|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
(meneer) Jansen zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Black Lizard? Dead Lizard! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Hmmm..... (sorry voor 't omhoog kicken van zo'n oud topic) |
|
Hmm, soort van omdopen tot: Originele huisdiernamen? Want voor deze hagedinges is er al een naam. TotZiens |
|
Jura Reppy ... Godsilly mvg wk10 |
|
quote: laat claw het maar niet zien. Oud Vuil. |
|
Dino..... zo heet me hond... Noem hem "petomaan". |
|
Ik zou hem Kermit hebben genoemd... of niet NP: Crimson Glory - War Of The Worlds For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Blizzard |
|
Frits one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
mijn kikker heeft ook nog geen naam, prins is afgezaagd... (ontopic) sjaak wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Kermit is ook niet echt origineel ben ik bang. Karel vind ik wel een gave naam voor een kikker. |
|
karel...hmm nee doet me te veel aan een mens denken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
noem je hagedis gewoon "hier" dat is heel makkelijk:"kom eens hier" "hier kom eens" "kijk hier eens!" |
|
kun je em beter nee noemen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Noem m "Lelijke beest". Dan lijkt het alsof iedereen die m ziet onmiddelijk zijn naam kent. Handig. En nu het nuttige voorstel : Nightcrawler. |
|
The Green Manalishi NP: Barathrum - Saatana For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
wat denk je van: ROTTEN mvg wk10 |
|
De kat van een vriend van mij heet Stjonkert (=Fries voor stinkerd, hij vond het geen leuk verjaardagscadeau van ons hij heeft al eens ruzie gehad met een gabber die toevallig langsliep toen ie z'n kat riep ). Die heeft weer een jong die heet Henk (is een vrouwtje ) En zelfs die heeft net 2 jonkies gekregen: Punt en Komma... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Reginald mvg wk10 |
|
SLAYOOOOOOOORRRRRR |
|
quote: NP: HammerFall - Stronger Than All For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Je zit op het verkeerde topic vrees ik mvg wk10 |
|
Ik zou hem Fear and Loathing noemen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |