IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sunn O))), 25 mei: Arminiuskerk te Rotterdam Volgende pagina
Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 02-04-2009 16:18 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
"With honor, SUNN O))) is announcing Ten live performances in Europe, to recognize the 10th anniversary of SUNN O)))' creation, and to coincide with the recording of the first album "The GrimmRobe Demos". SUNN O)) will be playing material from GrimmRobes exclusively. It will be a return to their primal origins, an approach respecting a concept of shoshin, the beginner's mind, the yet undyed pure wool, the clarity in initiation upon the untraveled. The attitude of embodying the basics precisely, point by point, line by line, with an immovable faith in the teaching, experience and of beyond the possibility. Of openness, eagerness, and lack of preconceptions when approaching, even with much experience, just as a beginner would upon the initial impetus and thirst to seek the path. And so, with this mindset, they will be approaching these live concerts. Pure, raw, uninhibited invocations featuring O)))s core members: Stephen O'Malley and Greg Anderson ONLY. 2 Les Paul guitars, 4 Sunn fullstacks, 4 Ampeg bass stacks. No guests, no vocals, no keyboards. We hope you will join us"

Reserveren kan via http://agenda.wormweb.nl/agenda.php?id=2306 , maar de prijzen zijn nog niet bekend.

Zeker aanwezig! Geweldige locatie ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 02-04-2009 16:24]

Devotee
Usericon van Devotee
Posted 02-04-2009 16:30 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

Aanwezig. En maar gelijk even gereserveerd!

Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-04-2009 16:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

18 euro volgens mij

miikja
Usericon van miikja
Posted 02-04-2009 17:34 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
2 Les Paul guitars, 4 Sunn fullstacks, 4 Ampeg bass stacks.

Hell yeah.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2009 18:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Fokking vet, gelijk gereserveerd.

Besatt
Usericon van Besatt
Posted 02-04-2009 22:41 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Heb al gereserveerd, kijk er erg naar uit.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-04-2009 1:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ze komen in mei ook langs in Leuven, mijn ticktjes zijn al binnen

Faustian Spirit of the Earth

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-04-2009 2:31 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Maar even kijken of ik kan.
Zou het zeker goed trekken!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-04-2009 20:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heeft iemand toevallig een touragenda van die lui?? Ik kan gewoon geen site ofzo vinden.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

miikja
Usericon van miikja
Posted 03-04-2009 23:05 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-04-2009 19:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

super bedankt..

Stephen O’Malley solo @ Blå
Oslo, Oslo
Friday, May 15 2009, 8:00 PM

hmmm weet iemand of dit de moeite is??

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-04-2009 23:29 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Oordopjes meenemen? :')

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 05-04-2009 5:57 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Alles wat omaley doet is wel cool.. checken gewoon.. alsof je iets beters te doen hebt in noorwegen....

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-04-2009 8:11 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Wow, Sunn O))) in de Arminiuskerk... Heb ik zelf vaak gespeeld, ben benieuwd wat voor effect ze daar gaan hebben. Hopelijk komen er geen scheuren in de muren...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-04-2009 11:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 5:57 schreef DrDoom het volgende:
Alles wat omaley doet is wel cool.. checken gewoon.. alsof je iets beters te doen hebt in noorwegen....

t is helaas meer een geld kwestie om alleen de dingen te zien die echt de moeite waard zijn. Maar ik ga dit wel uitchecken denk ik zo.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 22-05-2009 15:46 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Iets van oordopjes meenemen lijkt mij wel handig

Waar kan je die dingen kopen eigenlijk?

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2009 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou betere dan die standaard pluggen kopen .. Sunn O)))()) speelt hard, heeeel hard ..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2009 16:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2009 15:46 schreef Mythics het volgende:
Iets van oordopjes meenemen lijkt mij wel handig

Waar kan je die dingen kopen eigenlijk?

Heel kort door de bocht heb je drie types:

1 - kruidvat herriestoppers - Van die gele dingen die je een beetje fijnknijpt en dan in je oren stopt. Als je die gaat meenemen kun je net zo goed niet naar Sunn gaan want dat is echt zonde van de ervaring (mijns inziens).. Prijs: minder dan 1 euro per setje, gaan niet heel lang mee..

2 - Alpine oordopjes - te koop in de meeste muziekinstrumentenzaken. Deze zitten een stuk beter en in plaats van (zoals de herriestoppers) alles te dempen gaat het hier net iets subtieler. De meningen zijn verdeeld, ik vind ze zelf perfect, je kan nog normaal praten met mensen (i.t.t. met bovenstaande dingen) en de muziek vervormt mijns inziens lang niet zo als met die herriestoppers. Prijs: +/- 25 euro, gaan best lang mee. Dan heb je drie types filter voor erin, afhankelijk van hoe sterk je het geluid wilt dempen.

3 - Muzikantenoordopjes op maat - geen ervaring mee maar schijnt een stuk beter te zijn dan de Alpine-one-size-fits-all dopjes. Wel aan de prijs (geloof vanaf 100 - 150 euro?) , maar goed, misschien moet je het beschermen van je gehoor niet in geld willen uitdrukken.

Ik hou het voorlopig bij de Alpine's, maar als ik in een bandje zou spelen zou ik voor optie 3 gaan denk ik.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 22-05-2009 16:27 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2009 16:08 schreef Valorian het volgende:
Heel kort door de bocht heb je drie types:

1 - kruidvat herriestoppers - Van die gele dingen die je een beetje fijnknijpt en dan in je oren stopt. Als je die gaat meenemen kun je net zo goed niet naar Sunn gaan want dat is echt zonde van de ervaring (mijns inziens).. Prijs: minder dan 1 euro per setje, gaan niet heel lang mee..

2 - Alpine oordopjes - te koop in de meeste muziekinstrumentenzaken. Deze zitten een stuk beter en in plaats van (zoals de herriestoppers) alles te dempen gaat het hier net iets subtieler. De meningen zijn verdeeld, ik vind ze zelf perfect, je kan nog normaal praten met mensen (i.t.t. met bovenstaande dingen) en de muziek vervormt mijns inziens lang niet zo als met die herriestoppers. Prijs: +/- 25 euro, gaan best lang mee. Dan heb je drie types filter voor erin, afhankelijk van hoe sterk je het geluid wilt dempen.

3 - Muzikantenoordopjes op maat - geen ervaring mee maar schijnt een stuk beter te zijn dan de Alpine-one-size-fits-all dopjes. Wel aan de prijs (geloof vanaf 100 - 150 euro?) , maar goed, misschien moet je het beschermen van je gehoor niet in geld willen uitdrukken.

Ik hou het voorlopig bij de Alpine's, maar als ik in een bandje zou spelen zou ik voor optie 3 gaan denk ik.
De derde optie valt af (ik heb sowieso geen band) en daarbij keek ik even op de site van de Kijkshop en daar stonden deze (alpine):
http://www.kijkshop.nl/product/4194/4875-4928-4932/persoonlijke-verzorging/lichaam_ontspanning/oordopjes/alpine-oordopjes-partyplug/

Als dit degene zijn die je bedoelt dan haal ik deze morgen even.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 22-05-2009 16:28]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2009 16:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2009 16:27 schreef Mythics het volgende:
De derde optie valt af (ik heb sowieso geen band) en daarbij keek ik even op de site van de Kijkshop en daar stonden deze (alpine):
http://www.kijkshop.nl/product/4194/4875-4928-4932/persoonlijke-verzorging/lichaam_ontspanning/oordopjes/alpine-oordopjes-partyplug/

Als dit degene zijn die je bedoelt dan haal ik deze morgen even.

Met die partyplugs heb ik geen ervaring, klinkt als een goedkopere variant van de Alpine's die ik heb.

Hier staan ze allebei genoemd. Denk dat je met die partyplugs al een stuk verder bent dan met herriestoppers overigens.

http://www.alpine.nl/consument_muziek.htm

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-05-2009 16:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2009 15:50 schreef Jenje het volgende:
Ik zou betere dan die standaard pluggen kopen .. Sunn O)))()) speelt hard, heeeel hard ..

Ik heb ze drie keer gezien en vond het drie keer wel hard, maar niet heeeeeeel hard.

Lento in Deventer was stukken harder en bv. Oceansize (een rockband nota bene) in Tivoli/de Helling was ook veel harder. SUNN O))) valt eerder in de categorie "goed te doen" zou ik zeggen.
*edit* die alpine doppen ben ik trouwens redelijk op afgeknapt, er blijft maar een klein frequentiegebied over, gaat flink ten koste van de beleving.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-05-2009 16:33]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 22-05-2009 16:35 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2009 16:30 schreef Valorian het volgende:
Met die partyplugs heb ik geen ervaring, klinkt als een goedkopere variant van de Alpine's die ik heb.

Hier staan ze allebei genoemd. Denk dat je met die partyplugs al een stuk verder bent dan met herriestoppers overigens.

http://www.alpine.nl/consument_muziek.htm

Ok, ik lees nu op de site:

"Alpine biedt de speciale gehoorbescherming voor muziekliefhebbers en -beoefenaars, te weten Alpine MusicSafe Pro, de PartyPlug en Alpine in Ear monitor (ES-10)."

[...]

"De PartyPlug is meer bedoeld voor de concert- en evenementen-bezoeker. 2 earplugs met een vast filtersysteem waardoor de muziekbeleving optimaal is en omgevingsgeluiden zoals spraaknog goed hoorbaar zijn."

Ik ga wel voor de PartyPlug, of ik moet die MusicSafe Pro morgen ergens vandaan kunnen halen en 25 euro extra overhebben voor Sunn O)))

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 22-05-2009 16:36]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-05-2009 16:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

eigenlijk speelt sunn niet harder maar die basfrequenties worden doorgaans niet zo intensief gebruikt dus lijkt het harder. maar toch geen aanrader om lang zonder doppen te gaan kijken. in groningen speelden ze iets van een uur en drie kwartier (tour met earth) en dat was écht hard doorbijten dat noisige einde van black one (maar wel lekker!)

Je moeder.

rutgrrr
Usericon van rutgrrr
Posted 24-05-2009 23:50 by rutgrrr Wijzig reactieProfiel van rutgrrrQuote dit bericht

2 kaarten (PDF) samen voor 15 euro, mail rutger@rutgermuller.nl of mail 0650824571 !

Besatt
Usericon van Besatt
Posted 25-05-2009 8:11 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Ik heb ook nog een kaartje, op PDF dat weg kan voor een klein bedrag, mail: Glorification_@hotmail.com

rutgrrr
Usericon van rutgrrr
Posted 25-05-2009 10:10 by rutgrrr Wijzig reactieProfiel van rutgrrrQuote dit bericht

-kaarten zijn weg-

[Dit bericht is gewijzigd door rutgrrr op 25-05-2009 12:03]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com