|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Banished uit Veendam opent om 21 uur. Flyer volgt, maar er was al een topic met die vorige gecancelde band er nog bij |
|
lol in Het Podium Hoogeveen ook al een Death/Grind avond ook op dezelfde datum Grindbashers Obtuse Iniuria |
|
Bummer voor podium hoogeveen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Aanwezig natuurlijk. |
|
quote: Klopt! Wie wil die bands nou zie, wanneer je lekker kan fisten en blubberen bij Abducted? Bruce Banner |
|
Deze line up is wel vetter |
|
Vetter EN dichterbij |
|
En hier even de flyer erbij |
|
Aargh, wat een enorme kutflyer Als ik ergens niet tegenkan is het wel gepoer met ogen |
|
Tsja, thank Laurens van Platformtheater Hij valt in ieder geval wel op in de stad tussen de standaard dance-feest posters |
|
Aan de poster te zien zou ik bijna denken dat we als 3e spelen |
|
Een maat zei dat jullie jezelf heden drdroom moeten noemen.. is dat op waarheid berust? |
|
Stoma .... |
|
Vette flyer papi. |
|
quote: Tuurlijk niet. |
|
Holy shit wat een flyer Goed bezig! Word mooi feestje! |
|
ja, werkt wel he! Blijft de aandacht iig vasthouden. Heb er zin in! |
|
quote: ? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, is dat positief of negatief? |
|
Bijzonder jammer dat ik die avond al een b-day heb, had hier anders graag even acte de presence willen geven. Merlijn; wederom succes man! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
25 juni herkansing in simplon dan maar! |
|
Voor alle nog twijfelende mannelijke (of lesbische) bezoekers: zaterdag staat Femke achter de bar en dat is een pluspunt dat zalen als Vera en Simplon niet hebben... dus wie nu nog thuisblijft is officieel gay |
|
Ik ben fan! |
|
Is dat het zusje van die Blackest grey drummer? Want dan heb ik haar wel eens gesproken. |
|
ow dat is dan weer niet best |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |