|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha, ja ff wat was dat triest zeg... Maar ik moet zeggen dat ik de lineup dit jaar vrij matig vind, eerlijk gezegt. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-03-2002 0:09] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Mijn tent stond net op en ik zat er net in en alles was net dichtgeritst, had ik effe geluk dan, maar wel prachtige bliksem gezien dan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hmm... zou die kleden verkoopster er weer zijn?? |
|
quote: Wie weet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mij niet gezien dit jaar... Blij dat ik vorig jaar pas na de storm arriveerde.... |
|
ja, jij wel... nogmaals bedankt voor de hulp bij het heropbouwen van de stand! Klote orkaan man! Welke kledenverkoopster? kan het nl navragen (als ik weer op de zaak ben wat ik voorlopig niet van plan ben) www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hehe doet dat. Ik kan zo een map voor te tekeken van Eurorock van vorig jaar om te laten zien waar ze stond (jaja, dat heb ik wel voor Bint over ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ze hadden die concerttent ook mogen afbreken door die storm [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 25-03-2002 19:11] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Incubus Sukkubus is wel tof...Ancient Rites ook...maar om alleen voor die 2 bands naar een heel festival te gaan...en Anne Clark heeft serieus aan kwaliteit ingeboet,moet ik zeggen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Tering.. wat zullen die lui van Ancient Rites zich daar eenzaam voelen.. |
|
quote: Daar dacht ik dus ook aan.... Ik, Wil Schuurman |
|
Ben blij dat ik naar wacken ga, ken heel veel bands niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja 't zal waarschijnlijk ook wacken worden van mij dit jaar. Alhoewel de sfeer op eurorock wel uniek was vorig jaar. Zo relaxt! |
|
quote: Er zullen wel nog metralbands komen, vorig jaar stonden Nevermore, Hamerfall, God Dethroned, Dimmu Borgir, After Forever, Trail of tears, Napalm death, Paradise lost,... op het programma, dus wanneer ze dit jaar weer die kant opgaan zal het leuk worden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Hmm... niet mijn smaak. Ze morgen wel wat betere bands verspreiden over de verschillende festivals. |
|
Ach zo lang ik er niet heen ga maakth het mij niet uit wat er komt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: tja, smaken verschillen, wanneer je ook van new wave, gothic en metal houd is dit het ideale festival in België Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb 'n zeik bui dus: Covenant (oh joepie ) Anne Clark The Gathering Suicide Commando (jee goth-dance herrie ) Corvus Corax (in extremo ripp-off) Prager Handgriff (wie?) In The Nursery John Foxx & Lovis Gordon (sorry maar ik ben hetero) Illuminate Ravenous (mag wel) Ancient Rites (goh toch nog iets leuks) Run Level Zero (wie?) Noisex Haujobb Girls Under Glass (joepie sneeuwwitje!) Eisheilig Hybryds Monolith (ok mag) Letze Instanz (BAGGER) Silent Promises Backlash Colony 5 Illuminate Whispers In The Shadow Sheep On Drugs Incubus Sukkubus Swarf Goteki Inertia Chaos Engine (goh, 't is etenstijd) |
|
quote: Dat zou ik niet zeggen hoor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: nee daarom zeg ik het (logisch ook tanzkut is ook niets) *zeik modus* [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-03-2002 22:59] |
|
quote:kruk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De redactie van EURO rock mag het aan hun LEP_ZUUR krijgen van mij !!!!!! 1 Die potmöngolen hebben mij F 390,- gulden gekos die ik nooit vergoed heb kunnen krijgen. 2 Ze hebben mijn favo BAND (THE Sisters of Mercy)zwaar beledigd waardoor ze niet hebben opgetreden 3 Na het einde van het eerste festival dag wouden ze me dubbel laten betalen omdat ik een armbandje met een gele kleur(voor 1 dag) had en het al later was dan 0:00. Ze wouden dat ik voor de volgende dag ook nog eens ging betalen. MOOI dat ik dat niet wou, ik werd opgehaald, NEEE moesten ze zo nodig de politie er bij halen Uit eindelijk mocht ik dan toch maar weg. De eerste keer was het festifal ZEER goed. Maar na deze ervaringen van de 2e en 3e keer Ik heb nog NOOIT zo'n kut festival-organisatie mee gemaakt Wiegen Meister ! |
|
quote: ja, een van die tentharingen ligt nu bij mij beneden, lag ineens voor onze stand! quote: Als het intekenen voor de markt begint kan ik het checken... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: ja, ik wil biebob terug!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ik weet niet precies hoe het zat met S.O.M., maar van wat ik er toen van mee heb gekregen leek mij eerder de band ontzettend triest... ze vonden zichzelf toch immers te true-gothic of juist niet-gothic-zoals-de-rest-van-de-gothic ofzo?? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |