|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is het een groeiplaat wat dat betreft. De eerste sloeg dan ook in als een bom, moeilijk te overtreffen. |
|
Ik hoop dat ie beter is dan het debuut want daar staan naast de eerste 3 tracks alleen maar vullers op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Het is Spectre maar, die heeft sowieso geen verstand van muziek. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Heb ik ook. Hij lijkt wat meer 'voort te kabbelen'. Hoewel dat ook aan het tijdstip en mijn 'state of mind' van dit moment kan liggen.. [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 16-01-2011 4:50] No regrets and no remorse... |
|
Dus de nieuwe (Ritual heet ie toch?) is minder dan To Lose My Life? |
|
quote: Vind ik wel ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
morgen eens live gaan aanschouwen in de AB |
|
net beluisterd signature |
|
Ik weet niet wat ik van die nieuwe vind. Het is op zich een mooie cd, maar toch wel heel anders dan het eerste album. Het eerste album leek op zijn stem te draaien, dit album draait meer om de elektronische tiedeltjes. Jammer. Al staan er wel een paar erg mooie nummers op. |
|
De hoes is freaky. En hij's inderdaad minder als de eerste. Maar nog steeds een fijn plaatje. |
|
Ritual bevalt me tot nu toe wel prima eigenlijk. |
|
Nieuwe is trouwens uit. Nu luisterend. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En vind je hem goed Onweerwolf? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vond hem niet verkeerd. Beter dan de voorganger, maar niet zo indrukwekkend als het debuut. Dit na één luisterbeurt, dus kan nog flink veranderen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Eerste cd blijf ik geniaal vinden. Tweede vond ik veel minder, maar doordat MH hem zo vaak opzet toch nog waardering voor gekregen. Deze is niet aan mij besteed. Jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 26-08-2013 0:11] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |