|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 10 juli 2009 in Hedon, Zwolle Queensryche Ticket 38 euro, verkrijgbaar via http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_programmering&view=show&Itemid=82&showid=443 en vanaf dinsdag via Plato en VVV in Zwolle |
|
Hehe, helaas op vakantie, maar hulde iig! Boeiender |
|
Ik zal er eens over gaan nadenken of ik er 40 euro voor over heb. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: 39 euro. Boeiender |
|
Ow, kijk. Wellicht is het financieel dan toch nog haalbaar. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-05-2009 10:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Boeiender |
|
WOW en dan moeten we net in tsjechie speul'n |
|
quote: Damn, hehe, ook al een kloteplanning dus. Ik had er graag bij willen zijn, zo bij ons in de achtertuin. Boeiender |
|
Van HMH naar Effenaar naar Hedon .... Op zich wel cool om een band als QR daar te zien, maar wel opmerkelijk dat ze steeds kleiner gaan spelen. |
|
mja testament, sacred reich, obituary, annihilator, cannibal corpse, etc., speel(t/de) er allemaal. Hedon heeft gewoon een goede naam denk ik (en terecht ) hehe idd @ buurman planning weer. achja. |
|
Ja, maar al die bands die je nu opnoemt hebben toch mindere naamsbekendheid dan Queensrijche die zelfs bij het mainstream publiek bekend zijn (silent lucidity). Vind het gewoon apart dat een band die eerst de HMH vol kreeg (5.500 man) nu in Hedon speelt waar er 500 inkunnen. Wel gaaf voor Hedon inderdaad, en ja, een coole zaal !! |
|
quote: Tja, als ze een dagje over hebben in hun tourschema kun je je er als kleine zaal wel eens tussen wurmen... |
|
Zo, de portemonnee maar eens omkeren en een kaartje scoren. Hoeveel man past er eigenlijk tegenwoordig in Hedon? Anyway, lijkt me gezellig om de jeugdhelden daar nog een keer te zien. Zo druk als met Obituary vorig jaar zal het wel niet worden. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: 550 volgens mij. Boeiender |
|
quote: Nou, Obituary was op 4 na uitverkocht en ik verwacht, zeker gezien de kaartverkoop tot nu toe, hier een uitverkocht huis. |
|
In november 1986 heb ik QR incl Chris DeGarmo gezien voor 27,50 gulden. Voor dat bedrag kreeg je er gratis Bon Jovi bij. Nadeel, je moest er wel voor naar Arnhem. En ze speelden niks van Operation: Mindcrime, want die was nog niet uit. |
|
quote:Slechte vergelijking Robbie. Toen waren er nog geen downloaders |
|
In 1984 kreeg je Dio als naprogramma, de tijd dat er in Kampen nog geen Dead Heads rondliepen 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Veel plezier bij de voorstelling! Vriendelijke groet, Hedon Altijd aardig, hoewel ze afhankelijk zijn van de QR mannetjes 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Toen was BonJovi nog lekker! |
|
quote:en jij nog maar 3 jaar |
|
Hoe oud ze zelf was maakt toch niet uit? Jon of Richie was strafbaar geweest. tsja...en zo heeft Rebecca een ban van een week aan d'r broekje 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Over Kampen kan ik niet oordelen, maar bij QR/Dio waren allebei de bands en shows toen gewoon erg goed. Wat een jeugdsentiment! Laat ik er maar een paar van m'n oude fotootjes aan toevoegen in de veronderstelling dat het zo goed als toen in de Edenhal het tijdens deze tour toch niet wordt: |
|
quote: Warniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Coole foto's! Zou wel een stunt zijn als ze weer in zulke pakjes gingen optreden. En dan ook effe Prophecy spelen, graag. Ik heb die VHS nog in de kast staan. Ik heb altijd gezegd: het wordt nog zo gek dat Saxon in Hedon komt spelen. Nu zijn er inmiddels wel andere grote namen geweest, maar nog steeds geen Saxon. Overigens lopen in Kampen helemaal geen Dead Heads rond. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |