|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
slayer coveren ik toch wel een beetje afgezaagt, ik denk dat bijna iedere band onderhand al een slayer nummertje heeft gecovert |
|
haha, klinkt wel heersch man! tip: schop je zanger deruit ga zo door met die solo's! als ze van jou zijn.. anders ook.. rete goed! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 26-08-2002 20:13] |
|
quote: maar dat is een goedkoop voorgeproduceerd doosje dat iets 'covert' dus dat is totaal anders dan een metalgroep die puur uit muziekale overwegingen speelt. Je moeder. |
|
quote: |
|
haha, ooh sorry drummer doet 't absoluut goed, maar houd die microfoon bij em vandaan |
|
waarom worden er bijna nooit nummers van het geniale album hell awaits gecoverd ? Ik, Wil Schuurman |
|
te moeilijk? Je moeder. |
|
quote: omdat die te moeilijk zijn. en het is slecht te horen wat er gespeeld word. heehoo voor tabs. sinister speelde wel een cover van hell awaits, hardening the arteries, dacht ik. lang geleden wel met mijn ouwe band hell awaits nagespeeld, dat intro HEERSCHT, vooral om live te spelen. Oud Vuil. |
|
we hebben t tabbook van Hell Awaits en waren van plan er wel wat uit te coveren, t grootste probleem is inderdaad dat de opname kwaliteit niet erg goed is |
|
Ik vind het het meest onderschatte slayer album !! Samen met show no mercy en reign in blood mijn favoriete slayers..... Ik, Wil Schuurman |
|
tis mijn alltime fav!!!! i feel the urge, the growing need, to f*ck this sinfull corpse. NECROPHILIAC btw. crypt of eternity is mijn fav.nr. die solo, rillingen(en dat van een slayer solo) Oud Vuil. |
|
Kill Again!!!!! Maar ook het titelnummer... geweldige teksten en geweldige hoes (LP!!) Ik, Wil Schuurman |
|
vergeet chemical warfae van de haunting the chapel 12", ook al zo'n rulend nr wat zo op hell awaits kan, echter zeer lelijke cover. Oud Vuil. |
|
Een cover is een eerbetoon aan de band die het origineel schreef/speelde. Doen, dus. Ook mooi: Tori Amos - "Raining Blood" Touché, pussycat! |
|
Slayer is Slayer en dat kan niemand ze afnemen, maar van mij mogen zoveel mogelijk mensen Slayer coveren, want enkel Slayer op de radio is natuurlijk best plezant Tori Amos was idd erg goed! |
|
quote: Tori Amos heeft Slayer gecoverd?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Whahaha, komt er ook 1 achter... Het is nog een goede cover ook. |
|
quote: *zwengelt kazaa aan* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Pas op, er zijn ook rotte mp3's van. |
|
What the fuck ik heb hem binnen en het is ECHT een Slayer cover, niet toevallig alleen de zelfde naam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Duh Ze heeft een cd met allemaal covers, onder andere die dus |
|
We zijn op zoek naar een drummer voor een Slayer coverband in Limburg. Iemand interesse? |
|
neeee, jawel..! Trieste gast |
|
quote: Gaat Joep 777 dat niet al doen ? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |