|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Niks voor Roosje? |
|
tuurlijk, altijd welkom |
|
Gaat dat ook gebeuren of is het slechs een wens? |
|
bah |
|
Summer Darkness + Korpiklaani... Juist... Hoe dan ook: *kick*. Bruce Banner |
|
quote: Ja ok, heb je gelijk in Týr speelt overigens ook op Summer Darkness |
|
Ons concertverslag van Summer Darkness staat al online op www.rockportaal.nl check it out! Is er eigenlijk nog wel iemand van hier geweest op SD? Na het aflassen van verschillende metalbands? |
|
Precies om die reden afwezig, anders zeker aanwezig geweest! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had op zich de zondag wel mee willen pikken. Mijn bankrekening was het er alleen niet mee eens. Hoe was het optreden van Floor Jansen? |
|
Floor Jansen gelukkig gemist. De zang van de beste dame kan mijn oren niet plezieren. Maar goed. Daar ik het festival altijd alleen bezoek voor de industrial/martial/neofolk in de Ekko ging ik ook dit jaar weer. Golgatha helaas gemist ivm tijd. Brighter Death Now stelde niet zoveel voor. Het was niet indrukwekkend, niet hard en zeker niet confronterend. Een verzameling van vrij monotone geluiden, gecombineerd met 'schokkende' beelden van zigeuners en lijken. Leuk voor 10 minuten. Triarii kan een strakke percussionist gebruiken; de huidige zat er flink vaak naast. Verder is het een nadeel dat er een mp3 wordt aangezet en er verder echt niks gebeurt qua live muziek. Zoek een paar muzikanten en het is al een stuk interessanter. Derniere Volonte was wel goed. Helaas weinig oude nummers maar wel wat nieuwe songs van de aankomende lp. Ze hadden er zin in ondanks de hitte. Na een dik uur kwam de afsluiter/klassieker Mon Mercenaire. Party! |
|
Geen betaalde concertjes bezocht dit keer, wel een en ander meegekregen op het domplein. Veel terrasjes gepakt en genoten van overwegend mooi weer. Volgens mij wel weer een geslaagd evenement, al leek het vorig jaar een stuk drukker in de stad. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |