IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cynic + support - 6 september 2009, P60 Amstelveen Vorige pagina
Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 07-09-2009 8:18 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

Vond ik niet eens zo erg - ik weet niet of ik adners na de yoga metal nog wel wakker genoeg geworden was om naar huis te rijden
Maar het was goed om het nog eens gezien te hebben en de foto's zijn best aardig geworden.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 07-09-2009 11:49 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Was super om de band als headliner te zien, geluid was ook perfect. Meer "Focus" dan in Pittsburgh dus helemaal tevreden.
Was rond half 11 gisteravond weer in limboland dus vooral doorgaan met die middagshows

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 07-09-2009 20:44 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Met dank aan VM voor de foto's van mij met Tymon en Paul (klik voor meer):

10.10.1942 - 20.11.2011

Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 08-09-2009 19:01 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

Nog een paar plaatjes voor Hendrik en Salmiac
(laat maar even weten als je tzt de link naar de pagina met foto's wil hebben - ben nog aan het uitzoeken en daarna wat opleuken...)

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 09-09-2009 12:17 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Erg gave pics Martin!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com