|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geweldige band ja, mijn favoriete album is ook Blood In Our Wells. |
|
Heb er nog wat vinyl en Forgotten Legends op cd van liggen. Grappige shit wel, draai het af en toe nog wel eens. |
|
Hier nog een liefhebber van Drudkh, hoewel ik voornamelijk bekend ben met Autumn Aurora en Songs of Grief and Solitude. Toch maar meer luisteren. |
|
quote: +1 Wat een meesterwerk is dat! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
dat dan weer wel, maar dan moet je eerst al Russisch leren eer je op de goeie moment een hitlergroet of zo kunt brengen. Schlemielig² signature |
|
quote: Is een Oekraïense band. Je zult met je Russisch niet ver komen. Ik weet overigens niet of het wel rechtse sloebers zijn. Hun teksten zijn gedichten uit de 18de en 19de eeuw en gaan vooral over de natuur (dacht ik, ik kan het niet checken met mijn kennis van het Oekraïens). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
woopsie de poepsie signature |
|
Uhu. Maar vind je de muziek ook lekker? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Russisch en Oekraiens heeft erg veel gelijkenissen en ze kunnen mekaars taal makkelijk lezen en verstaan Drudkh is trouwens helemaal geen rechtse band (niet alles uit Rusland/Oekraine is rechts ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
absoluut, Autumnal Aurora beviel me wel , en de latere ook signature |
|
quote: Dat zul je wel Oekraïens ligt dicht tegen Russisch aan en veel Oekraïners spreken ook Russisch, een deel zelfs als moedertaal. Misschien zingen ze dus zelfs al wel in het Russisch, horen we toch niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mijn Nederlands is al niet te sterk... dus ik trek het me nie taan, signature |
|
Geweldige band!! +1 (: |
|
Eén van mijn favoriete bands. Ik vind alle releases geniaal, op die akoestische plaat na (die is nogal saai). Favorieten zijn "Autumn Aurora" en "Blood In Our Wells". Het nieuwe album komt overigens 22 juni uit via Season of Mist. |
|
Er komt tevens een speciale editie van het nieuwe album: It comes in an exclusive solid wood box (30 x 26 x 4 cm) in premium dark finish with raised sliding cover and cut-out DRUDKH logo on top limited to 500 copies. - Digipak version of the upcoming "Microcosmos" album - CD reissue of the long sold-out "Anti-Urban" 10"EP originally limited to 999 copies - Limited "Microcosmos" t-shirt - Special DVD format additional booklet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:+666. Doet me altijd denken aan Hate Forest, die ik meteen ff op ga zetten. |
|
quote: Zo, net besteld bij SoM www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
wow, mooi! signature |
|
Dat ziet er goed uit ja! Iemand enig idee wanneer de release nou precies is? Ben de draad een beetje kwijt geraakt met al dat geschuif en uitgestel. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Volgens mij 22 juni. |
|
Yep, 22 juni Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hij is echt goed, hoor! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Drudkh is zwienewild idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Thanks Helvete en Hub! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |