IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Angel Vorige pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-03-2002 14:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 maart 2002 14:42 schreef SheRa het volgende:
Dat gaat voor mij niet op. Het afgelopen half jaar heb ik nagenoeg ieder weekend als ik bij Jenje ben Buffy gezien, omdat hij daar persé naar wil kijken. (Ik noem hem op die momenten dan ook "meeloper" ) Ik vind het walgelijk, eerlijk waar. Dat zogenaamde emotionele gedoe... het zelfmedelijden dat overal in vette lagen vanaf druipt... het "nepheids-niveau" dat in mijn ogen haast vergelijkbaar is met TTS'jes als Britney Spears enzow. Niets tegen mensen die er wel naar kijken en het leuk vinden, maar mijn oordeel: zum kotzen!


Mijn vriendje is ook helemaal gek van Fubby.. Niet dat hij fan is van haar acteertalenten, maar de verpakking ligt hem wel..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 15:07 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Jamaar, zien jullie Buffy als concurrente of zo ? Dan begrijp ik het...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-03-2002 15:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 14:09 schreef Visigoth het volgende:
Twin Peaks heb ik ook gevolgd, toen de serie op TV was ( ! ). Ik denk niet dat ik die ooit nog zal bekijken. Eigenlijk vind ik het evenzeer een soap, zij het dan overgoten met een David Lynch sfeertje. Een goede start, maar toen de schrijvers het verhaal zo ingewikkeld maakten dat ze zelf de draad kwijt geraakten vond ik er niks meer aan.

Lynch is geen enkele draad kwijtgeraakt hoor. Het is alleen niet een serie die alles voor je uitspelt. Je moet wel je hoofd erbij houden.
Ook dat vind ik zo stom aan die series van tegenwoordig. Het is allemaal zo makkelijk om onderuit te zakken en gewoon te kijken. Je wordt er lui van, het is geestdodend.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-03-2002 15:13 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 15:07 schreef Visigoth het volgende:
Jamaar, zien jullie Buffy als concurrente of zo ? Dan begrijp ik het...


Hahaha, nou nee...

Om eerlijk te zijn, als mijn vriendje een Buffy had gewild, was ik niet bij hem geweest. En dat geldt voor vanuit beide oogpunten.


Dead things grow from deep inside...


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 16:11 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 15:13 schreef SheRa het volgende:
Hahaha, nou nee...

Om eerlijk te zijn, als mijn vriendje een Buffy had gewild, was ik niet bij hem geweest. En dat geldt voor vanuit beide oogpunten.


Toegegeven, ik keek vroeger vooral voor Willow, want "smart girls are sexy" ! Maar nu heb ik het eerder voor Amy de rat, hehe...


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 28-03-2002 17:50 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 27 maart 2002 22:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Damn kijkt men hier ook al die belachelijke exponenten van amerikaanse 'youth culture'??

Tijd voor een nieuwe 'Kulturkampf' geloof ik

Agh ik kan niet goed tegen dat soort tongue-in-cheek series... laat ze paaseieren gaan rapen ipv geestdodend vermaak leveren!
Ik heb hier nog wel wat keukengerei staan voor dat series....


*gives hand*


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-03-2002 17:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 maart 2002 12:10 schreef Vargen666 het volgende:
Da's waar, ze gooien geen hoofdpersonen er uit. MAar DS9 heeft naar mijn inzien toch wel een erg hoog soapgehalte.
Tja, ik kijk zelf graag naar Buffy, Angel en Startrek (TOS, TNG en DSN). Ben het er wel mee eens dat DSN een behoorlijk soap-gehalte heeft, maar tegelijkertijd heeft het ook het hoogste rode-draad gehalte van alle startrek series. Helaas nog lang niet zo goed als bij Babylon 5 natuurlijk Ach, wat dat betreft is TOS nog altijd het best

En wat Buffy en Angel betreft.. ik kijk Buffy al vanaf de eerste aflevering en kan gelukkig geen meeloper genoemd worden. Vind het een erg leuke serie om naar te kijken, maar veel meer dan dat is het niet. Vooral seizoen drie was erg goed te pruimen, maar verder is het wat goedkoop vermaak. Wat dat betreft is Angel veel leuker.. veel minder goody-goo

En qua vampieren... tja, ik ben een enorme aanhanger van de situatie en wereld die beschreven wordt door de World of Darkness van White-Wolf, omdat die veel 'logischer' in elkaar zit... veel minder krampachtig gemaakt.


I'm not being rude. You're just insignificant.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 31-03-2002 12:41 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik kijk over het algemeen naar iedere serie met een vampier in, maar nou is het inderdaad zo dat buffy af en toe net of buffy een stripverhaal is. Met die mega dikke monsters enzo erin. Vind ik dan weer niet echt bij een vampier passen maarja


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen