|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat Newera überhaupt nog de tijd en moeite neemt om deze projecten hier te promoten wekt mijn verbazing. Stalaggh vond ik altijd wel tof, als ik dit ooit tegenkom check ik het wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: New Era was eigenlijk al een paar jaar dood...maar we hebben ons zelf tijdelijk in het leven geroepen om Gulaggh samen met Autopsy Kitchen records(USA, die brengen de Gulaggh later dit jaar in digipack uit) te releasen. Wij doen de Europese markt, AKR de Amerikaanse. We staan zondag zelfs weer op een metalmarket in Gouda |
|
quote: die term gaan ze waarschijnlijk ook weer vervangen. wat hoorde ik laatst, mensen met beperkte mogelijkheden? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Met een uitdaging heb ik ook al gehoord. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Da's gewoon een vertaling van de Engelse term. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, wie verzint er nu zo'n Engelse term? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Haha wat een onzin. Mensen met mogelijkheden. Mensen met een beperking. Achterlijken. Mensen met een uitdaging. Geestelijk gestoorden. Debielen. Mongolen. Clienten. Bewoners. Klanten. Ik noem ze meestal gewoon bij naam en anders als client. Oh en gewoon consequent gebruiken van de aanduiding verstandelijk gehandicapten. quote: Ghehe vroegah.. Maarre wel nieuwsgierig naar Gulaggh, Stalaggh vond ik wel geinig. |
|
quote: je vergeet zwakzinnigen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Sorry man! |
|
geeft niet. Mijn broertje snap het toch niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |