![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Drink eens een pilsje i.p.v. melk, smeert de keel wat beter. ![]() ![]() |
|
Lijk? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Het is weer zover.. :') ![]() |
|
Gezien je schrijfstijl schat ik een leeftijd waardoor de enige tip die ik kan geven is; "heb geduld tot je de baard in de keel krijgt." Tot die tijd, vrolijk meebrullen met Leaf op radio2. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
na 1 jaar nog pijn tijdens het grunten? krijs je in een blacmetal band? zo niet, dan 1 advies: stoppen. ![]() |
|
quote: Ja die ligt in mijn diepvriezer. ![]() |
|
Daar word ik niet vrolijk van. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nee.. doe dan maar radio 4. Ik ben gelukkig al langs die mainstream smaak .. :D ![]() |
|
Ik vind het zelf ook lastig om te ontdekken welke zangstijl het best bij me past. ![]() |
|
quote: Sssssssssst niet doorvertellen he? ![]() |
|
quote: Melk heeft ook een mainstream smaak. ![]() |
|
Als je halfvol drinkt misschien. ![]() |
|
quote: Klopt maar wel een lekkere ![]() ![]() |
|
O Wil je muilperen? ![]() |
|
Weetje? Ik ga even mezelf bekritiseren. Dit is best een mainstream vraag :D Maar.. Op welke manier ik het ook wel probeer.. (Vocals) Het doet altijd pijn ![]() Maar het antwoord is me al meer dan duidelijk "Zoek het maar zelf uit".. Ik kom over een jaar wel weer terug. ![]() |
|
nee man blijf effe hangen hier ![]() |
|
quote: Dat klinkt als een hele stonede hip-hop fan. ![]() |
|
![]() |
|
quote: De meest kwaadaardige mensen helpen me toch het best. No offence to black metal XD ![]() |
|
Helaas, als het naar een jaartje oefenen nog steeds niks is. ![]() Je bent niet door naar de volgende ronde... ![]() ![]() |
|
quote:Jepper, en succes met brullen verder. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |