|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Doen ze niet aan aparte kaarten per voorstelling? Zelf ben ik nooit geweest, maar ik dacht dat er zo'n regeling was... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik ben er ooit een keer geweest en toen kon ik wel een dagkaart kopen, er staat nu bij dat er alleen passe-partouts zijn. Van een kaart per voorstelling heb ik toen niks gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 02-04-2009 13:01] |
|
Bron? Ik kan er namelijk niets over vinden. Drummer nodig? |
|
Sjezus Sjoerd? Leeft u nog? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Jazekor!! :-D Hoe is het met jou dan? Moeten weer eens bier drinken! Drummer nodig? |
|
dat gothic, dark, ambient sfeertje is dus blijkbaar ook overboord gegooid.... |
|
|
|
quote: Het is wel heel erg cyber aan het worden ja. Jammer, want wat mij betreft is dat de minst interessante stroming binnen het hele neogothic spectrum. Er staan nog wel twee toffe neofolk bandjes, te weten Dernière Volonté en Sieben, maar dat is niet echt voldoende om af te reizen naar Utrecht voor mij. Wel vreemd dat ze nu opeens een clubje death metal bands uitgenodigd hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vet ja, maar geen dagkaarten. En om hier nu 80 euro voor neer te gaan leggen, gaat me iets te ver. |
|
Ach. Eerst maar eens kijken hoe de overige bands over het festival verdeeld worden. Zitten wel leuke namen tussen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik dacht dat het de bedoeling was dat deze package 2 dagen in Nederland zou gaan spelen.. Edithoer: en als mijn informatie de juiste is dan is de show in de Helling op 6 augustus [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 03-04-2009 0:11] |
|
Volgens www.summerdarkness.nl klopt dat idd. Daar is het nu ook op bevestigt. Maar vertel, tweede datum? Drummer nodig? |
|
Leuke package, maar waarom daar? 2e datum, vertel?? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik weet niet waar het gaat zijn maar de package is voor een tweede dag in NL aangeboden, vandaar. |
|
Haha, als er een tweede datum zou komen zou die hele tour nul, nul toegevoegde waarde zijn aan dat festival. Laat maar komen die tweede datum, Suffocation, Misery Index, The Faceless, Beneath The Massacre.. Ik lik mn handen af tijdens deze post. |
|
Hate Eternal wil ik zeker nog een keertje zien. Waarom, waarom op summer darkness? De ultieme poging om de metal-fans te laten integreren met de visnet-hemden? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: is altijd heel leuk, werken tijdens dat werk. Allemaal van dat té extreme volk dat een aardbeien ijsje met spikkeltjes komt kopen. 1 van m'n collega's lag op een gegeven moment op de grond van het lachen omdat een meisje 12 piercings in d'r lip(correctie: ) lippen had [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 03-04-2009 11:08] |
|
Summer Darkness of op zich best een aardig festival hoor maar als ze voor dit soort bands al geen dagkaarten meer gaan verkopen dan het schiet het van weerszijden niet op. 3 jaar geleden was het wel een vrije verkoop voor Moonspell/The Wounded en dat leverde een uitverkocht Tivoli op waarna het Moonspell publiek plaatsmaakte voor Welle:Erdball. Werkte uitstekend |
|
@Iedereen die een dagkaart zoekt, hou gewoon even de sites van de verschillende podia in de gaten. Vaak worden er én passepartouts verkocht voor het hele weekend maar ook bij de podia losse kaarten voor de grotere optredens. |
|
Rosa Crux, Triarii, Negura Bunget, Tyske Ludder. Wel leuk, toch dit jaar maar weer eens heen gaan en bands bekijken, in plaats van bier drinken en lelijke cybers raten. Verrassend triviaal |
|
quote:Daten? |
|
quote: + wat death metal voor de nodige variatie. Ik had mijn kaartje al, dus ik vind het alleen maar beter zo. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat vind ik nog wel wat voor ZC om in Atak neer te zetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bijvoorbeeld [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 03-04-2009 16:00] |
|
is wel augustus...moeilijke, erg moeilijke maand... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |