Frost’s signature drumming , early Immortal also springs to mind as another reference point for the bands music . Another similarity to the aforementioned band is the charismatic rasping vocals which flow with the music rather then snarl hopelessly over the top of it making for a more professional sound . The production is low and grainy but this adds to the music’s underground feel ( remembering that this is a demo ) which should appeal to all the listeners of any of the bands mentioned . I anxiously await a full length , 1349 will take blackmetal back to its good old days .
Favourite Tracks – Nightmare Reality , Chaos Preferred , F.T.W
Mark – 8/10

1349



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-11-2002 22:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oei, dat klinkt allemaal interessant, zeg. ff ergens vandaan zien te krijgen.


Oud Vuil.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 25-11-2002 22:53 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 25 november 2002 22:15 schreef webblaster wim het volgende:
oei, dat klinkt allemaal interessant, zeg. ff ergens vandaan zien te krijgen.

^
op soulseek (mcd + demo) ben ik 1349 tegen het lijf gelopen...

1349 is best wel te pruimen!!


Je kan me de bout hachelen!


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 25-11-2002 22:54 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 25 november 2002 22:15 schreef webblaster wim het volgende:
oei, dat klinkt allemaal interessant, zeg. ff ergens vandaan zien te krijgen.

^
op soulseek (mcd + demo) ben ik 1349 tegen het lijf gelopen...

1349 is best wel te pruimen!!


Je kan me de bout hachelen!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-11-2002 12:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Er zit ook een gast uit deze band in Lunaris (de zanger geloof ik). Zie topic elders op ZM.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


joeri
Usericon van joeri
Posted 26-11-2002 14:40 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

staat 1349 nog ergens voor??


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-11-2002 14:45 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 14:40 schreef joeri het volgende:
staat 1349 nog ergens voor??


jaartal?


joeri
Usericon van joeri
Posted 26-11-2002 15:09 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ja, dat kan, maar wtf is er dan zo speciaal aan dat jaar?


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-11-2002 15:15 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Toen brak een van de zwaarste pest-epidemieen ooit uit....


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


joeri
Usericon van joeri
Posted 26-11-2002 15:18 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

hmm, ik snap 'm, wel goed gevonden.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-11-2002 16:15 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 25 november 2002 21:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wie kent de noorse blackmetal band 1349 met o.a. Frost(Satyricon) op drums Ikzelf heb hun mini-cd getiteld "1349".De eerste full-length cd zal elk moment worden uitgebracht.Heb alletwee hun optredens gezien maar ik zoek eigenlijk info op internet.Dus wie weet of zij een site hebben en zo ja waar is die te vinden Zijn er nog demo's van hun


Damn! Jij haalt wel overal toffe dingen vandaan, roep volgende keer effe!! Ik wil dit ook allemaal hebben!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-11-2002 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 16:15 schreef Inside-Lie het volgende:
Damn! Jij haalt wel overal toffe dingen vandaan, roep volgende keer effe!! Ik wil dit ook allemaal hebben!!

Ik heb de cd zelf al 3 jaar en heb ze vorig jaar in Bergen en dit jaar in Oslo gezien heel erg gave blackmetal hoewel ik niet snap waarom ze zelf deze mini-cd niet om aan te horen vinden(woorden van Frost).Moet wel toegeven dat de nieuwe nummers nog beter zijn dan de mini.
Ik dacht alleen dat ze ook een demo zouden hebben maar die staat dus niet vermeld

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-11-2002 18:13]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 26-11-2002 18:13 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Zag een interview staan in Slayer Magazine.
Zal 'm lezen en vertellen hoe en wat.
(als ik zin heb, POOFTERS!)



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-11-2002 18:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb zelf ook het genoemde interview in Slayermag.Het is zo dat Frost hier de geinterviewde is en alleen vanuit zijn perspectief verteld(hij is eerder alleen sessiedrummer geweest en behoorde niet vanaf het begin bij de band).Het word niet duidelijk of er meer demo's zijn.Wel is het zo dat hun laatste demo op cd is gezet door Holocausty records(bekend van de laatste Nocturnal Breed cd "Tools of the trade").


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-11-2002 19:05 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 november 2002 18:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb de cd zelf al 3 jaar en heb ze vorig jaar in Bergen en dit jaar in Oslo gezien heel erg gave blackmetal hoewel ik niet snap waarom ze zelf deze mini-cd niet om aan te horen vinden(woorden van Frost).Moet wel toegeven dat de nieuwe nummers nog beter zijn dan de mini.
Ik dacht alleen dat ze ook een demo zouden hebben maar die staat dus niet vermeld


Je moet me maar eens meer op de hoogte houden dan!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-11-2002 19:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:05 schreef Inside-Lie het volgende:
Je moet me maar eens meer op de hoogte houden dan!

Zal ik doen.In april 2003 Inferno festival Oslo met Immortal,Taake en Children of Bodom als eerste bevestigde namen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 26-11-2002 20:04 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zal ik doen.In april 2003 Inferno festival Oslo met Immortal,Taake en Children of Bodom als eerste bevestigde namen


Hahahah. Das wel ERG slecht op elkaar afgesteld zeg. Welke debiel bedenkt die line-ups??


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-11-2002 20:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vermoed een labeldebiel. Zitten CoB en Immortal niet allebei op Nuclear Blast?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-11-2002 20:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 20:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vermoed een labeldebiel. Zitten CoB en Immortal niet allebei op Nuclear Blast?

Bij deze kan ik je melden dat je verkeerd aan't denken bent.Inferno is een blackmetal festival voor noorse bands en elk jaar willen ze ook een zweedse en finse band programmeren.
Het is verder geen commercieel festival waar labels het voor het zeggen hebben.
Ik moet wel toegeven dat ook ik niet begrijp waarom C.o.B. bij de line-up staan


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-11-2002 20:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Allright -- dat klinkt beter en waarom C.o.B. niet bij de line-up staat, tja, ze zullen hopelijk een passende respons krijgen .


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-11-2002 11:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 november 2002 19:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zal ik doen.In april 2003 Inferno festival Oslo met Immortal,Taake en Children of Bodom als eerste bevestigde namen


Kan ik een lift krijgen


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2002 18:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 11:25 schreef Inside-Lie het volgende:
Kan ik een lift krijgen

Met het vliegtuig ja De reis is niet zo duur en er zijn hele goedkope hotels.Ik kom op de gastenlijst dus dat scheelt 140 gulden entree.Bier is wel duur


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-11-2002 22:54 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 27 november 2002 18:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Met het vliegtuig ja De reis is niet zo duur en er zijn hele goedkope hotels.Ik kom op de gastenlijst dus dat scheelt 140 gulden entree.Bier is wel duur


Kun je me er niet bij laten schrijven, dan ga ik zeker mee!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2002 23:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 22:54 schreef Inside-Lie het volgende:
Kun je me er niet bij laten schrijven, dan ga ik zeker mee!!

Helaas.Alle bands hebben maar beperkte ruimte op de gastenlijst.Probeer eens via die gasten van Immortal Reidar is een vriendelijke kerel


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen