IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : 1349 Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-11-2002 23:09 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 27 november 2002 23:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Helaas.Alle bands hebben maar beperkte ruimte op de gastenlijst.Probeer eens via die gasten van Immortal Reidar is een vriendelijke kerel


Tsja... Ik kende alleen Iscariah, maar die is er nu niet meer. En ik kan ze nu wel gaan vragen... maar ik denk niet echt dat het zin heeft!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2002 23:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 23:09 schreef Inside-Lie het volgende:
Tsja... Ik kende alleen Iscariah, maar die is er nu niet meer. En ik kan ze nu wel gaan vragen... maar ik denk niet echt dat het zin heeft!

Niet geschoten is altijd mis
Ik zal wel eens kijken welke bands er nog meer komen.Als er meer bevriende bands spelen kan ik wel eens vragen maar ik beloof niks


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-11-2002 23:34 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 27 november 2002 23:32 schreef Hub de Gallier het volgende:
Niet geschoten is altijd mis
Ik zal wel eens kijken welke bands er nog meer komen.Als er meer bevriende bands spelen kan ik wel eens vragen maar ik beloof niks


Tof dan! Bedankt... En okeejjj... Nog maar een biertje dan, van die topic zou je bijna dronken worden, gegegege

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 27-11-2002 23:36]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-11-2002 11:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik houd er anders wel van om zo nu en dan goed dronken te zijn.
Geeft weer andere dimensies aan het leven,haha TJOKKEFOLL


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 18-04-2003 16:28 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Wat vinden jullie van het nieuwe album "Liberation" ?
Ik vind het erg
Frost is geniaal, de cd heeft een vuil geluid, kopen!


I welcome you to a world pitch black


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-07-2003 14:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

WOW! Die Liberation CD heersch best wel!
Ik wist niet dat Frost zo snel was met z'n handjes!
Op het eerste gehoor een kruising tussen Cadaver Inc, Anaal Nathrakh, Satyricon en Mayhem.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 15-07-2003 15:00 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

1349 is HEERSCH!
Had ze op Inferno 2002 kunnen zien maar ik was wat laat en ze speelden in een "kleine" zaal (John Dee) waar ik echt niet binnen kon komen...stampesvol. Helaas dus niks gezien maar nog steeds dik!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-07-2003 18:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb ze gezien op Inferno 2002 in Oslo in de kleine zaal,op Inferno 2003 in Oslo in de grote zaal en op Hole in the sky in Bergen 2002.
Dit is pas echte blackmetal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 15-07-2003 22:17 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Liberation is inderdaad een gruwelijk harde plaat! Absolute soundtrack van Armageddon. Frost is wel HEEL erg snel! Die cover van Mayhem is ook heel goed gedaan.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-07-2003 22:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb ze op WFF gezien..en vond er geen flikker aan...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 18-07-2003 14:03 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

dit is wel gaaf 1349 bm met Frost op de drums


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 31-07-2003 11:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Die drums op Liberation klinken best apart, maar wel donders snel

Prima cd!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 31-07-2003 11:56 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

vind het gitaargeluid op Liberation zo af en toe irriterend, verder is Buried by Time and Dust wel erg goed uitgevoerd


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-08-2003 18:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Posted 09-08-2003 19:45 by Grom

--------------------------------------------------------------------------------



1349's 'Liberation' is wat mij betreft de black metal verrassing van het jaar. Ik hoorde hier en daar wat goede dingen erover en nu ik de schijf zelf heb kan ik niets anders dan bevestigen dat het gewoon een erg goed album is.

De productie is wat wennen in deze tijden, maar hij doet sterk denken aan de oude vervlogen black metal tijden.

[s]Satyr[/s] Frost van Satyricon bespeelt de drums op het album en gaat echt tekeer als een beest, hier en daar is wel goed de Satyricon sound te ontdekken.

Tracklist:
1 . Manifest
2 . I Breathe Spears
3 . Riders of the Apocalypse
4 . Death March
5 . Pitch Black
6 . Satanic Propaganda
7 . Legion
8 . Evil Oath
9 . Liberation
10 . Buried By Time and Dust

Wat mij betreft krijgt dit album een 8.0


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 10-08-2003 19:50 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik wil jullie even attenderen op een heel ironische visie.

Zoals jullie weten is 1349 het jaar dat The Black Plague uitbrak en heeft in totaal ongeveer 25 miljoen mensen uitgeroeid.
Ik heb op het net een artikel gelezen die joden in verband bracht met de Zwarte Dood.
Voor degenen die zich met dit specifiek gedeelte van de geschiedenis bekend willen maken, refereer ik naar dit artikel.

Uit het gerefereerde artikel blijkt dat de toenmalige joden zijn veroordeeld wegens het proberen uit te roeien van het christendom: "By the fall of that year the rumor was current that these deaths were due to an international conspiracy of Jewry to poison Christendom."

Wat ik zo ironisch vind is dat de band 1349 zich uitspreekt tegen het Christendom. In verband met de gebeurtenissen van het jaar 1349 lijkt het alsof de bandleden en de joden van die tijd 1 gemeenschappelijk doel hebben en hadden respectievelijk: namelijk het uitroeien van het Christendom.

Now isn´t that ironic?


There is no religion higher than Truth!


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 10-08-2003 20:43 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Beetje vergezocht.


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 10-08-2003 20:45 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 18:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb ze gezien op Inferno 2002 in Oslo in de kleine zaal,op Inferno 2003 in Oslo in de grote zaal en op Hole in the sky in Bergen 2002.
Dit is pas echte blackmetal

gaaf, ik wil ze ook wel ns graag zien. Las ergens dat ze rond september/oktober van plan zijn om door Europa te gaan touren.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-08-2003 21:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Misschien referen ze alleen naar een duister jaar van vernietiging van de mensheid.
Niet alleen Christenen stierven, maar ook Joden.

Het draait toch echt om de muziek trouwens


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 10-08-2003 21:53 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 10 augustus 2003 21:34 schreef wladimir het volgende:
Misschien referen ze alleen naar een duister jaar van vernietiging van de mensheid.
Niet alleen Christenen stierven, maar ook Joden.


Dát dacht ik ook zo.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-08-2003 9:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 20:45 schreef Grom het volgende:
gaaf, ik wil ze ook wel ns graag zien. Las ergens dat ze rond september/oktober van plan zijn om door Europa te gaan touren.
Het was de bedoeling om inderdaad in Belgie op te treden maar dat is voor zover ik weet van de baan dus dat word wachten op een volgende keer.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sephtis
Usericon van Sephtis
Posted 11-08-2003 19:34 by Sephtis Wijzig reactieProfiel van SephtisQuote dit berichthttp://www.martyrium.tk

Yeah, Ook op Inferno 2003 gezien, Fucked...Wat een band!

Eentje die weer terug gaat naar de oude dagen om het maar zo te formuleren


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-08-2003 16:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 19:34 schreef Sephtis het volgende:
Yeah, Ook op Inferno 2003 gezien, Fucked...Wat een band!

Eentje die weer terug gaat naar de oude dagen om het maar zo te formuleren
Ze hadden ook een erg gave licht show die avond met veel vuurwerk.Heeft heel veel gekost,dat optreden van hun maar het was zeker de moeite waard.In mijn ogen hun beste optreden tot dan toe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 14:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Libaration blaast best hard ja


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-03-2004 23:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zeer zeker niet verkeerd dit bandje.... al vind ik dat de nadruk wat teveel op blastbeats ligt, dat is helemaal niet nodig. Desalniettemin raast en scheurt het af toe behoorlijk hard door, goed werk.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-03-2004 23:08 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Liberation is een van mijn favoriete platen van de laatste tijd.
Hulde


F*ck hippies


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen