IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Eurorock, de eerste namen Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 0:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Hier zijn de eerste namen van Eurorock, dit jaar niet meer in Neerpelt, waarscheinlijk te slechte ervaringen met die storm van het voorbije jaar, vraag maar aan Bint en L.M. de donderdagnacht. Dit jaar wordt het gehouden op de volgende lokatie en op de volgende datum:

Eurorock 1-2-3-4 augustus
Soeverein
Sportveldenstraat 10
Lommel (BE)

Covenant, Anne Clark , The Gathering, Suicide Commando, Corvus Corax (doedelzakken ) , Prager Handgriff, In The Nursery, John Foxx & Lovis Gordon, Illuminate, Ravenous, Ancient Rites , Run Level Zero, Noisex, Haujobb, Girls Under Glass, Eisheilig, Hybryds, Monolith, Letze Instanz, Silent Promises, Backlash, Colony 5, Illuminate, Whispers In The Shadow, Sheep On Drugs, Incubus Sukkubus , Swarf, Goteki, Inertia, Chaos Engine,…

Update volgt

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 25-03-2002 16:56]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-03-2002 0:08 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 0:05 schreef beli mawr het volgende:
Hier zijn de eerste namen van Eurorock, dit jaar niet meer in Neerpelt, waarscheinlijk te slechte ervaringen met die storm van het voorbije jaar, vraag maar aan Bint en L.M. de donderdagnacht.

Hahaha, ja ff wat was dat triest zeg...

Maar ik moet zeggen dat ik de lineup dit jaar vrij matig vind, eerlijk gezegt.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-03-2002 0:09]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 0:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 0:08 schreef Lord Morgoth het volgende:
Hahaha, ja ff wat was dat triest zeg...

Mijn tent stond net op en ik zat er net in en alles was net dichtgeritst, had ik effe geluk dan, maar wel prachtige bliksem gezien dan

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-03-2002 0:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hmm... zou die kleden verkoopster er weer zijn??

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 0:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 0:10 schreef Bintmeister het volgende:
hmm... zou die kleden verkoopster er weer zijn??

Wie weet

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-03-2002 1:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mij niet gezien dit jaar... Blij dat ik vorig jaar pas na de storm arriveerde....

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 25-03-2002 1:50 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

ja, jij wel...
nogmaals bedankt voor de hulp bij het heropbouwen van de stand!
Klote orkaan man!

Welke kledenverkoopster? kan het nl navragen (als ik weer op de zaak ben wat ik voorlopig niet van plan ben)

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-03-2002 9:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hehe doet dat. Ik kan zo een map voor te tekeken van Eurorock van vorig jaar om te laten zien waar ze stond (jaja, dat heb ik wel voor Bint over )

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 19:10 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 1:50 schreef Natascha het volgende:
ja, jij wel...
nogmaals bedankt voor de hulp bij het heropbouwen van de stand!
Klote orkaan man!

Ze hadden die concerttent ook mogen afbreken door die storm

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 25-03-2002 19:11]

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-03-2002 20:17 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Incubus Sukkubus is wel tof...Ancient Rites ook...maar om alleen voor die 2 bands naar een heel festival te gaan...en Anne Clark heeft serieus aan kwaliteit ingeboet,moet ik zeggen...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-03-2002 21:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Tering.. wat zullen die lui van Ancient Rites zich daar eenzaam voelen..

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-03-2002 21:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 21:21 schreef Valorian666 het volgende:

Daar dacht ik dus ook aan....

Ik, Wil Schuurman

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-03-2002 21:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ben blij dat ik naar wacken ga, ken heel veel bands niet.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 25-03-2002 21:26 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Ja 't zal waarschijnlijk ook wacken worden van mij dit jaar. Alhoewel de sfeer op eurorock wel uniek was vorig jaar. Zo relaxt!

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 22:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 21:21 schreef Valorian666 het volgende:

Er zullen wel nog metralbands komen, vorig jaar stonden Nevermore, Hamerfall, God Dethroned, Dimmu Borgir, After Forever, Trail of tears, Napalm death, Paradise lost,... op het programma, dus wanneer ze dit jaar weer die kant opgaan zal het leuk worden

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-03-2002 22:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 25 maart 2002 22:42 schreef beli mawr het volgende:
Er zullen wel nog metralbands komen, vorig jaar stonden Nevermore, Hamerfall, God Dethroned, Dimmu Borgir, After Forever, Trail of tears, Napalm death, Paradise lost,... op het programma, dus wanneer ze dit jaar weer die kant opgaan zal het leuk worden
Hmm... niet mijn smaak. Ze morgen wel wat betere bands verspreiden over de verschillende festivals.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-03-2002 22:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ach zo lang ik er niet heen ga maakth het mij niet uit wat er komt.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 22:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 22:49 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm... niet mijn smaak. Ze morgen wel wat betere bands verspreiden over de verschillende festivals.

tja, smaken verschillen, wanneer je ook van new wave, gothic en metal houd is dit het ideale festival in België

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-03-2002 22:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ik heb 'n zeik bui dus:

Covenant (oh joepie )
Anne Clark
The Gathering
Suicide Commando (jee goth-dance herrie )
Corvus Corax (in extremo ripp-off)
Prager Handgriff (wie?)
In The Nursery
John Foxx & Lovis Gordon (sorry maar ik ben hetero)
Illuminate
Ravenous (mag wel)
Ancient Rites (goh toch nog iets leuks)
Run Level Zero (wie?)
Noisex
Haujobb
Girls Under Glass (joepie sneeuwwitje!)
Eisheilig
Hybryds
Monolith (ok mag)
Letze Instanz (BAGGER)
Silent Promises
Backlash
Colony 5
Illuminate
Whispers In The Shadow
Sheep On Drugs
Incubus Sukkubus
Swarf
Goteki
Inertia
Chaos Engine (goh, 't is etenstijd)

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 22:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 22:51 schreef Dargull het volgende:
Ik heb 'n zeik bui dus:

Corvus Corax (in extremo ripp-off)

Dat zou ik niet zeggen hoor

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-03-2002 22:58 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 22:53 schreef beli mawr het volgende:
Dat zou ik niet zeggen hoor

nee daarom zeg ik het

(logisch ook tanzkut is ook niets)

*zeik modus*

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-03-2002 22:59]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-03-2002 22:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 22:58 schreef Dargull het volgende:
nee daarom zeg ik het
kruk

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-03-2002 23:11 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

De redactie van EURO rock mag het aan hun LEP_ZUUR krijgen van mij !!!!!!

1
Die potmöngolen hebben mij F 390,- gulden gekos die ik nooit vergoed heb kunnen krijgen.

2
Ze hebben mijn favo BAND (THE Sisters of Mercy)zwaar beledigd waardoor ze niet hebben opgetreden

3
Na het einde van het eerste festival dag wouden ze me dubbel laten betalen omdat ik een armbandje met een gele kleur(voor 1 dag) had en het al later was dan 0:00. Ze wouden dat ik voor de volgende dag ook nog eens ging betalen. MOOI dat ik dat niet wou, ik werd opgehaald, NEEE moesten ze zo nodig de politie er bij halen Uit eindelijk mocht ik dan toch maar weg.

De eerste keer was het festifal ZEER goed.
Maar na deze ervaringen van de 2e en 3e keer

Ik heb nog NOOIT zo'n kut festival-organisatie mee gemaakt

Wiegen Meister !

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 25-03-2002 23:12 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

quote:
Op 25 maart 2002 19:10 schreef beli mawr het volgende:
Ze hadden die concerttent ook mogen afbreken door die storm

ja, een van die tentharingen ligt nu bij mij beneden, lag ineens voor onze stand!

quote:
Op 25 maart 2002 9:11 schreef Lord Morgoth het volgende:
Hehe doet dat. Ik kan zo een map voor te tekeken van Eurorock van vorig jaar om te laten zien waar ze stond

Als het intekenen voor de markt begint kan ik het checken...

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-03-2002 23:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 23:11 schreef Shadow_Smile het volgende:

1
Die potmöngolen hebben mij F 390,- gulden gekos die ik nooit vergoed heb kunnen krijgen.

2
Ze hebben mijn favo BAND (THE Sisters of Mercy)zwaar beledigd waardoor ze niet hebben opgetreden

3
Na het einde van het eerste festival dag wouden ze me dubbel laten betalen omdat ik een armbandje met een gele kleur(voor 1 dag) had en het al later was dan 0:00. Ze wouden dat ik voor de volgende dag ook nog eens ging betalen. MOOI dat ik dat niet wou, ik werd opgehaald, NEEE moesten ze zo nodig de politie er bij halen Uit eindelijk mocht ik dan toch maar weg.

De eerste keer was het festifal ZEER goed.
Maar na deze ervaringen van de 2e en 3e keer

Ik heb nog NOOIT zo'n kut festival-organisatie mee gemaakt

ja, ik wil biebob terug!!!!!!!!!!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-03-2002 23:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 23:11 schreef Shadow_Smile het volgende:

2

Ik weet niet precies hoe het zat met S.O.M., maar van wat ik er toen van mee heb gekregen leek mij eerder de band ontzettend triest... ze vonden zichzelf toch immers te true-gothic of juist niet-gothic-zoals-de-rest-van-de-gothic ofzo??

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com