|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi |
|
quote: was het niet een kruispunt ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
He Sun Caged mannen ... is het niet een idee om je op te geven voor het Ozzfest. Zou toch wel cool zijn als jullie daar konden optreden. Meer info: http://www.ozzfest.nl |
|
woeha!! 777 heeft zich natuurlijk ook al lang opgegeven |
|
quote: Ons pakketje hebben ze inmiddels alweer een weekje binnen |
|
Maarre, wie komt er nu nog meer gezellig meefeesten met sc en 777, behalve: Snaack Judge M. Bint LM PsYcHo nou? NOU?? |
|
Ja, in fucking Helmond zeker. No way! Kom eerst maar es wat dichter in de buurt spelen, dan wil ik nog wel gaan ook |
|
013 ligt nog steeds in Tilburg hoor ... |
|
@ mijn harses dan... |
|
<<< zucht >>> |
|
ik neem al mijn persoonlijkheden mee |
|
Doen wijzelf ook al Dus vol wordt het dan wel ja hahahahahah |
|
tja ik ben er denk ik ook weer bij dus zijn weer met hetzelfde groepie.......gezellig hoor |
|
als ik onder de verhuizing van me ouders uit kan ben ik er ook. Ik wil het nou ook wel een keer zien bla...bla...bla... |
|
jaja, iedere keer weer een andere smoes Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Marcel, zeg jij d'r nou eens wat van! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
tja dr komt altijd wat tussen. Maar ik beloof dat ik dr in de Baroeg zeker ben. En anders komen julie toch gezellig allemaal helpen me ouders verhuizen zodat ik s avonds weg kan (kan je meteen me broer leren swepen Marcel, want ik word er gek van) [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 08-04-2002 23:18] bla...bla...bla... |
|
Deal! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: hahaha, die lapzwansch |
|
zeg dat eens in zijn gezicht hahaha bla...bla...bla... |
|
Laat maar, dat doe ik wel voor 'm Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hahaha Lady Rose, is ie er zo slecht in dan ? tja kost oefening he Maar eh kom gerust kijken hoor |
|
Zet mijn naam nog even onder voorbehoud.. |
|
Gaan we aftaaien?? hehehehehe... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |