|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo'n band in zo'n nis, dat wordt aan de kroonluchters hangen! Por Vida |
|
Zeg menneke, hier moeten we zeker heen! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hoop dat ik kan, me brada is dan jarig.... Por Vida |
|
Hier wil ik wel weer bij zijn! |
|
quote: Je MOET swa Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Aaaiight! No spang. Por Vida |
|
Zeker aanwezig! '"Never back down, never give in!" |
|
aanwezig. |
|
volgende week alweer. Zin in! |
|
quote: |
|
Zin in! Om de moshspieren alvast op te warmen kan je morgen naar deze show in de Winston: DISEMBODIED DOMINATOR FAR FROM PASSIVE Sam www.amsterdam-underground.com |
|
Zondag Hard! |
|
Gaat super vet worden zondag! 19.00 al meteen die toko vol rammen denk. '"Never back down, never give in!" |
|
quote:En dan 2 weken erna weer. |
|
Count me in zaterdag! Por Vida |
|
Dan ben je er al op tijd bij als je er zaterdag al bent |
|
Ja het is zo'n kleine zaal, ik lig er zaterdag al in mijn slaapzak..... Por Vida |
|
Na wat gezeik toch nog kunnen regelen dat ik er nu zeker bij ben |
|
Gezellig, kom ik tegen je aan liggen Heb afgelopen vrijdag nog niks geregeld, morgen ff mailen @ Pitboss @6sic6 Gezellig, hoe is 't met de lichamelijke ongemakken? [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 03-09-2009 0:07] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hoeft niet: Heb 2 kaarten gereserveerd..... Por Vida |
|
quote: Prima gast, duik ik erna wel bij je in hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nergens last van, dus zondag komt alles weer goed. Word een zware maandag, aangezien we 's nachts nog naar Limburg terugtouren hehe. |
|
Als je maar niet zo snurkt... @ Steel [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 03-09-2009 0:11] Por Vida |
|
FoR Beuken zondag, zin an! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heb er verdomd veel zin in. 11 September pikken we nog een show mee in Duitsland |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |