|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik heb hier een CDtje liggen van een Oostenrijker genaamd Grimthorn's Forest. En die titels en teksten zijn in het duits (logisch). Er staat wel "True Autrian Black Metal". Hmm, gare CD trouwens, gebrand ding met een zwarte spuitbus gespoten. Je kan Fujifilm er nog doorheen lezen. Ik heb nummer 113, en er staat zelfs een handtekening op. Als de muziek nou ook nog eens goed was... |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Adorned Brood is ook wel een erg leuke band vind ik persoonlijk |
|
Ik heb een cd liggen van "mayhemic truth". die is erg goed. |
|
Ja maar, ok....... |
|
quote: Naar mijn weten leven er in Paraguay geen Aboriginals... En trouwens, de muziek van Hel is gewoon geniale epische Viking metal ! Die band verdient alle respect ! Het is makkelijk om een band te bekritiseren, maar doe het zelf maar eens beter zeg ik dan ! Het wordt al helemaal banaal als je een band links laat liggen vanwege de afkomst ! |
|
ehhhh daar gaat het nu net allemaal om? |
|
quote: Leven er in Paraguay geen aboriginals??? Dude, dat heb ik nou nooit geweten Maar goed, jouw reply was een typisch geval van happen... geen enkel woord van mijn post was nl. serieus. En ik ken Hel niet, en Menhir ook niet. |
|
Hier weten ze veel. Maar niet alles he jongens en meisjes van ZM. Surturs Lohe Ewiges Reich Winterblut Homicide The True Frost GODLESS NORTH buy it now. |
|
Ach, kies een willekeurige metalencyclopedie op het web, zoek op "Duitsland" en "black metal" en je kunt het hele forum volspammen met wat voor BM bands er allemaal wel niet in Duitsland rondlopen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Volgens mij komen die uit Finland... Graven is ook een goede Duitse blackmetalband one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Is Eisregen trouwens ook niet Duits? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Je hebt in ieder geval je huiswerk gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 25-06-2003 18:10] GODLESS NORTH buy it now. |
|
ja, en t zuigt enorm boutband |
|
Inderdaad Graven en...........Vargsang. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Was dat een reply op mij? (Eisregen) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Darkened Nocturn Slaughtercult If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Inderdaad! |
|
graven, vargsang, (wat eigelijk precies hetzelfde is) |
|
darkened nocturn slaughtercult anael nocturnal morrigan Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dunkelgrafen ... beetje cliché maar heeft soms wel wat. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja, die vind ik ook wel aardig. Verder vind ik persoonlijk Obsidian Gate erg goed, maar ik weet zeker dat heel veel mensen dit veel te kitscherig vinden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Moge een gigantische atoombom op onze oosterburen vallen opdat al die talentloze teutoonse black metal bands tot as worden gereduceerd. Er is geen land op deze planeet dat zo verschrikkelijk veel middelmatige black metal bands telt als Duitsland. Kijk eens voor de grap op de catalogus van Christhunt productions en je zult met me eens zijn. Te pruimen: Nargaroth, Graven (RIP?), Vargsang, Nachtfalke, Moonblood (RIP).. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: In dat geval: Ik vind dat er toch wel aardige nummers tussen zitten Leichenlager en Schralachenrotes Kleid bijvoorbeeld. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |