|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
elke (death/thrash) metal gistarist die optreedt met zijn band, MOET de intro van Raining Blood kunnen spelen so much for my Slayer aspirations |
|
quote: Nee, helaas niet Hij zag het toch niet echt zitten... |
|
we hebben dus serieus gedacht aan chemical warfare, tabs erbij genomen, gespeeld en tot de conclusie gekomen, dat het een te lang nummer is als cover. wel jammer, want geweldig nummer. dus of een medley van 14 minuten kan. zijn wel allemaal verschillende stukken, maar toch. en ik heb sowieso een hekel aan medley's Oud Vuil. |
|
tja... ik heb vandaag Reign in Blood van mijn lieve ouders gekregen En de officiele Tabs van Angel of Death en Reign in Blood dat wordt oefenen |
|
hehheh, ik heb toendertijd south of heaven op elpee van 1 van mijn broers gekregen voor m'n verjaardag. hij keek echt heel vies toen hij 'em gaf. ach, als je de tabs hebt van slayer's reign in blood, how hard can it be? Oud Vuil. |
|
ik ben zelf bezig met black magic en the antichrist. SHOW NO MERCY beste slayer plaat!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Touché, pussycat! |
|
quote:En dan elke week heen en weer pendelen tussen Friesland en Limbambwe? Touché, pussycat! |
|
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
hahaha geniaal |
|
ooeeww die spant de kroon.. whahahaha Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
haha fantastisch Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Solo is ook geniaal [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 13-06-2003 14:26] |
|
Dinsdag met nieuw bandje beginnen, om erin te raken gaan we Refuse/Resist doen van Sepultura ... ook wel lekker toch |
|
quote: ROFL MEGA!! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Hahahaha!!! Hiermee ontdoe je een metalkroeg na sluitingstijd van al die vervelende, vastplakkende metalheads Volume op 10 en knallen! |
|
LOL ... Dit is humor |
|
Haha, dikke humor dat Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
geniaal!!! trilililili |
|
Dada dada dada daa ANGEL OF DEATH! Dit slaat nergens op. |
|
|
|
Met coveren is niets mis mee. Als je het maar goed doet. Zowiezo een Slayer nummer lijkt het altijd goed te doen. Maar aan de andere kant, iedereen doet het, maar succes gegarandeerd. Wij hebben nu Deathcrush van Mayhem als cover... (is ook al gedaan ) Het publiek hoort gewoon iets herkenbaars.. Ik zou als je het wilt gewoon doen dus... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |