|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat gaan we natuurlijk bezoeken! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
OMFG By the way, Bloodcorpse, da's geen dag na Stoonhensj, dan zou dat een maand en een dag eerder gehouden worden. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-03-2009 9:35] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gorod! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ome Grey. U heeft gelijk, sorry te snel gepost. Gewijzigd nu... Geen probleem zal aanwezig zijn. Beide keren :> [Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 26-03-2009 11:48] Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Hey Regeer.. kan Immolation niet eff op Sodom Open Air komen speul'n? Das de dag erna.. aniejweej, toch in Gru'n dus heeeeeeen. |
|
In Vera nog wel. Fucking vet. |
|
Vorige keer Immolation in Vera was supervet |
|
quote:Ken hun tourschema niet, maar zou wel HEEL erg gaaf zijn! On topic: VERA lijkt eindelijk terug wat de metal-programmering !!! Hulde |
|
quote: Woei! Fijn naast de deur. =) |
|
Tsja. Is maar een uurtje verder dan Asphyx in Hedon... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja maar ,ja maar ...toen had ik een plekje waar ik kon overnachten... =) |
|
Heeey NotYourBitch. |
|
quote: quote:Ook weer geregeld! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kom op, paaaaaak ze!! |
|
quote: Gorod! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: U riep? @Greycloak:.wadda? =) |
|
Ach Niet je Bitch, geen probleem toch.. gewoon backstage sneaken en daar alle bandleden neuken. Kom je de avond en nacht wel door en dan de eerst volgende trein naar huis Of je haalt een nachtje door in het schone Gru'n, genoeg zuipplekken daar |
|
Aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha, ik las zuigplekken. |
|
quote: Saigertjes... Booommmmm WIIIIIIWWWWWIIIEEEEEEE BOOOMBOOOOMMBOOOOOOOMM WIIIEEEEE WIEEEEEEE (close to a world below..) beter. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ha MMayo:.Heb je dr ervaring mee?Nog tips? Moet zeggen dat Grunn best een gezellige stad is. @Schaep: [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-03-2009 22:52] =) |
|
quote: Nee dat niet, maar las jij wel in het backstage verhalen topic ghehe. Blijft jammer dat de cocktailhangplek weg is. @Schaep, had prima gekunt ja [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-03-2009 9:38] |
|
Gewoon allemaal na afloop door naar metal cafe De Ster in de peperstraat (achter vera). Zo kom je de nacht wel door! |
|
Donderdag 25 juni in Baroeg, Rotterdam. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |