|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo allen, Tijdens een chatsessie met ons aller Marcel Coenen onstond het idee om een Shred-festival te trachten te organiseren. Voor de niet ingewijden: 'Shred' is o.a. idioot goed gitaarspelen Marcel kent i.i.g. een aantal zeer begenadigde gitaristen die hij zal uitnodigen om aan dit festijn deel te nemen. Ook zullen wij proberen een aantal bands te laten optreden. En wellicht kunnen wij ook nog een shred-sessie organiseren, dus neem je axe mee Het is de bedoeling dit festijn in de Baroeg te Rotterdam te laten plaatstvinden, ik heb ze al gecontact om een datum te prikken. Het wordt i.i.g. een zondagmiddag/ avond. Zoals jullie wellicht weten heeft de Baroeg het moeilijk, en daarom willen we dit festival als benefiet inrichten. Hoe dit precies gaat gebeuren horen jullie nog. Wie gaan er i.i.g. komen? En wie neemt dan ook zijn gitaartje mee Laten we hopen dat we binnenkort van een geweldige dag kunnen genieten, we zullen jullie hier op de hoogte houden. En als je zelf ideeën hebt, feel free 2 share Hailz, SnaacK |
|
er heen wil ik wel, maar dan moet ik wel weten of ik kan natuurlijk. |
|
I'm there dude ... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
je vervoer is geregeld snaack ook ik zal er zijn |
|
Strak plan! Count me in! Al kan ik geen gitaar spelen Maar wieweet kan ik in een hoekje ergens trommelen.... |
|
ALS ik kan komen, dan kom ik wel! ff lekker en en en iig wel strak plan!!! Veel succes!! |
|
Haha, ik ga ff 24/7 oefenen, en dan Marcel eruit proberen te spelen... (yeah..right) note: stoppen met al dat bier... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-03-2002 2:00] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ook ik zal er uiteraard zijn :D |
|
quote:Ik ook niet, maar ik kom wel kijken hoe jullie het doen! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
als ik kan kom ik lijkt me super Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik kom kijken als ik de triangel mag bespelen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ok ok dat mag ! en nu wel komen he ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hee allen !! Laten we dit een happening gaan maken die eens iets anders is dan een standaard festival, shred kwaliteit, virtuoos gefriemel, ik heb al een lijstje gemaakt van eventuele kandidaten (voor optreden). Snaack -> we icq-en daar nog wel effe over, wordt een feest, ik denk dat ik iets samen met Joop Wolters (gitarist van Arabesque) ga doen, eens kijken of ie tijd heeft Marcel |
|
Lijkt me heel leuk om te komen kijken, alleen...vanuit Amsterdam hoe kom ik daar?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Klinkt goed! Ik zit nu trouwens niet op ICQ (want ik zit op mijn werk en daar komt ICQ niet door de firewall heen rotzakken!).. Ik heb de baroeg al gemaild maar ik bel ze vandaag nog met een lijst van jouw optredens bij de hand om een paar opties op dagen te krijgen.. quote: Je kan op de website Baroeg kijken, daar staat een routebeschrijving.. Ik ga vandaag de Baroeg dus nog contacten, zodra ik nieuws heb lezen jullie dat hier! En spread da word Dit wordt een unieke kans een aantal zeer getalenteerde muzikanten te horen én zien spelen -SnaacK |
|
hee? kan ICQ niet gewoon door poort 80 heen ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: HUH?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Ik heb geen idee waarom het niet werkt, ik weet alleen dat het niet werkt maar ze hebben het hier behoorlijk dichtgetimmerd.. |
|
Zeg, wanneer zou dit alles ongeveer plaats moeten vinden, ik hoef geen exacte datum, maar wel een schatting. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hmmz... mijn ervaring met Baroeg is twee tot drie maanden na aanvraag.. ik denk dat eind mei/ begin juni een goede schatting is.. maar als het goed is heb ik daar vandaag (als ik iemand te pakken kan krijgen!) uitsluitsel over.. |
|
quote: Ik moet vanuit Alkmaar komen. Misschien kunnen we samen gaan? bla...bla...bla... |
|
quote: Ja lijkt me een goed plan! Ik heb er een stront hekel aan om in m'n eentje in de trein te zitten! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ik ga wel roken zitten hoor bla...bla...bla... |
|
quote: Maak je geen zorgen ik ben ook een schoorsteen SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik wil wel een "Pure Fucking Desastrous Guitar Riff" spelen.... ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |