|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
PUNK / HARDCORE Met: BRING ON THE BLOODSHED HATEFACTOR 9 DEAD UNITY 20.30 - 1.00 Entree 5 euro N201 Aalsmeer www.n201.nl Nachtbusverbinding tussen schiphol/Aalsmeer [capslockprobleem opgelost] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2009 22:56] |
|
Ook aanwezig. |
|
Wordt volgens mij ook een videootje geschoten, mooie kleerjes aan doen dus Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat zei je al.Ik ga mezelf wel in een donker hoekje verstoppen. =) |
|
quote: Van welke band dan? |
|
Bring On tHe Bloodshed |
|
Idd! Afbreken dus die handel hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
=) |
|
morgen! Zin in |
|
Veel plezier, Bring on the Bloodshed is echt een moker harde band! Fuck You All !. |
|
Wordt gezellig, komen met een mannetje of 10 in totaal. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
ik ben er ook bij. |
|
Goed zo, zal ik je ff door de zaal heen beuken hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Lol. is goed. |
|
Ik zal me gedragen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Daar is weinig voor nodig, bij no turning back slingerde ik hem ook dwars door de zaal. godver, balen dat ik niet kan. Fuck You All !. |
|
Hoezo niet kunnen? Gewoon komen gvd en zware mosh meenemen! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat is nooit gebeurt, maargoed. |
|
Ik overdreef een klein beetje. Fuck You All !. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Klein beetje, bij NTB stond je alleen stil aan de zijkant |
|
Hier gaan we voor toch? [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 21-05-2009 17:35] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Als ik dat doe dan breek ik doormidden. Maarja heb je dat ook een keer meegemaakt. |
|
Mwah, dan wordt 't zo glad op de vloer, ook niet leuk. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Aalsmeer zal na morgenavond nooit meer hetzelfde zijn...... Por Vida |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |