|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe ja ik weet t er is niks vervelenders dan iemand horen oefenen, 1000 keer dezelfde loopjes, hahaha ik heb wat dat betreft heel veel respect voor mijn moeder, toen ik nog thuis woonde oefende ik ook heel veel, dat die daar nooit gestoord van is geworden |
|
ik herken het |
|
quote: Mag Mike bij jou komen wonen? bla...bla...bla... |
|
quote: Ik zat altijd op zolder verbannen Op zich beviel dat prima, vooral mijn ouders denk ik Opeens dringt nu tot me door waarom mijn broer die de kamer naast de mijne had zo van hobbies buitenshuis hield..(mountainbiken, hardlopen etc.) |
|
hehe LR, nee, maar jij wel hoor hihi j/k Ja shredhead ..... zou ik ook van houden als ik jou hoorde oefenen ... hahahaha |
|
quote: LOL! |
|
quote: LOL In ieder geval snurk en praat ik niet in mijn slaap zoals Redelijk |
|
|
|
hahaha idd ... redelijk die al zijn frustraties uitkraamt tijdens het pitten .... en allemaal confessions doet LOL |
|
microfoon!! |
|
quote: Huh? Naja, gelukkig ben ik niet zo lelijk als jij |
|
quote: Ik weet van nix. Volgens mij is dat JULLIE droom geweest |
|
quote: klopt ja, jij bent NOG lelijker en dat zullen we zondag wel mooi kunnen vergelijken! |
|
quote: JIJ luistert nooit naar jezelf nee in je slaap... |
|
quote: Verwerk het in een nummer zou 'k zeggen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmm... ik weet niet of dat nou zo geslaagd zal worden.... |
|
quote: Wel joh! Creativity knows no boundaries!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Jij wel? |
|
quote: Ik moet wel want ik wordt er wakker van! Volgende keer flikker ik je in de kelder!! |
|
roflmao ! btw zondag: 15 uur zaal geopend, eerste band start om 16 uur en de entree is 4,5 euro. |
|
YEAH !!!! Om een uur al daar zijn heheheh dat wordt koppijn |
|
Zelden gaan mensen zoveel 7-snarige instrumenten bij elkaar zien!! mcoenen 2x triple-dan 1x neil 1x shredhead 2x muhahahah!!!! 7-string madness!! |
|
Ook allemaal tegelijk op het podium? hehehehe.. en marcel op 14 snaren tegelijk spelen dat wil ik wel eens zien en horen natuurlijk |
|
quote: LOL stel je voor ja Marcel en ik bouwen wel een leuke stack samen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |