|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave Line-up Wietze! Waarschijnlijk komen we wel die kant op~! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
als ik ga kom ik voor CODE. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Voor de mensen uit het zuiden: deze package komt ook in oberhausen! |
|
Voor de mensen uit het zuiden: deze package komt ook in oberhausen! |
|
quote: Hamburg op donderdag 24-09 Oberhausen op zaterdag 26-09 [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 04-06-2009 15:22] |
|
Keihard aanwezig !!! Een GENIALE line-up! |
|
Kaartverkoop is gestart, hier: http://www.dutch-music.com/subwinkel.php?s=poppodiumromein&product_id=1017 |
|
quote: Mag ik met jou mee als ik naar Groningen trein?? Bla |
|
Wow, fucking gave line-up. Hopelijk kan ik een slaapplek in Leeuwarden fixen, anders is het echt geen doen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
En voor mensen meer naar het zuiden hebben we: |
|
quote: Idem [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-07-2009 13:29] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik moet zorgen dat ik daar naartoe kan Secrets Of the Moon |
|
Godverdomme... wie plant er nou tegelijkertijd met de Damloop by Night in Amsterdam een blackmetalavond Niet aanwezig dus |
|
Toch afwezig, we gaan naar The Devil's Blood & Nox in Vera Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah Code had ik ook wel willen zien, jammer dat die niet in de baroeg staan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hmm 19e kan ik waarschijnlijk niet naar de baroeg, misschien dan maar met de trein naar leeuwarden en overnachten op een camping in de buurt. Weet iemand nog campings een beetje dichtbij de romein? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Voor 25 euro heb je een overnachtig + ontbijt in Hotel het Anker, kruipafstand van Romein. Campings in de buurt van Leeuwarden is via google al een hele lijst te vinden, maar is altijd nog een tering eind lopen aangezien Leeuwarden een stad is. |
|
25 is wel duur. Ik heb net Camping tianaburg gevonden. 3,50 tot 2 euro voor een overnachting en maar 5 km vanaf het station lopen. nu moet je na het tent opzetten ook weer 3 km lopen en snachts ook weer. Maar dat is wel te doen. K weet nog niet of ik de 25e kan, maar overnachting is goed mogelijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ga daar ook heen Elite, je mag hier ook wel pitten anders.. spelfout weggehaald... |
|
Misschien gaat een vriend nog mee, dus dan zal ik wel naar de camping gaan. Maar wel een mooi aanbod Je woont toch niet in een bejaardentehuis he? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nu mag je niet eens meer komen spelfout weggehaald... |
|
K zie deze bands hopelijk de dag erna op Bleeding Edge.. ALS dat doorgaat voor mij |
|
Ik ga naar Oberhausen. Ik heb al overal gezocht naar het speelschema maar kan het niet vinden... Weet iemand een link hier naar toe? Ik kan nol. pas rond 15.00o daar zijn ivm werken en wil wel graag weten welke bands ik mis! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Lijkt mij dat de bands daar ook pas 's avonds spelen toch? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |