|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Done |
|
Und..? |
|
damn hoeveel klotebands kan je op 1 avond boeken !! bwrahahahahahaha Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Niet zeur'n. |
|
quote: Wanneer jij komt hebben ze er nog 1 bij. En ja, je mag mijn gitaar wel lenen. Bruce Banner |
|
Misschien mag hij dan ook de band lenen? |
|
Mijn gitaarband, ja hoor. Bruce Banner |
|
Wie wil dat nou niet? |
|
quote: oh, hmmz Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ok soz Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kleine update... het wachten is op een goed aanbod van de busmaatschappij (zijn niet echt rap deze duitsers). Kaartjes kunnen in ieder geval besteld worden op: http://www1.reservix.de/reservation/reservation_events_detail.php?PHPSESSID=dc859baeb5e4084e6c27321dc852f376&eventID=96819&eventGrpID=25757&pageID= (Ticketsysteem van KulturEtage / Oldenbang) |
|
quote: BUS nieuws of will arriva niet naar Q-buzz?!!!!!!!!!!!!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Info duurt wel lang zeg, gaat het nog wel door? |
|
Ik ga wel lekker met de auto. Bijna om de hoek On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Er mag een wonder gebeuren wil die bus nog speciaal gaan rijden naar Oldenbang. Zeker 50 belletjes en mailtjes zijn er over en weer gegaan maar de bus die eerst zou rijden (Public Express) hanteert een hoger tarief met andere bustijden die voor niemand interessant zijn. Ook op de tussenstop Winschoten werd niet op gereageerd. Een vervangende maatschappij was niet meer te doen op dit termijn. Helaasch.. Mochten er mensen heen willen maar geen vervoer hebben vanaf Groningen dan valt er vast wel wat te regelen onderling.. er gaan genoeg die kant op. 16:30u wordt er iig afgetrapt.. wat de precieze line-up is dat wordt nog bekend gemaakt. |
|
Nouja... dan maar gewoon karren dus... Jammer, want weet wel zeker dat ik met die bus heel wat meer lui bereid had gevonden uit de omgeving om heen te gaan. |
|
Eens. Misschien heb ik tegen die tijd ook wel wat plek in de auto. Moet ik even overleggen. Misschien 1 of 2. Uit Groningen dus. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Je kan nog makkelijk genoeg bussen regelen, dan moet je iets verder zoeken dan je neus lang is. Ik heb nog wel eens een bus voor 60 personen binnen 2 dagen geregeld, ook juist in de buurt van Groningen is dat te doen (buitenpost, drachten b.v.). |
|
quote: Regel dat On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb er niets mee te maken, maar lijkt mij niet dat iemand anders dat niet ook gewoon zou kunnen. |
|
Uhm het lijkt afgelast. Ik ben aan het informeren. Maar zo staat het op de site. En dat is zelfs al op 13 okt gepost. De bands weten nog niets van een aflassing. Ik hou u op de hoogte. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Afgelast. GVD. Zou vet worden. Het bericht staat al op de Oldenbang site sinds 13 okt. De bands horen het nu net vandaag. Belachelijk. Tenminste zo vind ik dat ff op dit moment. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wel godverdomme, had ik juist zin in dit feestje.. gaan ze het afzeggen. Naja dan maar iets anders leuks gaan bedenken om heen te gaan. |
|
quote: Ja ik zou mijn vriendje daar ophalen. Nu maar afwachten waar dat wel kan. Er zouden veel gezellige mensen heen gaan. Zou een leuk feestje worden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |