|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bah. |
|
|
|
quote: Doe als support Grimhorde uit Amsterdam!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 08-05-2009 15:05] =) |
|
Je zal als heidevolker maar moe worden van je aardappelzakkloffie.. |
|
...of van jouw opmerkingen in elk HV-gerelateerde topic. En wat Ziona zegt @ beschrijving. Bruce Banner |
|
Wel knap dat de zaal een half uur na de aanvang pas open gaat . Hoe dan ook, Heidevolk verveeld nooit PS je hebt mail Orklord [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 08-05-2009 15:25] |
|
De genre aanduiding is alleen maar voor de indeling van de site. |
|
quote: Zoals je ziet jaag je je bezoekers weg. Bruce Banner |
|
Kortzichtig zijn ze dan |
|
quote: Tuurlijk! Metalboeren zijn zo. Bruce Banner |
|
quote: Stom van ze, dat ze zich dáár door weg laten jagen. Metal/gothic is een stuk beter te trekken dan Heidevolk, nl. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, stom. Ik ga het zeggen hoor!! Bruce Banner |
|
Het feit dat het in Zaandam is jaagt me meer weg. (Of trekt me niet aan, wat je wilt) [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 08-05-2009 15:41] |
|
Wat is er mis met Zaandam? |
|
quote: Het is ver van Nijmegen. Dat is er mis mee. |
|
quote: Huh? Metal met vrouwen is toch gothic metal? |
|
quote: Er is zelfs een rechtstreekse verbinding met de trein |
|
quote: Dat is waar, en het is op vrijdag. Aleen gaat de laatste wel al om 12 uur! Maar als GrimhorDe niet in het voorprogramma speelt kom ik wel. :p [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 08-05-2009 16:14] |
|
grimwhore hmmmm Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Orklord je mail flipt, krijg steeds hetzelfde mailtje van je binnen (Nu al 8 keer ofzo) |
|
quote: Correctie, boerinnen. Bruce Banner |
|
Leuke zaal! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gatver, gothic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
Wat een band allemaal wel niet oproept |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |