|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Devourer of Insects ofwel Devourer! ... do you think we're forever? ... |
|
Je kan hem ook Humanator noemen. Of Flits. Of misschien wel Jason. |
|
Is het een mannetje of is het een vrouwtje? Love is a curse |
|
Een dude. |
|
-A. Kroddels, zo heet mijn goudvis. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Er zitten leuke namen bij. Op dit moment ben ik aan het twijfelen tussen 3 namen, nl. Vassago, Syrinx en Raptor. the only pleasure is pain |
|
Ik zou RAPTOR nemen |
|
wel erg 'standaard' eigewlijk... Je moeder. |
|
quote: Nee Bob... Het moet gewoon Bob worden!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: met bob is het altijd feest "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Ik heb de naam nog niet eerder gehoord. quote: Bob is meer een goudvissennaam. the only pleasure is pain |
|
Dr. Snuggles The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik stem toch voor Bob! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik zou dan Vassago nemen. VASSAAAAAAGO! |
|
Nee Bob... Jij zit ook niet op te letten, he? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Inka ? |
|
quote: Oewh, een hagedis genoemd naar mij Ja ik heet Ronnie |
|
lizzy (afgeleid van lizard) |
|
quote: Die naam houd ik zeker ook in gedachten voor een hagedis van het vrouwelijke geslacht. Voor een mannetje vind ik het niet passen. the only pleasure is pain |
|
- photonic vind ik wel leuk bij Hirogen passen |
|
Hmm, Vassago is veel cooler. Dead things grow from deep inside... |
|
whatabout Bob Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Spudmonster Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Of van Lizzy Borden de bijlmoordenaar. Lizard Borden kan ook dus. Thin Lizard ergens gelezen... Dan heb je nog: Lizard Skynnard The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |