![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
onee, weer zo 1 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Het gros van de Duitse BM-bands zuigen (de Nederlandse trouwens net zo hard) Crappy days ![]() |
|
SUIDAKRA ! ![]() |
|
quote: En dat zeg je nu pas godver..... ![]() Only suicide is real, kill yourself ![]() |
|
quote: WHHAHAAHAHAHA, ja!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak ![]() |
|
Iemand hier bekend met Darkened Nocturn Slaughtercult? Geweldige snelle en rauwe BM uit Duitsland. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Er zijn in Duitsland zowel goede als slechte bands, net als overal ! Het is kortzichtig om te beweren dat een Duitse band per definitie zuigt ! Falkenbach is trouwens ook Duits... ![]() |
|
Nee ik ken ze niet. Helaas doen de soundclips op hun website het niet en doet audiogalaxy het ook niet... hm. ![]() |
|
quote: juist ja, alsof je noors moet wezen om blackmetal te maken... ik vindt echter Mystic Turtle wel erg verkeerd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Uhm, zo van nee echt niet... ![]() |
|
quote: Wat bedoel je? Falkenbach is wel degelijk Duits ! ![]() |
|
Nee, ECHT NIET!!! Het is een Ijslander. Hij woont in Duitsland ja. Maar het is dus niet duits. ![]() |
|
en volgens mij is die gast ook de eigenaar van Skaldic Art, en dat heeft toch echt een duits adres (toch?) ![]() ![]() |
|
quote: zo ken ik er ook nog wel een Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ook! Maar toch is het zo. ![]() |
|
Juist, zo is het maar net. ![]() |
|
quote: lol, als je al vijf jaar in een land woont dan wordt je toch automatisch staatsburger... of woont die gast pas 3 weken in duitsland, wha wat maakt het toch uit... letterneukers Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad, Vratyas is de oprichter van Skaldic Art; een label met erg goede bands trouwens. Of hij nu al dan niet IJslands is kan ik niet met zekerheid zeggen. Hij woont in elk geval in Duitsland... ![]() |
|
quote: Tja, letterneukers... hij zingt niet eens in het Duits! Dat hele project is zo Scandinavisch als het maar zijn kan! Da's niet letterneuken, da's een CD zien voor wat ie is. Zo. ![]() |
|
quote: maar die kerel is een duitser en alle bandjes in nederland die engelse teksten hebben komen zeker uit Amerika Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Nee, maar andersom geldt dat wel. ![]() |
|
De bands Hel en Menhir vind ik ook wel goed... Weet iemand of de bandleden wel echte Duitsers zijn ? ![]() |
|
Die lui van Menhir zijn genaturaliseerde aboriginals uit Paraguay. En van Hel zijn duitsers (waren oorspronkelijk transsexuelen). ![]() |
|
Hij is gewoon geen Duitser. Een goeie kameraad schreef gedurende 2 jaar met hem dus ik weet wel zeker dat hij NIET DUITS IS! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |