IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : 1349 Vorige pagina | Volgende pagina
neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-06-2006 18:27 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Om eerlijk te zijn, beluister ik iedere keer alleen het eerste nummer van Hellfire.... denk dan 'zozo, toe maar, heftig' en zet daarna weer iets anders op. Keep of Kalessin ofzo.


Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 28-06-2006 18:37 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

de bandnaam vindt ik trouwens 1 van de best gekozen namen ooit:

1) het jaartal 1349, de zwarte dood in noorwegen

2) bestaat alleen uit cijfers, andere bands/artiesten die dat ook hebben ?

3) in alfabetische volgorde staan ze altijd helemaal bovenaan( playlists, catalogus etc)


.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 28-06-2006 18:40 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 28 juni 2006 18:37 schreef Biertje ? het volgende:
de bandnaam vindt ik trouwens 1 van de best gekozen namen ooit:

1) het jaartal 1349, de zwarte dood in noorwegen

2) bestaat alleen uit cijfers, andere bands/artiesten die dat ook hebben ?

3) in alfabetische volgorde staan ze altijd helemaal bovenaan( playlists, catalogus etc)

Trui!



Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 28-06-2006 19:48 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

luister niet echt veel black metal maar Hellfire bevalt me erg goed.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-06-2006 20:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik had er flink de spreekwoordelijke pest (huhu) in vorig jaar, na hun optreden. Het enige nummer dat ik écht vet vind is Pitch Black, maar die speelden ze niet!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-06-2006 20:18 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 juni 2006 18:21 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik denk dat 1349 bekend is geworden om hun muziek, niet vanwege het feit dat Frost drumt.


Ja, dat bedoel ik ook. Zonder Frost zou de band vast ook wel bekend zijn geworden. Aan de andere kant: Frost achter de trommels geeft denk ik wel een meerwaarde, niet alleen vanwege de snelheid maar ook omdat Frost op zich al een bekend figuur is binnen de scene. Zo krijg je, denk ik, zowieso al wat sneller aandacht. Maar ik denk niet dat ze daar dáár om hebben gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-06-2006 20:21]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 28-06-2006 22:27 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 28 juni 2006 20:18 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja, dat bedoel ik ook. Zonder Frost zou de band vast ook wel bekend zijn geworden. Aan de andere kant: Frost achter de trommels geeft denk ik wel een meerwaarde, niet alleen vanwege de snelheid maar ook omdat Frost op zich al een bekend figuur is binnen de scene. Zo krijg je, denk ik, zowieso al wat sneller aandacht. Maar ik denk niet dat ze daar dáár om hebben gedaan

Frost is gewoon een heerschdrummer, daarom wil een band vast wel zo'n drummer in hun band.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-06-2006 22:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Frost is anders bij 1349 gaan drummen omdat hij de band zo gaaf vond.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-06-2006 22:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 22:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Frost is anders bij 1349 gaan drummen omdat hij de band zo gaaf vond.

Sjongejonge, gelukkig vindt hij niet alteveel bands gaaf dan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 28-06-2006 22:47 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 28 juni 2006 22:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Frost is anders bij 1349 gaan drummen omdat hij de band zo gaaf vond.

He dat is wel aardig van m dan



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-06-2006 22:55 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 28 juni 2006 22:37 schreef ZelThoR het volgende:
Sjongejonge, gelukkig vindt hij niet alteveel bands gaaf dan.


Hij heeft anders in aardig wat bandjes zitten trommelen.

Verder vind ik het drumwerk van 1349 het enige wat me echt kan blijven interesseren, zonder Frost vind ik het een heel stuk minder interessant. Ik denk dan ook dat 1349 nooit zo'n stempel heeft kunnen drukken zonder hem.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-06-2006 22:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 22:55 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hij heeft anders in aardig wat bandjes zitten trommelen.

Als dat de enige bands zijn die hij gaaf vindt, heb ik alsnog medelijden met hem


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-06-2006 22:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 28 juni 2006 22:57 schreef ZelThoR het volgende:
Als dat de enige bands zijn die hij gaaf vindt, heb ik alsnog medelijden met hem


Ik zou jaloers zijn. Het zou me ongeloofelijk veel geld gescheeld hebben.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-06-2006 22:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 22:59 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik zou jaloers zijn. Het zou me ongeloofelijk veel geld gescheeld hebben.
Haha! Goed punt!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-06-2006 23:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 22:55 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hij heeft anders in aardig wat bandjes zitten trommelen.

Verder vind ik het drumwerk van 1349 het enige wat me echt kan blijven interesseren, zonder Frost vind ik het een heel stuk minder interessant. Ik denk dan ook dat 1349 nooit zo'n stempel heeft kunnen drukken zonder hem.

Nou, ik kan je melden dat dat bv. totaal niet voor mij geldt. 1349 heeft natuurlijk een strakke drummer en dat hoor je, maar ik ga toch echt voor het IMO superieure songmateriaal en de variatie op "Hellfire". Ik vond alles daarvoor eigenlijk helemaal niet zo boeiend -- hypersnel, maar ja, wat boeit dat nou. Er zijn een miljoen acts hypersnel. Verder vind ik Frost helemaal niet zo'n creatieve drummer of zo dus z'n prestatie wordt lichtelijk overdreven, IMO...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-06-2006 23:58 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Ik heb ooit drie minuten verspild aan deze band, op de eerste Arnhem Metal Meeting. Dit vergeef ik mezelf nooit, wat een talentloos doodsaai zootje is dat zeg, nog nooit duurde een minuut zo lang.


Nog zo stoere internet warrior.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-06-2006 0:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hahaha ja, dat optreden was echt teringjantje slecht. Wat een gemiste kans...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-06-2006 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

op No Mercy waren ze anders helemaal niet (dood)saai


Faustian Spirit of the Earth


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-06-2006 17:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 22:55 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik denk dan ook dat 1349 nooit zo'n stempel heeft kunnen drukken zonder hem.
Ben ik het helemaal niet mee eens. Alsof Frost zelf alles schrijft binnen de band? De gehele nummers zitten goed in mekaar naar mijn mening. Dat Frost in de band zit word veel te veel uitgebuit....luister gewoon puur en alleen naar de muziek en trek dan conclusies.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-06-2006 17:13]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 29-06-2006 17:16 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik luisterde eerst ook, TOEN vond ik t gaaf en TOEN kwam ik erachter dat Frost erin zat...
Maar ik zocht juist die info op omdat ik de drums echt zo vond heerschen



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-06-2006 18:00 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 17:16 schreef Skyggesang het volgende:
Ik luisterde eerst ook, TOEN vond ik t gaaf en TOEN kwam ik erachter dat Frost erin zat...
Maar ik zocht juist die info op omdat ik de drums echt zo vond heerschen


Dus nu luister je het omdat Frost erin zit..

En Idd bij de AAM deel I waren ze sleeeeeeeeecht


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2006 18:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 23:58 schreef zakkenvuller het volgende:
Ik heb ooit drie minuten verspild aan deze band, op de eerste Arnhem Metal Meeting. Dit vergeef ik mezelf nooit, wat een talentloos doodsaai zootje is dat zeg, nog nooit duurde een minuut zo lang.


, misschien was de geluidsman wel een talentloze zakkenwasser, want naar wat ik heb begrepen was het geluid knaken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-06-2006 18:28 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 29 juni 2006 17:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ben ik het helemaal niet mee eens. Alsof Frost zelf alles schrijft binnen de band? De gehele nummers zitten goed in mekaar naar mijn mening. Dat Frost in de band zit word veel te veel uitgebuit....luister gewoon puur en alleen naar de muziek en trek dan conclusies.


Klopt ja, maar hetgeen wat ik er toch het meest uit vind springen zijn wel de drums, vooral bij Liberation. Die ik persoonlijk het sterkste album vind. Het maakt mij niet uit verder of Frost drumt of Pietje uit de straat. Maar toch door de naam Frost in de band wordt sneller 'bekendheid' verworven.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 29-06-2006 18:52 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 29 juni 2006 18:00 schreef Smoochy het volgende:
Dus nu luister je het omdat Frost erin zit..


Bullshit, ik luister het omdat ik de muziek goaf vond, en vooral de drums. Van tevoren wist ik niet dat Frost erin zat dus luister ik het niet omdat ie erin zit. Als er een of andere totaal onbekende aap in zat te drummen had ik t ook goaf gevonden (en een nieuwe favo drummer gehad )



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-06-2006 19:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 18:00 schreef Smoochy het volgende:
Dus nu luister je het omdat Frost erin zit..

En Idd bij de AAM deel I waren ze sleeeeeeeeecht

In R'dam ook, de keren dat ik ze daarvoor wilde zien, zegden ze af.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen