|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 8 oktober: AMORPHIS - FIN + supports t.b.a. Romein - Leeuwarden Aanvang: 19.30 Ticket: 18,- Tickets online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php |
|
TICKET in the house |
|
O. Wil je muilperen? |
|
Ik denk dat er wel meer mensen gaan ja. |
|
Ook Amorphis speelt donderdag een lange set van 100 minuten! schema: 20:00 - 20:40 AMORAL 21:00 - 21:50 BEFORE THE DAWN 22:20 - 00:00 AMORPHIS |
|
Heel misschien nog wel even heen, ligt er een beetje aan hoe druk mijn vroege dienst gaat zijn. Amorphis |
|
quote: Ah... Toch jammer dat ik hier niet bij kan zijn. Zullen vast wel wat meer klassiekers voorbij komen nu dan op Summerbreeze. |
|
Moet kiezen tussen Marduk en deze. Aangezien ik vrijdag vrij ben ga ik toch effe naar Amorphis denk ik en sla ik vanavond maar effe over. spelfout weggehaald... |
|
Waarom niet beide, ouwe zuipschuit? |
|
quote: $ spelfout weggehaald... |
|
En vrijdag was je er ook al niet! Die crisis toch.. |
|
quote: Vrijdag had ik wel gewild, maar toen had ik late dienst en had ik er niet eerder kunnen zijn dan half 12 ofzo, en dan heeft het weinig zin natuurlijk. spelfout weggehaald... |
|
Aanwezig |
|
morgen You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Heb er zin in. Heb de drie bands dit jaar al een paar keer gezien. Maar alleen op festivals. Een set van 100 minuten is natuurlijk een stuk beter Leuke support! Ik heb meteen de vrijdag maar vrijgenomen. Staan de foto's voor Bloodshed festival online |
|
Aanwezig! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Aaaah, tot vanavond dan! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Moet wel rijden trouwens, of heb jij toevallig nog 2 plekken over? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb toevallig twee plekken over... Jij mazzelaar. Ik ben vanavond alleen wel in een mini auto (Peugeot 106) "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: En dat was dus andersom. En aangezien ik me gisteren weer niet kon inhouden en een zwik cd's heb besteld, sla ik vanavond maar mooi even over. spelfout weggehaald... |
|
Niemand heeft zeker 2 plekken over vanuit Arnhem naar Uden? Er staat trouwens nergens op de Pul website of het uitverkocht is morgen, maar vrienden van me probeerden bij TIckerservice kaarten te halen en dat ging niet meer... En op die website of aan de balie konden ze er ook niets over zeggen. Strange... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ticketservice kapt men ik standaard een dag voor het concert met de online verkoop omdat dan de levering niet meer gegarandeerd kan worden bij opsturen. Enige optie zou dan een van de fysieke vvk adressen zijn. |
|
quote: Euh Wietse, tis nog niet uitverkocht toch? spelfout weggehaald... |
|
Nee, hoor. Nog zo'n 300 tickets over ofzo. |
|
Oh, oké, tot zo dan.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |