IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Eurorock, de eerste namen Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-03-2002 23:59 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 23:11 schreef Shadow_Smile het volgende:
2
Ze hebben mijn favo BAND (THE Sisters of Mercy)zwaar beledigd waardoor ze niet hebben opgetreden

Dan moeten ze mij toch eens verklaren waarom ze wel op een megacommercieel festival als Pukkelpop met o.a. namen als Snotlip, een hele hoop skatemuziek, R&B, techno, rap deden. Iedereen stond te springen op The Sisters of Mercy, wat je bij mijn weten niet doet.
En verder GEEN gezeik op Eurorock , ik zal er staan, de sfeer was er vorig jaar echt wel goed, heb me er prima vermaakt, de organisatie is misschien kut, heb ik ook een beetje gemerkt, maar het is het enige festival in België waar er gothic, newwave en nog eens metalgroepen optreden, het is het ideale festival voor mij.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-03-2002 0:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 23:59 schreef beli mawr het volgende:
Dan moeten ze mij toch eens verklaren waarom ze wel op een megacommercieel festival als Pukkelpop met o.a. namen als Snotlip, een hele hoop skatemuziek, R&B, techno, rap deden. Iedereen stond te springen op The Sisters of Mercy, wat je bij mijn weten niet doet.
En verder GEEN gezeik op Eurorock , ik zal er staan, de sfeer was er vorig jaar echt wel goed, heb me er prima vermaakt, de organisatie is misschien kut, heb ik ook een beetje gemerkt, maar het is het enige festival in België waar er gothic, newwave en nog eens metalgroepen optreden, het is het ideale festival voor mij.

Nog nooit op Graspop geweest zo te horen?

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-03-2002 0:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 maart 2002 0:03 schreef Dargull het volgende:

Kan dit jaar voor de eerste keer gaan, had steeds examens toen ik wilde gaan, vorig jaar had ik nog één examen af te leggen , maar dit jaar, jaja, ik zal er staan

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-03-2002 0:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

dan spreek ik jou op graspop!

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 26-03-2002 14:46 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 0:03 schreef Dargull het volgende:

Ja newwave ga je inderdaad niet op graspop tegenkomen. (Maar goed ook!)

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-03-2002 14:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 25 maart 2002 22:42 schreef beli mawr het volgende:
Er zullen wel nog metralbands komen, vorig jaar stonden Nevermore, Hamerfall, God Dethroned, Dimmu Borgir, After Forever, Trail of tears, Napalm death, Paradise lost,... op het programma, dus wanneer ze dit jaar weer die kant opgaan zal het leuk worden

Nope die derde dag als metaldag gaat neit meer door vanwege de lage opkomst vorig jaar.. Er zou wel weer iets doorgaan in de Axionhallen in Geel op die dag!!!

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 26-03-2002 17:01 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 14:59 schreef Sharteel het volgende:
Nope die derde dag als metaldag gaat neit meer door vanwege de lage opkomst vorig jaar.. Er zou wel weer iets doorgaan in de Axionhallen in Geel op die dag!!!

Tjah dat neem dus mn laatste twijfel weg om naar eurorock te gaan. Alhoewel eurorock beter zo door had gedaan. Dit jaar gingen ze waarschijnlijk wel meer volk hebben.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-03-2002 17:07 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

'k Vraag me echt af wat Ancient Rites daar tussen doet.. Het past toch totaal niet bij de rest van de line-up????

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 26-03-2002 17:08 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 23:59 schreef beli mawr het volgende:

1
Iedereen stond te springen op The Sisters of Mercy

2 En verder GEEN gezeik op Eurorock

1
Een band van dit caliber krijgt zelf een herselose R&B fan aan het springen. Je hoeft er niet van te houden, maar de zanger is extreem goed. en is altijd wel het luisteren waard. En als er mensen aan het springen zijn en een pit maken vinden ze dat ook nog es leuk, dat is eens wat anders dan al die zwart geklede drap dan maar duister naar het podium zit te staren. lees maar eens op hun web site !!! Ik ben zelf ook een goth, maar niet een goth die mee doet met die GOTHIC-schaapjes.

2
Niet zeiken op euroFLOP ???? Ik wil GVDOMME me 390,- gulden !!!!!!

Wiegen Meister !

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-03-2002 17:09 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 26 maart 2002 17:08 schreef Shadow_Smile het volgende:

2
Niet zeiken op euroFLOP ???? Ik wil GVDOMME me 390,- gulden !!!!!!

En waar ben je die dan aan kwijt?

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 26-03-2002 17:22 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 17:09 schreef Sharteel het volgende:
En waar ben je die dan aan kwijt?

Ik had kaarten op naam besteld en betaald, maar nooit geen kaartje gezien !!!! en hun beweren ze te hebben opgestuurd

Voor GVDOMME 2 kaartjes, toen de tijd, eerst alles van gulden naar euro omwisselen koste me toen 28 gulden, en dan moest het nog eens telefonish worden overgemaakt en dat koste toen ook nog eens 15 gulden, dan die verrekte kaartjes nog met reserverings kosten.

SCHOFTEN ZIJN HET !!!!!

Waarom ik toen zo een kaartje kocht, het was de enigste manier om een kaartje voor 1 dag toen te kopen vannuit Nederland.

Ik hoop dat Alice Cooper, en The Sisters of Mercy nooit of nooit meer zullen spelen op eurorock !!!!

Wiegen Meister !

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 26-03-2002 17:25 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Ik hoop dat er een beetje volk naar ancient rites gaat kijken als het daar allemaal gothicers en new-wavers zullen zijn.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-03-2002 17:29 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 26 maart 2002 17:22 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik had kaarten op naam besteld en betaald, maar nooit geen kaartje gezien !!!! en hun beweren ze te hebben opgestuurd

Voor GVDOMME 2 kaartjes, toen de tijd, eerst alles van gulden naar euro omwisselen koste me toen 28 gulden, en dan moest het nog eens telefonish worden overgemaakt en dat koste toen ook nog eens 15 gulden, dan die verrekte kaartjes nog met reserverings kosten.

SCHOFTEN ZIJN HET !!!!!

Waarom ik toen zo een kaartje kocht, het was de enigste manier om een kaartje voor 1 dag toen te kopen vannuit Nederland.

Ik hoop dat Alice Cooper, en The Sisters of Mercy nooit of nooit meer zullen spelen op eurorock !!!!

Oe, pijnlijk!!!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-03-2002 18:09 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ben niet zo'n festval fan...maar voor deze line-up wil ik wel een uitzondering maken...

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-03-2002 18:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nou ik vind het echt niks.

En om nou alleen maar voor The Ravenous te gaan...

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-03-2002 19:43 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 maart 2002 17:22 schreef Shadow_Smile het volgende:

Alice Cooper zal er zeker nooit staan, daar mag je zeker van zijn, maar om nog eens op The Sisters terug te keren, het is een goeie band, maar waarom spelen ze dan op Pukkelpop, wanneer je hier in België zie tegen iemand die ook naar newwave en gothic luisterd dat ze daar gingen staan kon NIEMAND inclusief mij dat begrijpen, je moet weten dat Pukkelpop één van de meest commerciële festivals is met de eerste dag al meer dan 35000 man was, en op Eurorock ergens een 20000 over de drie dagen gespreid, geef mij maar zo'n festival waar het tenminste nog gezellig blijft of een festival die niet van alle soorten muziek aanbied als pukkelpop. Vorig jaar was het de eerste keer dat ik naar Eurorock ben geweest, de jaren ervoor was het het folkfestival van Dranouter die nu ook veeeeeeeeeel te comercieel is,

Eurorock roelde vorig jaar, goeie sfeer, toffe mensen, leuke ambience en betrekkelijk goedkoop in vergelijking met andere festivals in België.

Ik ga daar terug staan, ben daar maar zeker van.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-03-2002 22:38 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

he er is niks mis met Mr. Cooper lui! (behalve z'n a-teens avontuurtje, maar ja je wil ook wel es wat als je 'n dagje ouder wordt )

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 26-03-2002 23:01 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 25 maart 2002 22:51 schreef Dargull het volgende:

Corvus Corax (in extremo ripp-off)

niet dus

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2002 23:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd Corvus Corax is dus well ff een flinke stap beter en origineler.
En ze bestaan al langer

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-03-2002 23:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 maart 2002 23:41 schreef Jenje het volgende:
Idd Corvus Corax is dus well ff een flinke stap beter en origineler.
En ze bestaan al langer

Goed gesproken Jenje

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2002 23:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh Beli .. Ken jij Saltatio Mortis?

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-03-2002 23:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 23:01 schreef humanator het volgende:
niet dus

lees es beter, er stond bovenaan die post dat ik 'n zeik bui had, en dan moet je 't niet te serieus opvatten...

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-03-2002 23:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 maart 2002 23:46 schreef Jenje het volgende:
Oh Beli .. Ken jij Saltatio Mortis?

Neen, sla me alstublieft niet dood

Nu al eens op de website geweest ervan, en VIER doedelzakspelers, dat ziet er een toffe band uit, zal ik zeker eens muziek van beluisteren, de foto's zien er ook enorm prachtig uit.

Om het op z'n Gaelic te zeggen:

Go raibh míle maith agat, Jenje!

Ofwel: Duizend maal dank Jenje

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 27-03-2002 0:07]

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-03-2002 3:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 maart 2002 23:11 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik heb nog NOOIT zo'n kut festival-organisatie mee gemaakt

Wanneer je het hebt over een kutorganisatie ben je ZEKER nog nooit naar Dour geweest, als je daar nog met al je spullen kunt vertrekken mag je gelukkig zijn, want daar wordt enorm veel gestolen, ik ga er dus NOOIT heen, maar op Eurorock kon je, bij wijze van spreken, je tent de hele dag laten openstaan, er werd daar niet gestolen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2002 7:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 23:54 schreef beli mawr het volgende:
Neen, sla me alstublieft niet dood

Nu al eens op de website geweest ervan, en VIER doedelzakspelers, dat ziet er een toffe band uit, zal ik zeker eens muziek van beluisteren, de foto's zien er ook enorm prachtig uit.

Om het op z'n Gaelic te zeggen:

Go raibh míle maith agat, Jenje!

Ofwel: Duizend maal dank Jenje

Ik heb ze live gezien zwaar heerschend !!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com