|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Whahaha FoR.... Familie Flodder in een camper.... Por Vida |
|
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Eerst deze show weer overleven hehe. Zondag word in ieder geval geniaal <<--Bob <<--Deze voor jou |
|
De BoB bij DbD, mooi man haha Ik ben benieuwd man, wordt dringen vrees ik Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Helaas komen we niet meer tot Limburg met het openbaar vervoer. De 2e show kan ik wel aan den drank |
|
Morgen! |
|
Zin in! |
|
Tot Straks! Por Vida |
|
vanavond Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Was heel gaaf! |
|
quote: |
|
quote: Was gezellig gasten, eens kijken of ik de volgende keer jullie kant op kan komen. Bont en blauw van de mosh trouwens, met die ontzettende bloedhitte! Nu fijn 6 uurtjes in de schoolbanken zitten Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo dat was wel een tof avondje! |
|
quote: Of binnenkort gewoon keer avondje amsterdam doen |
|
quote:Hier in het zuiden is toch ook wel aardig wat te doen, dus dat moet geen probleem zijn. |
|
Beide goede opties, beide doen dus Ben me toch een partij gaar, de tering... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat was Death Before Dishonor gaaf zeg! Moet zeggen dat Winston best een ok Toko is. |
|
Ben rot als een gnoe.... Por Vida |
|
Ik begin langzaam weer tot leven te komen. @AT: volgende keer ga ik me best doen om meer te zeggen dan alleen m'n naam haha Was gezellig met 6sic6 en Burzum *hik* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Haha, maakt niet uit joh! Het was best druk + aantal bekenden. Komt volgende keer helemaal goed! |
|
quote: Een rotte gnoe dan wel, zeker? Ik heb me nooit zo verdiept in het leven van de gnoe, misschien zijn die wel standaard verrot, zou goed kunnen. |
|
quote: gezellig! Had je nog wel ff in de pit verwacht haha. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Eigenlijk wel he! Ben een keiharde bazin natuurlijk. Volgende keer dan. |
|
Ja idd! Minimaal één headwalk volgende keer Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hehe, headwalk? Wat is trouwens de naam van die Duitse band? Vond ik wel aardig namelijk. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |