![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
(meneer) Jansen zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Black Lizard? Dead Lizard! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... ![]() |
|
quote: Hmmm..... (sorry voor 't omhoog kicken van zo'n oud topic) ![]() ![]() |
|
Hmm, soort van omdopen tot: Originele huisdiernamen? Want voor deze hagedinges is er al een naam. TotZiens ![]() |
|
Jura Reppy ... Godsilly mvg wk10 ![]() |
|
quote: laat claw het maar niet zien. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Dino..... zo heet me hond... Noem hem "petomaan". ![]() ![]() |
|
Ik zou hem Kermit hebben genoemd... of niet ![]() NP: Crimson Glory - War Of The Worlds ![]() For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
Blizzard ![]() |
|
Frits one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
mijn kikker heeft ook nog geen naam, prins is afgezaagd... (ontopic) sjaak wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Kermit is ook niet echt origineel ben ik bang. ![]() Karel vind ik wel een gave naam voor een kikker. ![]() |
|
karel...hmm nee doet me te veel aan een mens denken wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
noem je hagedis gewoon "hier" dat is heel makkelijk:"kom eens hier" "hier kom eens" "kijk hier eens!" ![]() |
|
kun je em beter nee noemen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Noem m "Lelijke beest". Dan lijkt het alsof iedereen die m ziet onmiddelijk zijn naam kent. Handig. En nu het nuttige voorstel : Nightcrawler. ![]() |
|
The Green Manalishi ![]() NP: Barathrum - Saatana For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
wat denk je van: ROTTEN mvg wk10 ![]() |
|
De kat van een vriend van mij heet Stjonkert (=Fries voor stinkerd, hij vond het geen leuk verjaardagscadeau van ons ![]() ![]() Die heeft weer een jong die heet Henk (is een vrouwtje ![]() En zelfs die heeft net 2 jonkies gekregen: Punt en Komma... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Reginald mvg wk10 ![]() |
|
SLAYOOOOOOOORRRRRR ![]() |
|
quote: ![]() NP: HammerFall - Stronger Than All For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: Je zit op het verkeerde topic vrees ik mvg wk10 ![]() |
|
Ik zou hem Fear and Loathing noemen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |