|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mail Valorian The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Het nummer met Ihnsahn (The Radical Cut) is te downloaden op Audiogalaxy. Het klinkt goed, dus ik ga ff wat meer downen van Arcturus. |
|
quote: Hhehehe... ik ben nu net bezig met het afmaken van mijn Arcturus website.. heeft wel wat tijd gekost, omdat dit meteen min of meer mijn inwijding in html is.. maar begint al ergens op te lijken.. Ik gooi hem binnenkort maar online, en dan maak ik hem later wel mooier, de meeste info staat er nu in ieder geval op.. |
|
Thanx, wat ik er al van gehoord heb klinkt erg goed. Ik heb nu 2 nummers in mijn AG lijst staan. Zijn er nog meer titels bekend? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb de cd "Disguisted Masters" en die is goed maar nier wat Arcturus normaal maakt niet? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
mooie hoes Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hehe Valorian was me voor [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-03-2002 21:18] |
|
quote: Op de site van the end records (zie eerder post) staan alle titels. 1: Kinetic 2 :: Nightmare Heaven 3 :: Ad Absurdum 4 :: Collapse Generation 5 :: Star-crossed .... [mp3 sample] 6 :: Radical Cut 7 :: For to End Yet Again [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-03-2002 21:21] |
|
Vreemde site-design trouwens.. om die plaatje van de hoes zit nog een gedeelte van de rest van de site... |
|
Ik heb de mp3 eens beluisterd, het klinkt goed! Het zal weer een boeiende tocht worden om die CD terug te ontdekken! very nice music! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik heb sinds een tijdje deze cd. Heeft arcturus nog andere goede cd? Nog tips? |
|
Persoonlijk vind ik Aspera Hiems Symphonia (is iets minder apart vind ik, maar toch erg cool) en La Masquerade Infernale (is iets aparter, naar mijn mening) ook erg cool, maar eigenlijk is alles wat ze hebben uitgegeven zeer goed te pruimen op Disguised Masters na dan (die is mij net iets te veel van het goede met die remixes) *edit:toelichting* [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 26-02-2003 16:29] |
|
La Masquerade Infernale is uitverkocht, maar ik heb gehoord dat er een heruitgave komt in april. Weet iemand daar meer over? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Klopt, is een re-release. Hij komt in april uit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja. sterker nog, The Sham Mirrors is een tegenvaller vergeleken met het oude Arcturus materiaal (in mijn ogen) .. Arcturus is nooit echt een band geweest, meer een project waar af en toe energie in werd gestoken om iets nieuws te releasen.. Het naar mijn inziens beste wat ze ooit hebben uitgebracht is Constellation en Aspera Hiems Symfonia. (en My Angel trouwens) Aspera is nog gemakkelijk te verkrijgen en is geweldig! (en ga dan niet voor de geremasterde rerelease waar het laatste beetje killheid hardhandig van de cd is gepoetst ). Verder is er nog La Masquerade Infernale, weer iets heel anders, je moet er van houden.. Ik vind het zelf zeker wel wat hebben, maar ik geloof niet velen met mij .. Op mijn nu nog bestaande arcturussite, www.arcturus.tk , is het meeste wel te vinden over de band. |
|
quote: Heh... wel een leuke site. Staan alleen nog wel wat schoonheidsfoutjes op (links naar plaatjes op je harddisk bijv). Scans zijn vaak ook niet al te best. Heb je zelf veel Arcturus releases of zijn alles coverplaatjes van het internet gehaald? Oh ja, en het veelvuldig herhaalde bericht dat dit toch echt de beste Arcturus site is staat een beestje triest. Zenial |
|
quote: Je zal wel wat meer black ingesteld zijn. Ik vind de nieuwe vooral geen tegenvaller, maar ik zal zeker het oudere werk ook proberen. Want van wat black ben ik ook niet vies van Ik zal je site nog wel even uitproberen. hey Zenial, je hebt een mooie site trouwens. Kan ik handig gebruiken als ik wat info wil hebben over viking bands . |
|
quote: ach.. ja.. triest of niet.. vindt maar eens een betere.. Scans, de scans van mortem, my angel en oude lp's waren niet te vinden op internet, ik heb ze via via email van traders aangevraagd, omdat ik zelf de items ook niet heb (zoals de constellation lp en cd) ,, schoonheidsfoutjes,, ja dat is kut.. de meeste heb ik er pas uitgehaald, maar heb ook weer wat fouten gemaakt daarbij .. MP3!:-> als iemand trouwens nog interesse heeft in een rehearsal van arcturus, rodt og svart, 1994, die heb ik tijdelijk online gezet op de volgende plaats: http://conceptsfa.nl/~vkroesse/zooi/arcturus-rodtogsvartrehearsal.mp3 blijft niet zo lang staan overigens (heb namelijk officieel maar 11 mb ruimte en zit al op 30 ofzo, vandaar) |
|
quote: Danks Zenial |
|
Hey Valorian die foto die je als achtergrond van je site gebruikt waar heb je die vandaan?? Gejat zeker Is namelijk een foto van Jan Curtis. |
|
quote: Masquerade Infernale moet je hebben. Simen Hestnaes verzorgt de vocals in enkele nummers daar, zéér vet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zou goed kunnen, ik heb die foto inderdaad gejat, maar niet opgelet van wie ofzo, gewoon google op afbeeldingen gezet en dan 'aurora borealis' ingetypt, en een bruikbare gepakt.. |
|
Het spijt me ontzettend maar ik vond The sham mirrors zo'n ongelovelijk stomende schijtplaat. Hij was misschien net een tandje beter als La masquerade infernal maar daar was ook alles mee gezegd. Geef mij maar gewoon Aspera hiems symfonia. Dat is en blijft gewoon een wereld plaat! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |