|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Whatever On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3233686?hl=leave What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jammerrr... Zou idd een leuk feestje zijn geworden, maar helaas. Wel iets bekend over de reden dan? @ Grey: Nope... haha... GEEN optie, zoek wel iets gavers |
|
quote: +1 |
|
Atrocity is erg gaaf en Liv Kristine een wereldzangeres. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja dat is bekend Zogenaamd te weinig voorverkoop. Volgens mij hadden veel mensen die wel plannen hadden hier naar toe te gaan, nog niet eens een kaart. Maar goed. Blijft stom. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hadden het beter in NL kunnen organiseren. Groningen bijvoorbeeld, doen die ook eens een keer weer mee in de Metal |
|
quote: Metal in Groningen? Kom op zeg, daar houden we hier helemaal niet van hoor. Je gaat maar lekker ergens anders naar toe met die herrie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nu je het zegt... Was me al opgevallen de laatste paar jaar dat ze in Groningen niet meer van metal houden. Wanneer was ik ook al weer voor het laatst in Vera? Waar zit die tent trouwens ook alweer? |
|
Laatste keer dat ik in Vera was, was met Pestilence, vlak voor de zomer. Sindsdien waren er misschien 2 of 3 interessante gigs die ik helaas niet kon zien. |
|
quote: Hehe, ik was net bij ELPEE, toen heb ik nog wel even met natte ogen om de hoek gekeken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vera, schuin tegenover die kroeg die nu anders heet waar ze vroegah cocktails hadden en nu niet meer. Treurig. Ik wil Bolt Thrower in Vera zien. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-11-2009 18:56] |
|
Heeel heel jammer idd.. Was toch een vette line-up. Dit was ook een van de redenen dat het stil was rond de busreis. Zelfs zijn we 3 dagen terug pas hierover geïnformeerd. Mensen die een kaart wel een kaart via de kaartverkoop hebben gekocht kunnen zich melden bij http://www.kulturetage.de/ [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 07-11-2009 0:25] |
|
afgelast........ godverdomme! How about a nice cup of shut the fuck up! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |