|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
UP |
|
Omhoog. |
|
Jaaahaaa, ik kom heus wel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ha, zolang ik je kaartje heb, is niks zeker! |
|
Die Reuverdiaan heeft mijn kaart |
|
Oei, gevaarlijk! |
|
Ja het is niet niks allemaal. |
|
Zin an! En de dag erop naar My Dying Bride Goed weekend dus. |
|
quote:Dikke +1. Heerschweekend in Eindhoven! |
|
quote: Ik vergeet 'm niet hoor |
|
Het was zondag mokerhard in Patronaat en heb damn zin in Dynamo. Feestje! '"Never back down, never give in!" |
|
Omhoog! |
|
19:30u Doors 20:00u-20:30u 21 Gun Salute 20:50u-21:20u Payback 21:40u-22:40u Born From Pain 23:00u-00:00u Terror Allemaal om 20.00 uur aanwezig zijn dus! '"Never back down, never give in!" |
|
Ah, dan heb ik tijd genoeg vrijdag. |
|
Zin in!! Ken alleen dat 21 Gun Salute niet, maar dat zie ik dan wel hoe ze zijn. |
|
Ik heb hier ook veel zin in. Als het net zo'n show word als die van Hellfest kan het niet mis gaan. I wanna see more stagedives!! |
|
|
|
U bent er morgen ook? |
|
quote:Ik heb morgen een trouwerij dus nee. Ik wil het sowieso niet te laat maken met het oog op mijn hardlooptraining van zaterdagochtend.. |
|
Vanavond! |
|
BFP singer Rob undergoes another eye surgery posted by: David on 2 July 2009 Bad news for BORN FROM PAIN singer Rob who had to go to hospital for another eye surgery. HereĀ“s the update straight from the band camp: "What's up everybody! Most of you might have heard about Rob's eye operation. After a seemingly successful recovery, Rob returned to tour two weeks ago. However, due to his eye problem returning, he had to drop off tour last week to undergo surgery again. Rob will not be fronting the band this weekend in Eindhoven and the upcoming July shows. However, Born From Pain will be playing every show this month with a substitute singer except for Vainstream, which we had to cancel. As it looks now, we will return to full strength as off August. Rob would like to thank everybody for their support during the last five weeks!" www.bornfrompain.com | www.myspace.com/bornfrompain Related bandprofile: Born From Pain |
|
Zo, gister heb ik ook weer overleefd. Helaas Payback moeten missen! Was ik wel erg benieuwd naar live. Born from Pain wist me niet heel erg te boeien. Het was leuk, meer niet. Terror was hard! Wat een gave band is dat zeg. Lag het nou aan mij of speelden ze best kort? |
|
Van de shows die ik van Terror gezien heb was dit denk ik wel de minste, hoewel deze ook wel hard was. Payback was ook weer gaaf, vooral de Gang Green cover hehe. De andere bands niet gezien, maar buiten was het ook wel gezellig. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |