|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan heb ik een trouwerij. Dan maar hopen dat het na afloop nog gezellig is en ik van voren nog weet of ik van achteren nog leef |
|
Aanwezig. |
|
Hmm, aanwezig! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik zie ze 21 juni wel in Patronaat, Haarlem. '"Never back down, never give in!" |
|
Aanwezig! |
|
Het is trouwens enkel Terror en BFP, dus zonder nog 2 extra supports |
|
Mooi, dan speelt Terror maar langer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Precies, BFP mag wat mij betreft ook wel geschrapt worden |
|
quote:Jij barbaar! |
|
quote: Hehe, ik noem het ondertussen al de Krezip van de hardcorebands. Waar je ook komt, BFP speelt er.... |
|
quote: Daarom ga ik ook naar Haarlem, dan heb je iig Stick To Your Guns en (vooral!) Trapped Under Ice er nog bij. '"Never back down, never give in!" |
|
Kaarten binnen. |
|
21 Gun Salute zal supporten deze avond! www.myspace.com/21gunsalutehc '"Never back down, never give in!" |
|
UP |
|
Mooi voorproefje van de chaos tijdens Terror: http://www.youtube.com/watch?v=jxQSa9SLAtY '"Never back down, never give in!" |
|
@ Ray, Pim en evt Chris: Ik wil best onderdak verzorgen, maar mooi dat jullie mij dat geweld niet in krijgen! |
|
Oke, mooi. Dan kunnen we daarna Eindhoven induiken. Kan je het geweld niet aan, Amel? |
|
quote:Ik word liever niet op m´n verjaardag gemept nee, haha. Maar goed. Als ik er in terecht kom red ik me ook wel, maar liever niet nee |
|
quote: Ohja ook nog je verjaardag ja. Het moet niet gekker worden. @MH22, ga jij hier ook nog naartoe of hou je het enkel bij My Dying Bride? |
|
Vrij zeker dat ik hier ook van den partij ben, ja. Die dag erna heb ik vrij ivm met MDB dus ik blijf mooi pitten bij één van de ZM users alhier ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lekker batsen. |
|
Wat dacht jij dan. Nodig niet voor niks 3 heren uit. |
|
quote: |
|
quote:Jij doet toch aan karate? Kan mooi van pas komen dan |
|
En toch voorkom ik het gebruik van mijn karateskillz liever |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |