|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien... =) |
|
Is er al een tijdschema bekend? Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Vanavond! |
|
aanwezig en dan morgen met zn alle headbangen bij Annotations Of An Autopsy, Trigger The Bloodshed en 3 meer in de Dynamo |
|
Vanavond al, zin an |
|
=) |
|
quote: |
|
was goed te doen, nu vanavond headbangen bij Trigger The Bloodshed, Annotations Of An Autopsy en andere death metal helden |
|
Misery Index was geniaal, jammer dat ik eerder weg moest voor de trein. Rest was ook goed, gezellig avondje! |
|
Godver door vertragingen etc.BtM gemist.wel een mooie girly gescoord. De rest van de bands waren bruut. =) |
|
Ja, was een leuk avondje Beneath The Massacre vond ik live beter te behappen dan op cd. Lekker geluidje ook. Psycroptic vond ik eigenlijk wat tegenvallen in het begin. Die nummers in het begin vond ik wat te mat. Gelukkig speelden ze ook nog wat van The Scepter Of The Ancients. Hate Eternal knalde lekker, al had het geluid misschien wat beter gekund. Speelde ze een aantal jaar geleden niet met 2 gitaristen? Al met al wel een lekkere setlist. Misery Index vond ik de band van de avond. Veel enthousiasme op het podium, goed geluid en gave setlist! Kortom, gewoon een gaaf optreden |
|
was [Dit bericht is gewijzigd door sadus op 22-08-2009 10:55] |
|
was |
|
was [Dit bericht is gewijzigd door sadus op 22-08-2009 11:04] |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |