|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jezus wat een spellingaids *doelde op mijzelf* [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 09-06-2009 20:17] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja dat is ook zo. Nou Eindhoven dan |
|
dit is wel feelgood muziek IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kaartjes voor de Effenaar zijn binnen. |
|
Puike brit-rock. Al vind ik dat bepaalde mensen die het nog geen dag ontdekt hebben een beetje te veel van stapel lopen in hun fanboyism |
|
Erg fijne plaat! Ik ben benieuwd of ze het live ook een beetje kunnen brengen (heb tickets voor hun concert in WATT) |
|
Heerlijk plaatje ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Weer eens aan het luisteren en dit is toch echt wel erg gaaf zeg! Ik ben met name verslaafd aan het nummer 'unfinished business' Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
waarom staat dit bij metal? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Tering, alle concerten uitverkocht. Dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen, hopen dat ik nog ergens kaartjes kan scoren. Wel dikke jodenprijzen op internet allemaal, begint niet onder de 30 euro. (Waren 16 euro p/s). |
|
En vanavond is het zo ver, in een uitverkochte Effenaar, heb het kaartje cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Ben zeer benieuwd hoe dit live gaat zijn an evil incarnation of DEATH! |
|
Ben ook wel benieuwd. |
|
Morgenavond Paradiso, ben ook benieuwd. Die gast zingt af en toe zo vals als een dove. Oordopjes mee |
|
Ik denk dat de volgende plaat pas echt goed wordt, ik vind op dit album echt hele goede tracks staan maar die staan vooral voor op het album, ver kom ik dus meestal niet met luisteren.. Ook de afwisseling ontbreekt om door te zetten. Maar die eerste 3 zijn goud! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het was De zang was niet vals en de drummer zag er goed uit. |
|
quote: 5 ook! Maar ik ben het met je eens dat de plaat naar het einde toe wat inzakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het was een prima concert in de Effenaar. Jonge gastjes nog zeg. |
|
Ik zag ze in het voorprogramma van Coldplay. Klonk wel aardig ja. |
|
Vandaag To Lose My Life gekocht, klinkt goed! |
|
In het begin was ik niet zo gek van Bigger Than Us, maar ik begin nu toch wel heel verzot op dat nummer te raken. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe plaat, To Lose My Life draait hier nog altijd vele rondjes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mijn alt/indie-vriendjes hypen dit op, ik snap het niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:O dat wel, het is me alleen iets te gepolijst allemaal. Voor echt geniale wave van de nieuwe lichting moet je m.i. bij 'A place to bury strangers' zijn, wat een heerschband! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nieuwe plaat is uit: Ritual. |
|
quote: Dat ga ik eens opzoeken. Verder ben ik erg benieuwd naar de nieuwe. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |