|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sja, sprake van is natuurlijk altijd gewoon lekker lullen maar het echt omzetten in een actie cq. nummer opnemen in setlist is weer iets anders. Die demonummers passen ook helemaal niet in de flow van de 2 platen. |
|
quote: Fuck the flow - laten ze me maar wakker houden |
|
Speciaal voor Martin zal Cynic in blote bast spelen! |
|
quote: Potverdrie - ik mag m'n kuisheidsgordel wel meenemen, dan (m'n vrouw is gelukkig toch wel veilig)! Zal ook wel een paar stops onderbelichten als ik foto's neem |
|
Zal iig heel anders dan Atheist worden. Cynic is toch veel meer luistermuziek dus het zal lekker rustig genieten worden. Als ouwe lul vind ik dat prima. De metalgasten die bruut willen bangen en moshen zullen waarschijnlijk dezelfde dag naar Vomitory ende Malevolent Creation gaan. Hoop dat er genoeg volk op Cynic afkomt. Gezellig druk zoals bij Atheist zou zijn. |
|
Ik ben er iig bij! Atheist en Cynic in één jaar is top |
|
quote: Nou WatchTower nog! Maar dat komt komend jaar wel. |
|
En Believer ook nog! Ooit. |
|
quote: Tja, zouden die nog gaan touren? Ik heb ze in 91 (geloof ik) in een hok in Federal Way (net ten zuiden van Seattle) gezien met Sacrifice en Bolt Thrower, toen Believer voor Sanity Obscure tourde en dat was erg goed. Zou ze nog wel eens willen zien in een behoorlijke setting. |
|
Zijn de Cynic demo's ooit officieel heruitgebracht op cd? Ik heb een demo-nummertje op een oude Roadrunner verzamelaar (At Death's Door?) staan en dat klinkt echt te gek. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Believer heeft recentelijk een aantal optredens in Pennsylvania geboekt dus hopelijk komt er meer. Cynic demos zijn nooit officieel op CD her-uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 02-09-2009 11:06] |
|
quote: Ben je net uit PITtsburgh terug en gaan ze optreden... Ik weet hoe het voelt: ik verhuis naar Seattle, begin 89, de grunge komt op en er treedt geen metal band meer op... Nou ja, m'n belangrijkste favorieten kwamen er nooit en uiteindelijk maar op het vliegtuig gestapt om Death twee keer op de ITP tour (Paradiso en Noorderligt) te zien... |
|
Ach ja, nu ik een paar maanden terug in NL ben heb ik al meer concerten bezocht dan gemiddeld per jaar in Pittsburgh. Da's ook wat waard. Naast MDF wel een paar andere VS concertjes bezocht, waaronder Carcass (+20 kutbands) in Cleveland. Daarbij nu ik in NL ben bands als Pestilence eindelijk gezien, Atheist voor 2de keer in een zaal, Asphyx gratis op Dynamo festival, Ignite, Pentacle/Pentagram, Keith Caputo in Haarlem en op 15 oktober nog es maar dan met orkest in Keulen, etc. Toevallig Cynic eerder dit jaar al in Pittsburgh gezien, op Koninginnedag, maar dat was als support voor Dragonforce. Men had toen tijd voor slechts 1 Focus nummer. Denk ook dat na deze tour Cynic weer nieuwe muziek gaat maken en de erop volgende tour nog maar weinig Focus spul zal spelen. Death heb ik alleen op Dynamo Open Air 1998 gezien. |
|
quote: Als je hun evolutie extrapoleert zal dat me niet verrassen. Kan daarom best eens het laatste Cynic concert kunnen zijn, voor mij, deze zondag... |
|
Hoelaat begint het concert (Cynic, dat voorprogramma kan ik gerust missen) eigenlijk? Las op de site van de p60 dat de deuren al opengaan om 15u ... |
|
Even pragmatisch aangepakt en P60 gebeld: Aanvang voorprogramma is 15.30uur, Cynic zal dus ongeveer 16.30uur beginnen. Wanneer je gebruik maakt van de 2in1 daghap is het eten dus na het concert (om +/- 18.00uur) Hopelijk heb je wat aan deze info. Tot zondag. Zin an! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Thanks voor het belletje, ik kom nl. uit het zuiden treinen dus 18u als eindtijd is uitermate goed! |
|
quote: Hoe loopt die voorverkoop eigenlijk. Ik overweeg ook nog even te gaan maar dat wordt een last minute beslissing dus moet ik gokken op kaarten aan de deur. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geen idee hoe de vvk loopt. Maar zou het uitverkocht raken? (Hoop het wel trouwens, hoe meer zielen, hoe meer vreugd) Cynic is al zo vaak te zien geweest in NL de laatste jaren. Anders stuur je toch even een mail naar info@p60.nl of is dat te praktisch? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Idd geen idee hoe de vvk verloopt. Wellicht ff belletje plegen? |
|
quote: Heb er nog 1 over (m'n broer kan niet), mocht er aan de deur niet meer te krijgen zijn... |
|
Bedankt, attematic! Ben erin geslaagd om de bandrepetitie naar de voormiddag te verschuiven zodat ik toch op tijd in de p60 raak! Pak van mn hart Wat is dat trouwens tegenwoordig met die concerten in jullie landje? Atheist was ook al zo vroeg |
|
Cynic is niet vroeg voor de 6e september! Ze zijn hoogstens wat laat voor de 5e 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zo, dat was weer een lekkere show. Zeer gedisciplineerd publiek (afgezien van de praatgroep bij de mengtafel) en een band die heerlijk op dreef was. Sean Reinert had net zo goed zonder versterking kunnen spelen, die stond weer flink te houthakken. Toch blijft het vreemd om na afloop van een concert buiten te komen als het nog (en niet weer) licht is.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |