|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
great En Jenje goed idee om het volgende jaar in een Zmfest vorm te gieten. Hulp nodig? bla...bla...bla... |
|
Altijd |
|
bedankt voor de bedankjes |
|
Ik ken nog een rete goede gitarist, virtuositeit opzich, uitraard een hele grote fan van Marcel, en zelf kan ik als ik het zelf zeg aardig goed met een synthesizer overweg qua solo's. Is dat ook toegestaan? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Mag ik ook met jullie mee? [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 30-03-2002 21:50] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Thx Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
zelfs grunten? En Snaack, kan je niet ff bij Rusty slijmen dat hij ook langs komt |
|
quote: Ik heb Rusty al lang uitgenodigd, ik wacht nog op zijn antwoord We zijn ook aan het kijken hoe we alles financiëel rond kunnen krijgen, voor Rusty bijv. via Jackson Nederland (hij heeft een Jackson signature). Als we er een clinic van maken is er kans dat Jackson zijn reis/ verblijf betaald.. Hoop ik [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-04-2002 13:07] |
|
Damn, dat zo echt KEWL zijn!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: tuurlijk, als je uit dezelfde richting moet komen als wij ben je harstikke welkom bla...bla...bla... |
|
quote: Tuurlijk SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dat zou inderdaad wel heel erg vet zijn ja |
|
------------- Update ---------------- Dames en heren, appelen en peren, Ik heb zojuist de definitieve datum voor ons shred-feestje in de baroeg doorgekregen: ZONDAG 1 SEPTEMBER, van 14.00 - 23.00 ofzo? Op dit moment zijn we nog bezig de line-up voor het festival rond te krijgen, we hebben natuurlijk nog voldoende tijd om van alles te gaan regelen zoals backline, ZM-promomateriaal (hell yeah!) e.d. Mocht je zelf ideeën hebben deel die dan Enne misschien is het wel cool om t-shirts voor deze dag te laten maken? Als iemand de zware taak op zich wil nemen een t-shirt/ vlag te ontwerpen, drop hier dan ff een berichtje of meel me. Goed, ik hoop z.s.m. de definitieve line-up bekend te kunnen maken, Cheerio, Snaack [edit]Snaack moet wel leren de juiste datum door te geven [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-04-2002 23:37] |
|
Ik zal er dan wel zeker bij zijn, alleen kan ik nog niet zo goed spelen Wiegen Meister ! |
|
Snaack -> volgens mij was t toch echt zondag 1 september, 9 september is zowiezo een maandag, en die mail van de baroeg die jij me hebt doorgestuurd vermeldt ook 1 september ... Marcel |
|
minor details Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ehrm.. schaam schaam schaam.. Ik lette ff niet zo goed op Dat 9 september een maandag is was mij ook al opgevallen, misschien dat het daarom is blijven hangen.. Dank voor de oplettendheid! |
|
Ff een update tussendoor: Rusty is zeer geïnteresseerd om op het festival te komen spelen. Als het ons lukt de financiering van zijn ticket rond te krijgen is de kans behoorlijk groot dat hij overkomt! Zijn laatste reactie op onze uitnodiging: Sounds great so far , where would I fit into the line up ? And what would I be able to do about gear. Jackson was happy to hear about my involvement but don't expect any money from them . Keep me posted with details I'm very interested in doing this gig. Een retour Atlanta-Schiphol kost ongeveer 400 euro, we proberen dat bedrag middels sponsoring rond te krijgen maar als er ZM-ers zijn die willen bijdragen: graag Als je wilt sponsoren lijkt het me fair dat je hiervan naamsvermelding krijgt op de flyer/ website. Eigenlijk wil ik wel weten wie er bij zouden willen dragen namelijk voor het geval sponsoring door bedrijven mislukt.. Ik sponsor in ieder geval! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-04-2002 19:29] |
|
Zet je ICQ es ff an Snaack. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ok mijnheer Az |
|
ik sponsor wel mee dus... |
|
Cool, effe m'n broertje inlichten... Die komt zeker af... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
UPDATE !!! Ik ben erg blij jullie te kunnen berichten dat RON THAL erbij zal zijn !!!!! Ron Thal is erg bekend als gitarist. deze amerikaanse gitarist bracht al diverse CD's uit in zijn loopbaan. Hij wordt gezien als de frank zappa van de gitaargoden. Hij is een waanzinnige shredder en zijn nummers zitten vol met humor en stijl. Het is een goede vriend van me en gelukkig zei hij gelijk YES toen ik m vroeg of ie interesse had om te spelen ! Hij zal de muzikanten van mijn band Sun Caged gebruiken als zijn back up band, dat wordt dus kicken ! Kijk maar es op http://www.ronthal.com Ik heb er nu al zin in om hem aan t werk te zien Het is gewoon eng om deze gast te zien spelen Verder confirmed: - Joop Wolters (instrumentale show, gitarist van Arabesque, www.arabesque-site.com ) - Ikke (ook instrumentale show) - Time Machine (Sun Caged als Joe Satriani coverband) In onderhandeling: - Rusty Cooley - Xenobia (nog geen bevestiging gehad) - Boudewijn De Koning (zo gauw ik zijn contact info heb) - Toyz (hier is Snaack mee bezig) Smiddags willen we onbekende gitaartalenten hun kunnen laten horen. Iedereen die mee wil doen hieraan krijgt een spot van 10 minuten, er zal een backline staan (goed spul) en een minidisc/cd speler waarop je de backingtrack kunt afspelen. Wil je hieraan meedoen ? mail dan naar mij: mcoenen@home.nl Ik maak een lijst van alle deelnemers, zet ff in de lijst wat je wil spelen (10 minuten per deelnemer maximaal) en wat voor soort setup je nodig hebt (geluiden, distortion/clean whatever) en of je de backingtrack op minidisc of cd hebt. Marcel |
|
mwoeha. het begint al ergens op te lijken! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |