|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet dat ik weet. Maar volgens mij gaan ze toch nooit meer terug naar de Aspera dagen. En dat is aan de ene kant wel cool. Ze zijn heel experimenteel en daar kan ik wel waardering voor opbrengen. Alleen wil ik er niet naar luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
My Angel (7" ep) blijft ook heersend.. die Marius had toch wel zo'n gave strot! (jammer dat hij het voor gezien gehouden heeft binnen de metal/muziek wereld) .. Ik heb nou volgens mij alles met hem op vocals wel op mp3: - Arcturus: My Angel 7" ep - Arcturus: demo/promo 1990 - Mortem (nor): Slow Death 7" ep (trashmetal) - Stigma Diabolicum (later Thorns): Luna des nocturnus (demo) Of weet iemand nog wat anders met deze zanger? (er is trouwens ook nog een live op treden van Thorns uit 1990 , zat Marius hier ook bij??!) |
|
quote: Hmm jij had ook is cu2 en ik had toen volgensmij dat plaatje op mijn cu2 staan toen ik je toevoegde. Mooie site trouwens XneggieX jij kan het een schijtplaat vinden, maar ik blijf hem mooi vinden. Totdat ik ouder werk hoor tuurlijk |
|
Dat mag, het is ook een kwestie van smaak. Wat Arcturus op de laatste 2 cd's presteerd is best goed, het is origineel en technisch/goed gespeeld. Maar ik krijg er de vlammende schijt van. Jammer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Weer eens 'the sham mirrors' opgezet na een lange tijd. Word zowat weggeblazen van mijn stoel door alle geniale riffjes, noten en falsetto's. Geniale plaat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |