IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : ZM Shred-benefietfestival in Baroeg!!! Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-03-2002 18:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hallo allen,

Tijdens een chatsessie met ons aller Marcel Coenen onstond het idee om een Shred-festival te trachten te organiseren. Voor de niet ingewijden: 'Shred' is o.a. idioot goed gitaarspelen

Marcel kent i.i.g. een aantal zeer begenadigde gitaristen die hij zal uitnodigen om aan dit festijn deel te nemen. Ook zullen wij proberen een aantal bands te laten optreden. En wellicht kunnen wij ook nog een shred-sessie organiseren, dus neem je axe mee

Het is de bedoeling dit festijn in de Baroeg te Rotterdam te laten plaatstvinden, ik heb ze al gecontact om een datum te prikken. Het wordt i.i.g. een zondagmiddag/ avond.

Zoals jullie wellicht weten heeft de Baroeg het moeilijk, en daarom willen we dit festival als benefiet inrichten. Hoe dit precies gaat gebeuren horen jullie nog.

Wie gaan er i.i.g. komen?
En wie neemt dan ook zijn gitaartje mee

Laten we hopen dat we binnenkort van een geweldige dag kunnen genieten, we zullen jullie hier op de hoogte houden. En als je zelf ideeën hebt, feel free 2 share

Hailz,

SnaacK

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-03-2002 18:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Goed idee!
Lijstje beginnen?
Ik zou graag met iemand kunnen meeliften want met de NS is gewoon kut naar R'dam EN TERUG op Zondag avond. Zit je 'r een uurtje ofzo.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 25-03-2002 18:48 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

er heen wil ik wel, maar dan moet ik wel weten of ik kan natuurlijk.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-03-2002 18:56 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

I'm there dude ...

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 25-03-2002 19:08 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

je vervoer is geregeld snaack ook ik zal er zijn

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 26-03-2002 0:13 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Strak plan!

Count me in!

Al kan ik geen gitaar spelen
Maar wieweet kan ik in een hoekje ergens trommelen....

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 26-03-2002 1:45 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

ALS ik kan komen, dan kom ik wel!
ff lekker en en en
iig wel strak plan!!! Veel succes!!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 1:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Haha, ik ga ff 24/7 oefenen, en dan Marcel eruit proberen te spelen...

(yeah..right)

note: stoppen met al dat bier...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-03-2002 2:00]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-03-2002 2:34 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ook ik zal er uiteraard zijn :D

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 26-03-2002 8:16 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 0:13 schreef Redelijk het volgende:
Al kan ik geen gitaar spelen
Ik ook niet, maar ik kom wel kijken hoe jullie het doen!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-03-2002 8:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

als ik kan kom ik lijkt me super

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-03-2002 9:41 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik kom kijken als ik de triangel mag bespelen...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-03-2002 9:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 9:41 schreef Sharteel het volgende:
Ik kom kijken als ik de triangel mag bespelen...

ok ok dat mag ! en nu wel komen he ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 26-03-2002 11:02 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Hee allen !!

Laten we dit een happening gaan maken die eens iets anders is dan een standaard festival, shred kwaliteit, virtuoos gefriemel, ik heb al een lijstje gemaakt van eventuele kandidaten (voor optreden).

Snaack -> we icq-en daar nog wel effe over, wordt een feest, ik denk dat ik iets samen met Joop Wolters (gitarist van Arabesque) ga doen, eens kijken of ie tijd heeft

Marcel

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 11:24 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Lijkt me heel leuk om te komen kijken, alleen...vanuit Amsterdam hoe kom ik daar??

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2002 11:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 11:02 schreef mcoenen het volgende:
Hee allen !!

Laten we dit een happening gaan maken die eens iets anders is dan een standaard festival, shred kwaliteit, virtuoos gefriemel, ik heb al een lijstje gemaakt van eventuele kandidaten (voor optreden).

Snaack -> we icq-en daar nog wel effe over, wordt een feest, ik denk dat ik iets samen met Joop Wolters (gitarist van Arabesque) ga doen, eens kijken of ie tijd heeft

Marcel

Klinkt goed! Ik zit nu trouwens niet op ICQ (want ik zit op mijn werk en daar komt ICQ niet door de firewall heen rotzakken!).. Ik heb de baroeg al gemaild maar ik bel ze vandaag nog met een lijst van jouw optredens bij de hand om een paar opties op dagen te krijgen..

quote:
Op 26 maart 2002 11:24 schreef Shadowlands het volgende:
Lijkt me heel leuk om te komen kijken, alleen...vanuit Amsterdam hoe kom ik daar??

Je kan op de website Baroeg kijken, daar staat een routebeschrijving..

Ik ga vandaag de Baroeg dus nog contacten, zodra ik nieuws heb lezen jullie dat hier! En spread da word Dit wordt een unieke kans een aantal zeer getalenteerde muzikanten te horen én zien spelen

-SnaacK

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 11:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hee? kan ICQ niet gewoon door poort 80 heen ??

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 11:58 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 11:57 schreef Azagthoth het volgende:

HUH??

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2002 12:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 11:57 schreef Azagthoth het volgende:

Ik heb geen idee waarom het niet werkt, ik weet alleen dat het niet werkt maar ze hebben het hier behoorlijk dichtgetimmerd..

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 26-03-2002 12:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Zeg, wanneer zou dit alles ongeveer plaats moeten vinden, ik hoef geen exacte datum, maar wel een schatting.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2002 12:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 12:06 schreef Azagthoth het volgende:
Zeg, wanneer zou dit alles ongeveer plaats moeten vinden, ik hoef geen exacte datum, maar wel een schatting.

Hmmz... mijn ervaring met Baroeg is twee tot drie maanden na aanvraag.. ik denk dat eind mei/ begin juni een goede schatting is.. maar als het goed is heb ik daar vandaag (als ik iemand te pakken kan krijgen!) uitsluitsel over..

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 12:19 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 11:24 schreef Shadowlands het volgende:

Ik moet vanuit Alkmaar komen. Misschien kunnen we samen gaan?

bla...bla...bla...

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 12:24 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 12:19 schreef Lady Rose het volgende:
Ik moet vanuit Alkmaar komen. Misschien kunnen we samen gaan?

Ja lijkt me een goed plan! Ik heb er een stront hekel aan om in m'n eentje in de trein te zitten!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-03-2002 12:25 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ik ga wel roken zitten hoor

bla...bla...bla...

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 12:27 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 12:25 schreef Lady Rose het volgende:
ik ga wel roken zitten hoor

Maak je geen zorgen ik ben ook een schoorsteen

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 12:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik wil wel een "Pure Fucking Desastrous Guitar Riff" spelen.... !

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com