IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Angel Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-03-2002 19:21 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Jaja, Angel erg heerschende serie !
Ik vind deze serie beter dan Buffy.
Wat vinden jullie ?

www.cityofangel.com

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-03-2002 19:21]


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 26-03-2002 19:24 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Inderdaad, Buffy is euhm ... kinderachtiger?
Wat ziet Angel toch in haar? Zeker als je zijn ex bekijkt die ze weer tot leven hebben gebracht, hoe heette die ook weer?


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-03-2002 19:25 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Darla, ze was dus weer mens, maar is nu weer vampier.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-03-2002 19:26 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Laatste aflevering was cool.
Toen Angel een test moest doen, en 1 van die tests was dat die in een gang met kruizen op de muren, vloer en plafond moest rennen om bij de deur aan de andere kant te komen. En ook moest die nog zijn hand in wijwater steken om de sleutel van die deur te pakken.
Ouch

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-03-2002 19:27]


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 26-03-2002 19:32 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Ja dat is nu belachelijk.
Wie heeft nu op het stomme idee gekomen dat vampieren bang van kruisen en wijwater zijn.
Ze zouden echt moeten bestaan, ze liggen plat van het lachen!
(Dat ze niet tegen zonlicht kunnen begrijp ik wel: heb ik zoms ook... )


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-03-2002 19:37 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Vind ik ook onzin, Dracula in Bram Stoker's Dracula kon er ook tegen (kruis vloog in de fik). De gezichten in van de vampieren in Angel en Buffy vind ook niet echt cool. Heb het liever gewoon als in Interview with the vampire, dat ziet er pas cool uit .


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 26-03-2002 19:38 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja buffy is nu een soort soap serie geworden ... met haar moeder ziek en zo. Nee Angel is een stuk beter vind ik ook.


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 26-03-2002 19:38 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Ja buffy is natuurlijk geen vampier. En van Angel zn kop zou ik nu ook niet onmiddelijk bang worden.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-03-2002 8:10 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 19:37 schreef Witchking het volgende:
De gezichten in van de vampieren in Angel en Buffy vind ook niet echt cool. Heb het liever gewoon als in Interview with the vampire, dat ziet er pas cool uit .
Ondanks dat ik de series Buffy en Angel leuk vind (Angel inderdaad nu leuker dan Buffy) vind ik dat je met die gezichten gelijk hebt...
In Interview with the vampire gebruiken de vampieren hun schoonheid om slachtoffers te lokken...veel geloofwaardiger...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-03-2002 22:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Damn kijkt men hier ook al die belachelijke exponenten van amerikaanse 'youth culture'??

Tijd voor een nieuwe 'Kulturkampf' geloof ik

Agh ik kan niet goed tegen dat soort tongue-in-cheek series... laat ze paaseieren gaan rapen ipv geestdodend vermaak leveren!
Ik heb hier nog wel wat keukengerei staan voor dat series....


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-03-2002 22:08 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik vind dat Buffy en Angel gedoe maar niks eigenlijk.


Dead things grow from deep inside...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2002 22:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gelukkig dat er meer zijn die het niks vinden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 10:17 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Diegenen die het maar niks vinden, hebben Buffy of Angel waarschijnlijk nooit echt gevolgd. Als je alle afleveringen gezien hebt, dan weet je dat Buffy schitterend geschreven is; een heel groot verschil met andere Amerikaanse series ! De hoofpersonages blijven evolueren en er worden tenminste risico's genomen. Alle details zijn belangrijk en worden uitgewerkt ( in tegenstelling tot series als Star Trek, waar de personages bijna compleet onveranderd blijven over 7 jaar ). Staar je niet blind op de vampieren of monsters; in de kern zit een verhaal van ultieme zelfopoffering en heroïsme, en het is net dat wat zo subliem is !


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 28-03-2002 10:49 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik vind Buffy en Angel beide wel grappig, maar ik ben er zeker niet helemaal weg van.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-03-2002 11:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 10:17 schreef Visigoth het volgende:
Diegenen die het maar niks vinden, hebben Buffy of Angel waarschijnlijk nooit echt gevolgd. Als je alle afleveringen gezien hebt, dan weet je dat Buffy schitterend geschreven is; een heel groot verschil met andere Amerikaanse series ! De hoofpersonages blijven evolueren en er worden tenminste risico's genomen. Alle details zijn belangrijk en worden uitgewerkt ( in tegenstelling tot series als Star Trek, waar de personages bijna compleet onveranderd blijven over 7 jaar ). Staar je niet blind op de vampieren of monsters; in de kern zit een verhaal van ultieme zelfopoffering en heroïsme, en het is net dat wat zo subliem is !

Ach lieve buffy-apologeet, laat me alsjeblieft niet lachen en kijk gewoon je serietje.
Niet dat ik nou een ultieme star trek voorvechter ben, maar om nu te zeggen dat daar weinig character development in zit is gewoon een onwaarheid.
Buffy heeft ook 'character development' maar uiteindelijk is het gewoon tongue-in-cheek vermaak met de welbekende superieure ironische glimlach. Alles is om te lachen. Ha ha. Ik heb in het verleden mijn onganse deel van buffy afleveringen mee mogen maken en weet wel vrij goed waar ik over praat.
En verder een moraal in buffy? Denk je nu echt dat mensen daarvoor naar buffy kijken?? (ik vind het overigens zoals jij het beschrijft een vreselijk weeë en mierzoete moraal en niets waar welke metalhead zich dan ook aan zou moeten wagen, maar goed dat even terzijde)


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 11:48 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Ik denk niet dat er meer moraal zit in Buffy dan in enige andere serie. Ik had het gewoon over onderliggende thema's, die niet meteen opvallen wanneer je zo nu en dan een aflevering kijkt. OK, er zit heelwat humor in, maar er zijn ook evenzeer duistere afleveringen ! Verhaaltechnisch en opbouwend zitten de scenario's gewoon erg goed in elkaar. Ik ben zelf een serieuze Star Trek liefhebber, maar ik moet echt toegeven dat bijvoorbeeld Voyager erg weinig character development heeft. De gebeurtenissen in een aflevering zouden hun weerslag moeten hebben op de personages, maar bij Voyager vliegt men gewoon verder en is alles weer hetzelfde op het einde van een aflevering.
Buffy en Angel hebben een eigen mythologie opgebouwd en is volgens mij best de moeite waard, zelfs voor een Metalhead !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-03-2002 11:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Voyager suckt ook vergeleken met de oudere series van Star Trek.

Maar Buffy is gewoon een tienersoap. Vandaar al die "onderliggende" verhaaltjes.



Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 12:07 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Tja, ik vind ook Roswell en Dark Angel best OK ... Dus 't zal wel aan mij liggen. Ik denk ook dat Star Trek soms wel wat meer "soap" kan gebruiken, gewoon omdat sommige gebeurtenissen dan een grotere impact hebben op de personages. Bijvoorbeeld; bij Angel sterft een belangrijk hoofdpersonage in het eerste seizoen... ook bij Buffy vallen regelmatig slachtoffers onder hoofdpersonages. Dat zorgt ervoor dat je nooit echt weet wat je mag verwachten. Ik heb zelf DS9 en Voyager volledig op video, en de enige slachtoffers zijn tot nu toe Dackx ( maar die wordt eigenlijk weer vervangen in het 7e seizoen van DS9 ) en enkele onbelangrijke crewmembers.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-03-2002 12:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Da's waar, ze gooien geen hoofdpersonen er uit. MAar DS9 heeft naar mijn inzien toch wel een erg hoog soapgehalte.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-03-2002 12:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, en al die supernatural shit met demonen en heksen vind ik dus geen ene reet aan. Het is gewoon een hype.

Net als die belachelijke serie Charmed. Om te kotsen zeg!



Jade
Usericon van Jade
Posted 28-03-2002 12:15 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Alledrie de series vind ik echt zo flauw en retesaai. Niks voor mij.


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 13:10 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Welke series zijn dan wél de moeite waard om te volgen?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-03-2002 13:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geen een, natuurlijk. Er worden geen goede TV programma's meer gemaakt.

Het enige waarvoor ik m'n TV aan zou zetten is (misschien) een goede documentaire, of die goede film die eens in de 3 maanden of zo langskomt.

Momenteel volg ik Twin Peaks met wat vrienden, is een ontzettend goede serie van David Lynch. Maar ja die is al wat jaartjes oud en zal wel niet meer op TV komen.

Waarom zou je überhaupt TV willen kijken?


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 14:09 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Twin Peaks heb ik ook gevolgd, toen de serie op TV was ( ! ). Ik denk niet dat ik die ooit nog zal bekijken. Eigenlijk vind ik het evenzeer een soap, zij het dan overgoten met een David Lynch sfeertje. Een goede start, maar toen de schrijvers het verhaal zo ingewikkeld maakten dat ze zelf de draad kwijt geraakten vond ik er niks meer aan.
Films zijn volgens mij te beperkt en te kort om personages goed op te bouwen.
Maar ok, het ging hier uiteindelijk om Angel, en die serie vind ik toch nog best OK om naar te kijken !


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-03-2002 14:17 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 13:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom zou je überhaupt TV willen kijken?


omdat Bottom weer wordt herhaald

maar daar blijft het dan wel bij


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-03-2002 14:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 10:17 schreef Visigoth het volgende:
Diegenen die het maar niks vinden, hebben Buffy of Angel waarschijnlijk nooit echt gevolgd. ...


Dat gaat voor mij niet op. Het afgelopen half jaar heb ik nagenoeg ieder weekend als ik bij Jenje ben Buffy gezien, omdat hij daar persé naar wil kijken. (Ik noem hem op die momenten dan ook "meeloper" ) Ik vind het walgelijk, eerlijk waar. Dat zogenaamde emotionele gedoe... het zelfmedelijden dat overal in vette lagen vanaf druipt... het "nepheids-niveau" dat in mijn ogen haast vergelijkbaar is met TTS'jes als Britney Spears enzow. Niets tegen mensen die er wel naar kijken en het leuk vinden, maar mijn oordeel: zum kotzen!


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen