|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, ze is inderdaad het zusje Jaitse van en nog even voor de duidelijkheid: ik heb haar foto met haar toestemming geplaatst hoor |
|
Dit trekt volk. Hengstenbal! |
|
Alsof ons dat wat uitmaakt of jij toestemming hebt gekregen |
|
Ik voorspel een uitverkochte zaal |
|
quote: Nou, er was een gast op metalfan.nl die zoiets zei van "hoe kun je haar zo gebruiken voor promotie van je eigen ding..." dus ik dacht, ik meld het ff Hoewel vrouwenmisbruik natuurlijk wel lekker 'true' death-metal/grind-stylo is |
|
vergeet de bands! Straks honderd metalheads rond de bar, met een leuk muziekje op de achtergrond! |
|
Tering, ik mag best naar wat herrie luisteren zo op zijn tijd, maar ik zit nu op de dr doom myspace en de tering dat is gewoon muzikale aids wat er nu uit me boxen komt, niet te doen, wat een jammerlijke zooi.Die vocals, man man. wat slecht. Maar goed, misschien snap ik grind wel niet...geef mij maar fijne Death Metal. Fuck You All !. |
|
quote: http://www.myspace.com/grindbashers Boeiender |
|
|
|
haeteternal |
|
www.myspace.com/Hateeternal ? En wat mart zegt Ik dacht dat jullie sowiso oldschool grind maakten Mathieu [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 20-05-2009 22:16] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
check de link maar als je www.myspace.com/hateeternal doet krijg je 1 of andere knaap zijn myspace |
|
Wat een kneus juh.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehe, ik wilde hem laten zien dat er ook echte grindcore gemaakt wordt. Oh, Mart, heb je die tuner nog te koop eigenlijk? Boeiender |
|
Deathmetal bedoel je? En mart is off, maar die tuner is net weg volgens mij. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Omdat iemand je bandje niet leuk vind is diegene meteen een kneus? Drol op pootjes ben je. Fuck You All !. |
|
Ik bedoelde die knaap op de myspace, maar als jij je ook aangesproken voelt, be my guest phillipo Of je nou mijn band of Iron Maiden niet leuk vind zal me mijn rait roesten [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 20-05-2009 22:34] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Neejoh, ik kan te slecht spelen voor Deathmetal, daarom GRIND! En mkay, bedankt voor de info! Succes zaterdag Boeiender |
|
Gevat, hoor. Fuck You All !. |
|
quote:Dank u. Boeiender |
|
quote: Ik op mijn part gewoon te lui hehe, schitterend genre! En komt golden. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vandaag werd bekend dat Stoma helaas moet cancellen, vanwege een ongeluk van de gitarist. Gelukkig is hij nog wel vers (niet extreem geblubberd gelukkig), maar niet vers genoeg om morgen te kunnen spelen. Braincasket (lekker lompe death/grind) was zo attent meteen aan te geven wel te willen spelen en zodoende is de volgorde van de avond: 20:00 zaal open 21:00 Banished 22:00 Braincasket 23:00 Dr Doom 0:00 Abducted Er kan wat van afgeweken worden, we hebben toch een uitloop tot 1 uur, dus gaat in ieder geval gezellig worden morgen! |
|
Vanavond |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |