|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, nou ja dan zou ik het ook niet weten. Leeuwarden begint in ieder geval om 19.15 met Solstafir. |
|
Voor de mensen uit Groningen en Friesland die met de trein willen komen, Dutch Music heeft een speciale actie waarbij je een treinkaartje bij je ticket kan kopen (retour) voor maar vijf euro! Deze kaartjes zijn geldig op alle Arriva treinnetten. Zie: HIER Let op: vanwege het feit dat Dutch Music je tickets via de post op stuurt, moeten ze minimaal drie dagen van te voren besteld worden. De ticketscript tickets kunnen tot een uur voor aanvang aangeschaft worden. Zie ook: http://www.poppodiumromein.nl |
|
automookmhggord? spelfout weggehaald... |
|
kristus, auto =ook goed nmoest dar straaabn spelfout weggehaald... |
|
Varanus, zondagmiddagborrel gehad? |
|
Heb net twee kaartjes gewonnen via blastbeat.nl (ja sorry, ik weet het), voor Borknagar. Ze delen daar wel vaker kaarten uit voor concerten in Romein. Ze zijn daar erg goed bezig, met Borknagar, Ensiferum en Amorphis. Gelukkig is L'warden vanuit Good ol' Grun'n goed te doen. Rest van het programma is ook niet misselijk trouwens! |
|
quote: Ja, en een vrijdagavond, zaterdagavond, zondagavond, maandagochtend, maandagavond en dinsdagochtendborrel. Maar vrijdag moet ik zelf rijden hehe.... spelfout weggehaald... |
|
Deathwish, check je mail! |
|
Uh, gedaan? Behalve paar spam mailtjes niet veel bijzonders vandaag nog, wat moet ik zien? |
|
quote:verzonden 17-9 0.06 dus dat is van een paar dagen geleden verzonden naar jouwvoornaamenachternaam aap poppodiumromein punt nl Alternatief mailadres wellicht? |
|
Gezien! |
|
De Friese metalband Edge of Serenity die aanstaande vrijdagavond in Poppodium Romein (met o.a. Borknagar) hun nieuwste album zou gaan presenteren is helaas niet in staat dit te doen. De drummer van de band ligt plat met een zware longinfectie en ook al wilde hij zelf nog wel, het is door de dokter streng afgeraden om vrijdag achter het drumstel plaats te nemen! Het schema zal hierdoor enigszins aangepast worden, maar Borknagar zal nog steeds voor twaalven afgelopen zijn ivm de mensen die met openbaar vervoer reizen. Hierdoor zal o.a. Solstafir iets langer spelen, nieuw schema is: 19.15 - 20.00 Solstafir 20.15 - 21.10 Code 21.25 - 22.20 Secrets of the Moon 22.40 - 23.45 Borknagar |
|
Niet lullig bedoeld, maar ik denk niet dat het bezoekersaantal er minder van wordt... Destijds speelde Lugubre ook voor een halflege zaal omdat iedereen na het "echte" hoofdprogramma naar huis toe ging.. spelfout weggehaald... |
|
Het gaat dan ook niet om het bezoekersaantal bij zulke acties, maar juist dat je de lokale acts een kans geeft om hun cd te presenteren. |
|
Hmm ik ga maar niet ik heb geen oppas voor mn hond, en kan dus niet daar blijven slapen. En anders is het 7 ur reizen voor alleen solstafir, code, en SOTM. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ook weer waar natuurlijk. Maar ja, ik ben blij dat Borknagar gewoon doorgaat spelfout weggehaald... |
|
quote:7 uur? Woon je in Polen of Tsjechië? |
|
ik bedoel heen en terug ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wietze, zijn er ook nog genoeg kaarten bij de deur te verkrijgen denk je? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wil ik ook graag weten... spelfout weggehaald... |
|
Ja hoor, meer dan genoeg. Het gaat niet uitverkocht worden. Zijn nu zo'n 75 van de 500 verkocht in vvk. |
|
Beetje teleurstellend voor de bands die er staan... Maar de opkomst in Baroeg was ook niet bepaald hoog. Jammer. |
|
Mwoah, valt best mee hoor. Standaard wordt er niet veel tickets in de vvk gekocht bij dergelijke acts. Als je 25% vvk aanhoudt, dan wordt het nog wel gezellig druk. |
|
hey Boefke, na afloop weer die ene kroeg in met die paal-danseressen? of wadde dat niet in Leeuwarden? Hoogstraat toch? Morgen alweer dus, de tiid hâld gjin skoft zeg ik dan maar... but i have promises to keep and miles to go before i sleep... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |