|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 25 Juni Immolation (US brutal death) Vader (PL death) Gorod (FR brutal death) Nox (NL occult death) |
|
Zo! Goedemorgen! |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ziet er goed uit.....maar wel op een donderdag in Rotterdam........... |
|
Vet! Dan maar een dag later naar Graspop! |
|
quote: Ah kijk, om die bands ging het me juist |
|
gaaf! Wellicht interessant. mot ik alleen de 26ste geen tentamens hebben. |
|
quote: Maw.werken die dag/avond. =) |
|
Kaarten zijn nu via ons ticketingsysteem te koop: www.baroeg.nl |
|
wordt dit het gehele tour package, dus ook met vader en nox voor de overige tourdata?!?! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote:reken daar maar niet op |
|
quote: gelijk maar even gedaan quote: lijkt er niet op, de 26e als immolation in groningen speelt staat vader in duitsland volgens hun site.. http://www.vader.pl/merch-e.html the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Nee, deze package staat alleen zo in Rotterdam, de andere data zijn zonder Nox en zonder Vader. |
|
Echt ook weer geweldig op een doordeweekse (werk)dag! =) |
|
Gorod, daar mag je me 's nachts voor wakker maken! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Vrijdag erop weer helaas werken, maar desalniettemin zin in! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als in: 'Kun jij rekenen? Reken daar dan maar niet op!' Prachtig. |
|
quote:Precies. Rekenmachine in de buurt liggen Leon? |
|
Na veel vragen... Kaarten zijn in de voorverkoop gegaan. Te krijgen via www.baroeg.nl |
|
|
|
Vanaf vanavond ook op LoM |
|
quote: Hehe + 1 |
|
Deze pak ik wellicht ook mee, vette line-up! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Misschien dat ik hier ook nog wel aanwezig ben |
|
Ik hoop nog steeds op gunstige examenplanning |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |