|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Line-up tot nu toe: Arctic Monkeys Basement Jaxx Bloc Party Bon Iver Boys Noize Crookers Enter Shikari La Caravane Passe Opeth The Prodigy Rusko Sonata Arctica Ik ben zeker aanwezig, kan niet wachten om Bon Iver te zien, en Opeth en The Prodigy zijn beiden ook alweer lang geleden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ik ben er ook bij |
|
Present www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gaaf, Opeth. Alleen spelen die deze zomer al op heel veel festivals, dus niet voldoende om me meteen te overtuigen. |
|
Jaaa en ik ga ook voor de eerste keer in mn leven naar lowlands dit jaar! |
|
Ik ga er lekker werken. Zes uurtjes mensen wijzen waar ze hun tent moeten neerzetten oid en dan de rest van het festival gratis ronddwalen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Idem, maar dan bekertjes uitdelen en iedereen tot vervelens toe een prettige dag wensen |
|
Heel misschien dat ik een dagticket koop voor Opeth, mits ze op de zelfde dag als Sonata en Prodigy spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 27-03-2009 17:38] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Tering hey, in 2006 heb ik hier volgensmij nog 110 euro voor betaald.... |
|
quote: Deze opmerking had desalniettemin ook al van 5 jaar geleden kunnen zijn :') Er wordt toch al 10 jaar geroepen dat Lowlands aftakelt.. de afgelopen 2 jaar stond er een totaal ander publiek dan in het begin van deze eeuw. Maar dat mag. Valt me eigenlijk nog mee dat er nu weer flink wat 'hardere bands' zijn geprogrammeerd. Ook wel jammer, want het spotten van goths, punkers en metalheads was net een echte lowlandssport geworden. Bericht komt uit 2004: Mojo nam de afgelopen jaren verschillende kleinere boekingskantoren over, waardoor haar marktpositie ook wel 'Mojopolie' wordt genoemd. Probleem is o.a. dat alleen Mojo bands op festivals als Pinkpop en Lowlands zouden kunnen optreden. Lowlands, Crossing Border en Dynamo Open Air vielen toen al onder Mojo. Waar blijven eigenlijk de 'Campingflight to Mojo Paradise' shirts? One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Waar zie jij de 'hardere' bands dan? Is weer 3x niks .. |
|
quote: Ja dat behoort tot de 'oid' in mijn post, ook een van de mogelijkheden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: +1. beetje schaars Pinkpop vorig jaar, daar stonden echt flink wat 'harde' bands voor een popfestival "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
2002 voor het laatst Lowlands geprobeert, wat een kut festival geworden, jezus kut band voor watte; 150 FUCKING EURO!!!!! Das nie normaal, da's toch abnormaal, da's toch niet te gleuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuven! How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Opeth is wel vet inderdaad, maar ja als je pech heb sta je weer eeuwen in de rij voor een plee!! Bedenk even een half uur van te voren dat je naar de wc moet, anders ben je te laat. En weet iemand trouwens al of er wiet mee mag nemen. Vorig jaar op zondag werd je steeds gecontroleerd wat je bij je had. En als je wat bij je had en het leek teveel werd je gelijk weg gebracht. Terwijl elke idioot een kilo in ze tent kon laten liggen. |
|
Volgens mij wordt 1 of 2 gram pp gedoogd. Zo was 't een paar jaar geleden. En anders verstop je 't toch, in je schoen, sok of een andere moeilijk bereikbare plek . Moet lukken! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vorig jaar zelfs me mobiele frontje eraf moeten halen omdat je het daar in zou kunnen verstoppen |
|
Tja, da's best een gedoe. Stop 't anders ergens het tasje van de haringen van de tent ofzo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op de camping werd nie gecontroleerd maar op het festival terein |
|
Oh zo, dat had ik ff niet begrepen. Gewoon in je schoen/laars/kist doen, no problem! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
BOYS NOIZE!!! The trend is dead. |
|
Is die controle dan zo achterlijk streng tegenwoordig, joh ?! Ik kan me nog wel herinneren dat ik ooit zonder enig probleem een plastic liter-fles drank mee het festivalterrein mee op genomen heb. Half in mijn broek en half onder mijn trui. Zal 2000 of zo geweest zijn. |
|
quote: Kan je een dagkaart kopen?Zie op de Lowlands site alleen kaartje voor 3 dagen dus incluis camping,maar ik denk het zelfde.Opeth,SA en The Prodigy. =) |
|
quote: Rembo & rembo = geniaal |
|
quote: Nope, Lowlands heeft geen dagtickets. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |