|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Woensdag 19 Augustus Misery Index (US brutal death) Hate Eternal (US brutal death) Psycroptic (AU brutal death) Beneath The Massacre (US brutal death) Entree 15 euro. Voorverkoop 13 euro. Zaal open 19.00 uur. Aanvang 1e band 19.30 uur. www.baroeg.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-07-2009 19:03] |
|
Hmm alweer Hate Eternal en Misery Index? Verder niet verkeerd hoor, aangezien ik Misery Index zeker nog een keer wil zien, maar dan als headliner. |
|
Vette package, damn. Waars wel aanwezig! |
|
Ze hebben besloten na Party San maar ff allemaal samen een tourtje te doen da's relaxed |
|
Volgens mij gingen ze er elke avond om tossen wie nou ging headlinen (HE en MI), dat deden ze op de vorige tour wel in ieder geval. |
|
5 Augustus is deze tour ook in Tivoli de Helling in Utrecht te zien. In utrecht zijn er zelfs enkele bands extra bij. Beneath the Massacre Psycroptic [AUS] The Faceless [USA] Hate Eternal [USA] Misery Index [USA] Suicide Silence [USA] Suffocation [USA] www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Vettige lijst in de Helling. Das zeker voor de mensen die voor die bands niet een heel 3-daags Summer darkness ticket willen halen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2938796 |
|
Oeh! *noteert Utrecht in agenda* |
|
quote: 6 augustus toch? |
|
quote: Holy shit, fucking zieke line up daar moet ik heen!!! |
|
quote: +1!! =) |
|
quote: Beter klappen we samen die kant op! |
|
quote: Jezus Christus van Nazareth. Dat is niet normaal meer. *ploink* |
|
+1! |
|
Kaartje is binnen! |
|
quote:Zie ik ze daar wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Deze datum word genoteerd in de agenda |
|
Hoeft niet, want die tour ging niet meer door |
|
|
|
quote: Holy shit dat is niet mis! ff kijken of ik een vriendinneke kan optrommelen om mee te gaan! |
|
quote: ... argh... eerst lezen dan typen |
|
Volgende week alweer! |
|
quote:Laat me raden wie je daarvoor in gedachten had |
|
Over twee dagen!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |