IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : White Lies ("indie" -band a la Joy Division e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 09-06-2009 20:13 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 20:10 schreef Burzum het volgende:
Oei vet!

Dat word rotterdam of amsterdam dan.
Tssk. En in de Effenaar dan? Eindhoven heb je een slaap-plekkie he

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-06-2009 20:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

jezus wat een spellingaids *doelde op mijzelf*

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 09-06-2009 20:17]

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-06-2009 20:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 juni 2009 20:13 schreef Silence het volgende:
Tssk. En in de Effenaar dan? Eindhoven heb je een slaap-plekkie he

Ja dat is ook zo.

Nou Eindhoven dan

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-06-2009 20:41 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

dit is wel feelgood muziek

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-06-2009 10:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Kaartjes voor de Effenaar zijn binnen.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

R.
Usericon van R.
Posted 13-06-2009 12:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Puike brit-rock. Al vind ik dat bepaalde mensen die het nog geen dag ontdekt hebben een beetje te veel van stapel lopen in hun fanboyism

Meaufeau
Usericon van Meaufeau
Posted 16-06-2009 11:30 by Meaufeau Wijzig reactieProfiel van MeaufeauQuote dit bericht

Erg fijne plaat! Ik ben benieuwd of ze het live ook een beetje kunnen brengen (heb tickets voor hun concert in WATT)

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-06-2009 15:00 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Heerlijk plaatje

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-07-2009 22:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Weer eens aan het luisteren en dit is toch echt wel erg gaaf zeg! Ik ben met name verslaafd aan het nummer 'unfinished business'

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-07-2009 22:20 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

waarom staat dit bij metal?

Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-08-2009 16:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tering, alle concerten uitverkocht. Dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen, hopen dat ik nog ergens kaartjes kan scoren. Wel dikke jodenprijzen op internet allemaal, begint niet onder de 30 euro. (Waren 16 euro p/s).

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 20-10-2009 16:22 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

En vanavond is het zo ver, in een uitverkochte Effenaar, heb het kaartje cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Ben zeer benieuwd hoe dit live gaat zijn

an evil incarnation of DEATH!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-10-2009 17:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ben ook wel benieuwd.

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 20-10-2009 21:03 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Morgenavond Paradiso, ben ook benieuwd. Die gast zingt af en toe zo vals als een dove. Oordopjes mee

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-10-2009 21:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik denk dat de volgende plaat pas echt goed wordt, ik vind op dit album echt hele goede tracks staan maar die staan vooral voor op het album, ver kom ik dus meestal niet met luisteren.. Ook de afwisseling ontbreekt om door te zetten.

Maar die eerste 3 zijn goud!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 21-10-2009 23:39 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Het was De zang was niet vals en de drummer zag er goed uit.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-10-2009 15:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2009 21:32 schreef spectre het volgende:
Ik denk dat de volgende plaat pas echt goed wordt, ik vind op dit album echt hele goede tracks staan maar die staan vooral voor op het album, ver kom ik dus meestal niet met luisteren.. Ook de afwisseling ontbreekt om door te zetten.

Maar die eerste 3 zijn goud!

5 ook!

Maar ik ben het met je eens dat de plaat naar het einde toe wat inzakt.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-10-2009 17:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het was een prima concert in de Effenaar. Jonge gastjes nog zeg.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-10-2009 19:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik zag ze in het voorprogramma van Coldplay. Klonk wel aardig ja.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-02-2010 23:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vandaag To Lose My Life gekocht, klinkt goed!

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-01-2011 1:17 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

In het begin was ik niet zo gek van Bigger Than Us, maar ik begin nu toch wel heel verzot op dat nummer te raken.

Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe plaat, To Lose My Life draait hier nog altijd vele rondjes

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-01-2011 1:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Mijn alt/indie-vriendjes hypen dit op, ik snap het niet.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2011 11:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2011 1:51 schreef iPim het volgende:
Mijn alt/indie-vriendjes hypen dit op, ik snap het niet.
O dat wel, het is me alleen iets te gepolijst allemaal. Voor echt geniale wave van de nieuwe lichting moet je m.i. bij 'A place to bury strangers' zijn, wat een heerschband!

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-01-2011 11:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nieuwe plaat is uit: Ritual.

Silence
Usericon van Silence
Posted 15-01-2011 12:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2011 11:10 schreef bastianus het volgende:
'A place to bury strangers'

Dat ga ik eens opzoeken.

Verder ben ik erg benieuwd naar de nieuwe.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com