|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jamaar, zien jullie Buffy als concurrente of zo ? Dan begrijp ik het... |
|
quote: Lynch is geen enkele draad kwijtgeraakt hoor. Het is alleen niet een serie die alles voor je uitspelt. Je moet wel je hoofd erbij houden. Ook dat vind ik zo stom aan die series van tegenwoordig. Het is allemaal zo makkelijk om onderuit te zakken en gewoon te kijken. Je wordt er lui van, het is geestdodend. |
|
quote: Hahaha, nou nee... Om eerlijk te zijn, als mijn vriendje een Buffy had gewild, was ik niet bij hem geweest. En dat geldt voor vanuit beide oogpunten. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Toegegeven, ik keek vroeger vooral voor Willow, want "smart girls are sexy" ! Maar nu heb ik het eerder voor Amy de rat, hehe... |
|
quote: *gives hand* Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Tja, ik kijk zelf graag naar Buffy, Angel en Startrek (TOS, TNG en DSN). Ben het er wel mee eens dat DSN een behoorlijk soap-gehalte heeft, maar tegelijkertijd heeft het ook het hoogste rode-draad gehalte van alle startrek series. Helaas nog lang niet zo goed als bij Babylon 5 natuurlijk Ach, wat dat betreft is TOS nog altijd het best En wat Buffy en Angel betreft.. ik kijk Buffy al vanaf de eerste aflevering en kan gelukkig geen meeloper genoemd worden. Vind het een erg leuke serie om naar te kijken, maar veel meer dan dat is het niet. Vooral seizoen drie was erg goed te pruimen, maar verder is het wat goedkoop vermaak. Wat dat betreft is Angel veel leuker.. veel minder goody-goo En qua vampieren... tja, ik ben een enorme aanhanger van de situatie en wereld die beschreven wordt door de World of Darkness van White-Wolf, omdat die veel 'logischer' in elkaar zit... veel minder krampachtig gemaakt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik kijk over het algemeen naar iedere serie met een vampier in, maar nou is het inderdaad zo dat buffy af en toe net of buffy een stripverhaal is. Met die mega dikke monsters enzo erin. Vind ik dan weer niet echt bij een vampier passen maarja Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |