|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
K haal wel een kaartje aan de deur |
|
Dat kan ook vanavond dus! |
|
Ik heb me iniedergeval erg vermaakt! lol |
|
Dat wel ja. Alleen wel jammer dat ongeveer driekwart van het publiek bestond uit lokale pubertjes, die heel heel heel erg irritant waren en volgens mij ook nog nooit eerder naar een concert zijn geweest. |
|
Hoezo waren ze irritant? volgens mij vermaakte ze zich wel. |
|
Ach, ik ben zelf ook een lokaal pubertje, en ik ga ook vaak genoeg naar concerten :p |
|
We zijn allemaal wel eens nooit eerder naar een concert geweest. Dikke kans dat we net zo irritant waren. Bruce Banner |
|
Mijn eerste concert stond ik gewoon op een afstand met een biertje rustig naar Epica te kijken in plaats van met iemand op m'n schouders constant de hele zaal door te rennen, tegen iedereen op knallen, heb podium opklimmen en een opblaaspop door de zaal heen smijten... Ach ja, ik zal wel een ouwe zeur zijn geworden [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 14-06-2009 16:56] |
|
Lol, ik ken de persoon over wie je het hebt :'))) Maar die opblaaspop waren vet veel mensen, later werd dat arme plastic meisje stuk getrokken volgens mij :p Zelf heb ik me best netjes gedragen volgens mij, niet tegen mensen opgerend die niet wouden pitten enzo XD |
|
Oke. |
|
quote: Met pitten heb ik nooit problemen, daar kan je voor aan de kant gaan als het je niet aan staat en als je aan de rand gaat staan weet je dat je af en toe een duw kunt krijgen. Maar als een wilde idioot de zaal doorrennen en tegen iedereen opbeuken is wat anders. En tsja die pop.. T is dat ik m'n hakken niet aan had, anders was ie wel eerder stuk geweest Maar ja, verder heb ik het prima naar mijn zin gehad. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |