|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb jij trouwens de Centuri Media versie van Aspera, of de Atlantic Lore Creations/Misantrophy versie? (digi) |
|
Dat heb je me geloof ik al eens eerder gevraagd maar ik heb de Ancient lore creations versie. Waar zit het verschil? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ALC versie is de eerste versie, digipack, met bonus track (naar kulda tar, #8, staat niet vermeld op hoesje). CM versie is de rerelease.. niets verandert behalve dat deze geen bonustrack heeft, en gewoon jewelcase is ipv digipack. |
|
Sepultura - Subtraction heeft in het begin drumrolls die achterstevoren opgenomen zijn. Voor Still life op het Piece of mind album van Iron Maiden staat een door drummer Nicko gesproken stuk achterstevoren. In de Maiden FAQ op het net staat wat het precies is en waar het vandaan komt, maar het is toch vaag; het is nl. zo slang dat het sowieso nauwelijks te verstaan is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik kom die naam vaak tegen; wat is het precies? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het nummer in leauge with satan van venom begint met een stuk achter uitgespeelde tekst.en trouwens de 3 eerste albums van hun zijn opnieuw uitgebracht welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Een deel van het soleerwerk in Death's 'Cosmic Sea' is achterstevoren, helemaal te gek. |
|
quote: Een Britse band uit de eighties die met bizarre geluidsexperimenten werkte.Echt mooi zijn hun nummers niet : vaak hoor je één aaneenrijging van schelle geluiden en de elektronisch vervormde stemmetjes zijn helemaal niet te pruimen...kan er alleen naar luisteren als ik een rotbui heb Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
k thanx! Ik denk dat ik ze maar oversla; cabaret wil ik graag vrolijk van worden. ontopic: Soulburn - Storming hordes begint met een ongetwijfeld zwaar Satanische tekst... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het nummer "In my dreams with you" van Steve Vai is helemaal achterstevoren opgenomen. Daarna is het weer omgedraaid. ... do you think we're forever? ... |
|
Mijn broertje wees mij hier net op: quote: Ik heb het zojuist geprobeerd en als je de plaat achterstevoren afspeelt hoor je Ashley inderdaad duidelijk "I have granted kids to hell." zeggen. Heftige shit, zeker voor Nintendo. Verder natuurlijk al oud nieuws dit, maar ik hoorde het vannavond voor het eerst. |
|
Niet zo boeiend misschien, maar de intro van Metallica - Blackened is als je het achterstevoren draait datgene wat daadwerkelijk is opgenomen aan gitaar. Maar ook dat is overduidelijk en 't is niet een of andere Satanische tekst |
|
Intro Possessed - Pentagram spelfout weggehaald... |
|
http://www.jeroenofferman.com/stairway/ Gast die heel Stairway to Heaven achteruit zingt en dan vooruit afspeelt met de muziek erbij. Helaas is de hele clip niet meer te vinden... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Judas Priest-Better by you Better than me, de boodschap die daar te horen is in rewind heeft al 2 levens gekost. |
|
In het nummer Chameleon van Orphanage (van de cd Oblivion) hoor je (ik in ieder geval ) ook iets in de trent van "Jesus cares for like we know what father shares (ofzo)" Iemand anders die dit ook al eens heeft opgemerkt? of ben ik gewoon paranoia? [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 04-08-2006 12:06] |
|
quote: Nee... Drugs, laag i.q. en niet zulke frisse ouders hebben al 2 levens gekost. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
I'm the devil and I'm ready to kill". De vliegende Panters geloof ik die een plaat van ANNIE MG SMIT (OF HOE HEET DAT MENS???) achterste voren draaien. |
|
quote: Hahaha... die intro jah... maar het is in t italiaans ofzo... En aan t einde laat ie een boer. Nummer heette: ''Still life'' |
|
quote: "Can't speak".... geniaal gewoon. Die gitarist snapte niet wat danzig nou bedoelde met die riff, totdat ze de drums weer normaal afspeelden. Echt helemaal te gek , zoiets wil ik ook nog graag een keer doen ! lampje |
|
het meest beroemde stuk achtestevoren word gewoon nog niet genoemd... stairway to heaven van led zeppelin... een en al satanistisch gebrabbel http://www.albinoblacksheep.com/flash/stairway.php [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 04-08-2006 11:31] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-08-2006 11:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
BZN doet het ook, ze willen je onderwerpen aan hun evil master, De Gezoute Haring |
|
Ik doelde eigenlijk op de post zelf.. Je moet natuurlijk wel weten welke band het speelt natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |