|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
onee, weer zo 1 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Het gros van de Duitse BM-bands zuigen (de Nederlandse trouwens net zo hard) Crappy days |
|
SUIDAKRA ! |
|
quote: En dat zeg je nu pas godver..... Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: WHHAHAAHAHAHA, ja!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Iemand hier bekend met Darkened Nocturn Slaughtercult? Geweldige snelle en rauwe BM uit Duitsland. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er zijn in Duitsland zowel goede als slechte bands, net als overal ! Het is kortzichtig om te beweren dat een Duitse band per definitie zuigt ! Falkenbach is trouwens ook Duits... |
|
Nee ik ken ze niet. Helaas doen de soundclips op hun website het niet en doet audiogalaxy het ook niet... hm. |
|
quote: juist ja, alsof je noors moet wezen om blackmetal te maken... ik vindt echter Mystic Turtle wel erg verkeerd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Uhm, zo van nee echt niet... |
|
quote: Wat bedoel je? Falkenbach is wel degelijk Duits ! |
|
Nee, ECHT NIET!!! Het is een Ijslander. Hij woont in Duitsland ja. Maar het is dus niet duits. |
|
en volgens mij is die gast ook de eigenaar van Skaldic Art, en dat heeft toch echt een duits adres (toch?) |
|
quote: zo ken ik er ook nog wel een Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik ook! Maar toch is het zo. |
|
Juist, zo is het maar net. |
|
quote: lol, als je al vijf jaar in een land woont dan wordt je toch automatisch staatsburger... of woont die gast pas 3 weken in duitsland, wha wat maakt het toch uit... letterneukers Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Inderdaad, Vratyas is de oprichter van Skaldic Art; een label met erg goede bands trouwens. Of hij nu al dan niet IJslands is kan ik niet met zekerheid zeggen. Hij woont in elk geval in Duitsland... |
|
quote: Tja, letterneukers... hij zingt niet eens in het Duits! Dat hele project is zo Scandinavisch als het maar zijn kan! Da's niet letterneuken, da's een CD zien voor wat ie is. Zo. |
|
quote: maar die kerel is een duitser en alle bandjes in nederland die engelse teksten hebben komen zeker uit Amerika Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nee, maar andersom geldt dat wel. |
|
De bands Hel en Menhir vind ik ook wel goed... Weet iemand of de bandleden wel echte Duitsers zijn ? |
|
Die lui van Menhir zijn genaturaliseerde aboriginals uit Paraguay. En van Hel zijn duitsers (waren oorspronkelijk transsexuelen). |
|
Hij is gewoon geen Duitser. Een goeie kameraad schreef gedurende 2 jaar met hem dus ik weet wel zeker dat hij NIET DUITS IS! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |